850 op het oog...

Gestart door simmz, 29-01-2007 12:11:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kyro

#45
of hij is zo teleurgesteld,  dat tie al dood ziek ervan in bed ligt,
en vandaag echt niet meer online wil  :-\

of zo gelukkig en opgetogen dat tie al met z,n vrienden in de kroeg zit  :eusa_dance: ;D

of geen afscheid van z,n digi fotoos wil nemen (  :eusa_pray:  :eusa_dance: wat issie mooi )

kyro




waar o waar zou simmz toch gebleven zijn ??? :eusa_think:

simmz

jaaaaah! daaristie!

ik heb hem gekocht! De testrit was echt mega mega vet! Bij mij in de straat woont iemand die al jaren volvo rijdt en al jaren er zelf aan sleuteld dus die heb ik er ff naar laten kijken. Hij was helemaal ondersteboven van dewagen en dat, samen met de mega rij-eigenschappen, heeft me eigenlijk over de stree getrokken.

Nu gaat hij even naar de spuiter om een paar lichte krasjes weg te laten werken. dan komt er nog APK op en krijgtie een kleine beurd. Vervolgens gaan ze hem nog van buiten helemaal "re-stylen" zoals ze dat noemen. Dat houd in, poetsen, krasjes wegwerken, eventuele lijstjes vastzetten, uitlaatsierstuk vervangen, etc. Dan heb ik het nog zo geregeld dat ze een nieuwe distributie reim erin zetten en volgens mij was het dat zo'n beetje.

Ik ga nu nog ff bellen want ik was vergeten door te geven dat de cruise-control het niet deed. Of ik kreeg hem in ieder geval niet aan de praat...

Dus! Nu wordt heet tijd om assecoires te bestellen! Ik ga in ieder geval een afdekhoes voor het laadruim bestellen. Dat is de eerste. Daarna wil ik eens ff kijken hoe het zit met achterlicht-units. Ze neigen al langzaam een beetje dof te worden namelijk. Owja, en dan moet er natuurlijk ooit een dakspoiler komen, een T5R voorbumper (met mistlampne) en als het meezit een paar titanium-velgen... Maar misschien laat ik die 2 laatste achterwegen... het is tenslotte geen T5 dus dan moet je ook eigenlijk niet de sugestie wekken dat...

Goed, een hoop gelul! nu ff een echte vraag...

Weet iemand waarvoor het knopje "REC" voor is dat naast het knopje van de airco zit?? Heb niet echt het idee dat het iets uithaald...

Alvast bedankt! En zowieso allemaal bedankt voor de interesse!!!

hoi! simmz.
every man dies, not every man really lives

t5karel

REC =recirculatie d.w.z dat er geen frisse lucht de auto in gezogen wordt.


Handig als je in de file achter een rokende diesel staat ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

)()()sT

Proficiat Simmz!!!!!!

Helemaal te gek dat het zo goed bevallen is (hoe kan het ook anders :P)
Heb je al wat meer specificaties van de auto? Km-stand, e.d. en evt. al een fotootje?

Er zijn meerderen die denken aan een R-bumper, wellicht een groepsbuy ;)

Het aftellen is begonnen.......  :D

Bouma206

Citaat van: t5karel op 05-02-2007 09:19:24
REC =recirculatie d.w.z dat er geen frisse lucht de auto in gezogen wordt.


Handig als je in de file achter een rokende diesel staat ;D.
De mijne bijvoorbeeld...
Moet je flink pk's hebben om voor mij te staan....
Fryslân boppe!!!!

t5karel

Citaat van: Bouma206 op 05-02-2007 10:39:26
Citaat van: t5karel op 05-02-2007 09:19:24
REC =recirculatie d.w.z dat er geen frisse lucht de auto in gezogen wordt.


Handig als je in de file achter een rokende diesel staat ;D.
De mijne bijvoorbeeld...
Moet je flink pk's hebben om voor mij te staan....
Haha ;D.En dat op de maandag morgen,echte winnaars mentaliteit,gretig en geestig ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Eugene

Proficiat mit de auto, en veul plezeer d'r mit.

Dink d'r aan wat Thuur zei: Oppasse vuur Bordeaxrooie 850's (en dan vuural de sedans) in de buurt van Limburg, die zitte vaak op de linker baan en weare erg sjnel groter in diene binnesjpegel ;D

If it's not blown, it sucks...

Eugene

Citaat van: simmz op 05-02-2007 09:07:30
Owja, en dan moet er natuurlijk ooit een dakspoiler komen, een T5R voorbumper (met mistlampne) en als het meezit een paar titanium-velgen... Maar misschien laat ik die 2 laatste achterwegen... het is tenslotte geen T5 dus dan moet je ook eigenlijk niet de sugestie wekken dat...

Zowel de T-5R bumper als de 17" Titans zijn op de T-5R geleverd, dus niet op de T-5.

Waarom zou je het achterwege laten. Het staat super en er zijn zat niet Turbo's die ze gemonteerd hebben ;)

Als je Titans eronder wil, zorg dan wel voor een setje verlagingsveren anders krijg je een XC850 8)

If it's not blown, it sucks...

simmz

#54
merci allemoal hé...

Tja ik ben inderdaad aan't twijfelen over de bumpers en de titans... misschien zowieso eerst ff sparen...

Specs van de volvo;

- volvo 850 GLT ESTATE
- 2.5 20V (maar dat wiste we al)
- KM stand: 227.000
- prijs na onderhandeling + inruil opel vectra: 4000,-
- kleur: donker blauw metalic
- velgen: cetus 6 spaaks (origineel geloof ik)
- geen typeaanduiding achterop
- halflederen bekleding
- stoelverwarming
- roofrails (nog geen spoiler dus)
- volvo alarm
- nog geen foto's
- heb ik nu alles??

Owja, er zit een soort voorbereiding of iets in voor een car-kit... Dat kun je zien aan de telefoon antenne aan de buitenkant van het linkerachterraampje. En er zit zo'n buigbare microfoon achter de zonneklep van de bestuurder. Kan ik daar iets mee?

dus... een redelijk standaard uitvoering maar voor die prijs!!! en dat aantal km!!! echt super...

hoi!

simmz
every man dies, not every man really lives

)()()sT


Eugene

Citaat van: simmz op 05-02-2007 12:12:04
- heb ik nu alles??

neej, je bent de foto's vergeten ;)

If it's not blown, it sucks...

kyro


                 hey simmz,

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :D

en:  veul plezeer d'r mij ;)

Niek

Proficiat met de aanschaf! En veel veilige kilometers ermee toegewenst.
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

GeertG

Proficiat en veel plezier met je aanwinst.

Enne, niet de eerste keer dat iemand gaat testrijden en helemaal verkocht is  ;D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)