Toch is het zo!

Gestart door SIPS Master, 21-11-2002 21:25:37

Vorige topic - Volgende topic

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

thuur

Nee Misha is aan het opruimen :D

Gr :eusa_clap:

Kingfisher

Citaat van: thuur op 20-07-2009 21:23:39
Nee Misha is aan het opruimen :D

Gr :eusa_clap:

Dan is ie z'n kruis vergeten

Rogers XC 70 2000

ow... is dat zo?

Kingfisher

Freakybaby

Parkeerbeheer sucks  >:(
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Rogers XC 70 2000

Citaat van: Freakybaby op 21-07-2009 12:50:24

Dat is zo!

(prent gescoord veronderstel ik)

Freakybaby

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 21-07-2009 13:08:10
Citaat van: Freakybaby op 21-07-2009 12:50:24

Dat is zo!

(prent gescoord veronderstel ik)

Dat dan weer niet, maar gezeik met die eikels omdat ik me niet kon legitimeren.. Sta tussen auto met rijbewijs erin en huis met paspoort binnen, max 20 meter lopen om het te pakken, maar nee, gezeik kon ik krijgen.

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Rogers XC 70 2000

ach troost je met de gedachte dat de lui die bij parkeerbeheer werken waarschijnlijk het verstand (en mentaliteit) hebben van een stoeptegel....

Freakybaby

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 21-07-2009 13:34:46
ach troost je met de gedachte dat de lui die bij parkeerbeheer werken waarschijnlijk het verstand (en mentaliteit) hebben van een stoeptegel....

Nu moet je ze geen complimentjes gaan geven  >:( In en stoeptegel zitten meer levende cellen dan in een parkeerwachter.

Reitse

Dat waren toch ooit die Melkert-banen???

Freakybaby

Geen idee... Wat ze hier in Sittard inzetten kun je beter in een gesticht stoppen. Zijn hier mensjes die een strafblad hebben en geen enkele kans op de arbeidsmarkt. Dus als je zelfs bij Nedcar of DSM uitgekotst wordt kan je parkeerwachter worden.

Rogers XC 70 2000

Citaat van: Reitse op 21-07-2009 13:42:36
Dat waren toch ooit die Melkert-banen???

jep... toen al was het duidelijk dat het bezigheidstherapie voor professionals was en de burger jammergeld ging kosten.... maar als ze dan ook nog vervelend gaan doen... of je een prent uitschrijven....

Vraag me trouwens af of die mensen 's avonds als ze thuiskomen en ... zeg eens 20 lui op de bon hebben geslingerd... met een voldaan gevoel aan tafel gaan zitten. Of dat ze 's nachts opgewonden wakker worden omdat ze droomden dat ze een straat vol geparkeerde auto's helemaal mochten beboeten...

Freakybaby

Dan wil jij de beleidsnota centrum sittard vd gemeente al helemaal niet zien.. Ze willen in 2010 voor 250.000 extra aan parkeeropbrengsten hebben, waarvan ruim 100k aan boetes.

Rogers XC 70 2000

Citaat van: Freakybaby op 21-07-2009 14:02:46
Dan wil jij de beleidsnota centrum sittard vd gemeente al helemaal niet zien.. Ze willen in 2010 voor 250.000 extra aan parkeeropbrengsten hebben, waarvan ruim 100k aan boetes.

tja... bij gebrek/tekort aan normale inkomsten zal een gemeente toch iets moeten verzinnen om haar begroting in orde te hebben...  :eusa_wall: dan maar boetes en tarieven omhoog en de zones van betaald parkeren vergroten... de automobilist is altijd een dankbaar slachtoffer....

ze zullen zelden op de gedachte komen om prestigeprojecten te annuleren of om anderszins op kosten/lasten te bezuinigen..