Toch is het zo!

Gestart door SIPS Master, 21-11-2002 21:25:37

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

Citaat van: Bart GLT op 16-01-2004 13:18:23
Citaat van: SIPS Master op 14-01-2004 21:10:49
Weet iemand wel, wie de beroemde kapitein Ortega was??? ;)

Ik ken ene Daniel Ortega. Ik geloof dat'ie kapiteit was. Was vrijheidsstrijder in Nicaragua, werd El Presidente, bleef iets te lang "zitten" en werd dus zelf ook een dictatortje...

Kapitein Ortega... die kennen we nog wel:

Entuscan

I love it when a plan comes together

Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

SIPS Master

Citaat van: denkweb op 17-01-2004 09:29:51
Citaat van: Bart GLT op 16-01-2004 13:18:23
Citaat van: SIPS Master op 14-01-2004 21:10:49
Weet iemand wel, wie de beroemde kapitein Ortega was??? ;)

Ik ken ene Daniel Ortega. Ik geloof dat'ie kapiteit was. Was vrijheidsstrijder in Nicaragua, werd El Presidente, bleef iets te lang "zitten" en werd dus zelf ook een dictatortje...

Kapitein Ortega... die kennen we nog wel:

juissst iemand die het snapt. Als we nu nog het mysterie van het wel  of niet zo kunnen oplossen, zijn we een stap dichter bij wereldvrede en zal alles duidelijk worden.
Up the Irons!

SIPS Master

Ughh, ik heb gesproken.
Up the Irons!

Reitse

Stel dat we het mysterie op kunnen lossen, dan is het mysterie geen mysterie meer maar een ex-mysterie of voormalig mysterie en dat is lang zo leuk niet. Want een ex-mysterie kan je ook zien als on-mysterie en dat lijkt weer wat op de mysterons. Wie kent die nog?

Ben

Bedoel je deze?

Of weet je dat niet zeker ?

Reitse

Sodeju... en jij schreef iets over de zuurstoffles die niet klaarstond...

Maar ik bedoel een andere soort mysterons, dat weet ik dan nog net wel weer zeker :D

SIPS Master

Maar als we het mysterie oplossen, dan weten we wel of het nu wel of niet zo is/was. Dan kun je ook de vraag stellen, willen we wel dat het opgelost wordt?? Het voordeel is dan wel dat je het gemakkelijker kunt opdrinken/eten.
Up the Irons!

Reitse

Hmmm... je hint daarmee wel dat de oplossing van het mysterie zich in de voedselketen zou moeten bevinden....

SIPS Master

Het zou kunnen, maar het hoeft niet. Bijna alles kun je oplossen. Dus ook de mysteries. Vaak wordt het gemakkelijker als ze niet meer in vaste vorm zijn. ???
Up the Irons!

Joris_Scholte

Als in "The truth is out there".....

denkweb

Het wordt mij langzaam maar zeker een mysterie waar het ook weer om begon... e.e.a. begint te verwateren  ::)

Reitse

Citaat van: SIPS Master op 19-01-2004 17:09:41
Het zou kunnen, maar het hoeft niet. Bijna alles kun je oplossen. Dus ook de mysteries. Vaak wordt het gemakkelijker als ze niet meer in vaste vorm zijn. ???
Als het kan maar het hoeft niet dan is de mogelijkheid dus wel aanwezig. Dat weten we dus nu. De vraag is alleen wat met die kennis te doen valt. Immers dat bekend is dat de mogelijkheid bestaat dat het over een element in de voedselketen zou kunnen gaan zegt niet meer dan dat. Voeg daarbij het element van vloeibaarheid en je zou kunnen denken aan een zeewaardig element in de voedselketen.
Is het een boot? ;D

SIPS Master

Nope, want een boot is doorgaans niet vloeibaar. Dan zou je toch een probleem hebben lijkt me zo. Het zou een vermalen snorkel kunnen zijn, maar het is nog niet wetenschappelijk vast gestelt dat deze wezentjes, niet veel groter dan je duim ook daadwerkelijk bestaan. Dus voorals nog tasten we in het duister.
Up the Irons!

Reitse

Citaat van: SIPS Master op 20-01-2004 20:40:48
Nope, want een boot is doorgaans niet vloeibaar. Dan zou je toch een probleem hebben lijkt me zo. Het zou een vermalen snorkel kunnen zijn, maar het is nog niet wetenschappelijk vast gestelt dat deze wezentjes, niet veel groter dan je duim ook daadwerkelijk bestaan. Dus voorals nog tasten we in het duister.
gisteravond deed een boot in een fjord bij Noorwegen anders een aardige poging wel...
En een vermalen snorkel is gewoon zielig, wat hebben die wezentjes nou misdaan ;)
Maar als je het hebt over vocht én in het duister tasten...... ;)