S70 t5 update

Gestart door S. Brouwer, 29-01-2007 18:06:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

S. Brouwer

Citaat van: Ludo op 30-01-2007 10:47:03
Citaat van: S. Brouwer op 30-01-2007 10:20:45
Net contact gehad met Mesman ......Nieuwe installatie kost €2475 ....

Ook nog contact gehad met gas inbouwer hier uit de buurt ...... Die vraagt voor de installatie €2300,-

dezelfde installatie?.

Nee, ik vroeg hem of het een vialle systeem was, maar dat was het niet. Als ik een vialle wilde zou hij me doorsturen naar een andere inbouwer.

Ook was het voor hem niet mogelijk om een eventuele 6e injector aan te brengen, dus deze valt zowiezo af.

Clapton

Wil je een 6e injector om de motor verder te tunen ?, Mesman vroeg voor mijn Vialle LPI installatie 2575 euro voor een T5 van 1994. 

S. Brouwer

Citaat van: Clapton op 30-01-2007 11:35:34
Wil je een 6e injector om de motor verder te tunen ?, Mesman vroeg voor mijn Vialle LPI installatie 2575 euro voor een T5 van 1994. 

6e injector is voor mij nog niet nodig, misschien in de toekomst.

Vreemd dat hij €100,- meer vroeg, of hij vergiste zich in de prijs??

Of het moet bij een s70 makkelijker in te bouwen zijn wat ik me eigelijk niet voor kan stellen.

Racingbrick

Neen, ik ook niet.
Vreemd hoor, normaal zou er iets van 225,- bij moeten komen voor die 6e.
Als je met een 4 cilinders zou gaan voor een Vialle, dan gaat er weer een dergelijk bedrag weer af...
en dan kom je uit op 2250,-

Persoonlijk zou ik alleen voor de LPI gaan van Vialle, ook Ludo was daar zeer tevreden mee, op de LPG pomp na dan.



Clapton

Citaat van: S. Brouwer op 30-01-2007 12:00:45
Citaat van: Clapton op 30-01-2007 11:35:34
Wil je een 6e injector om de motor verder te tunen ?, Mesman vroeg voor mijn Vialle LPI installatie 2575 euro voor een T5 van 1994. 

6e injector is voor mij nog niet nodig, misschien in de toekomst.

Vreemd dat hij €100,- meer vroeg, of hij vergiste zich in de prijs??

Of het moet bij een s70 makkelijker in te bouwen zijn wat ik me eigelijk niet voor kan stellen.

Vergissen in de prijs lijkt me redelijk uitgesloten, misschien omdat het een Belgische auto betreft icm de verplichte keuring. 

Ludo

Citaat van: Clapton op 30-01-2007 14:07:06
misschien omdat het een Belgische auto betreft

is Mesman dan nu wél daarvoor gecertificeerd?.

Clapton

Citaat van: Ludo op 30-01-2007 14:13:44
Citaat van: Clapton op 30-01-2007 14:07:06
misschien omdat het een Belgische auto betreft

is Mesman dan nu wél daarvoor gecertificeerd?.


Yep, staat gewoon op de offerte van vandaag.

Ludo


OMD

allereerst gefelicteerd.

Niet om roet in het eten te gooien. Maar zie ik nou significant kleurverschil op je linkerportier?
kan je dubbelchecken of de scharnieren aan de binnenkant bij de deurophanging gespoten zijn, dat hoort niet zo te zijn. Weet je gelijk of die portier is  gespoten ja of te nee. Denk wel dat dat dan een reden heeft zeg maar.

Als ik het verkeerd zie, foutje bedankt en dan evengoed veel (blaas :) ) plezier met de nieuwe Vlo!!!

lange

gefelicteerd man



had ik dit aderes maar ge weten dan was ik hier ff gaan kijken
de portemonnee was leeg dus de Volvo weg.
auw auw auw
een Suzuki ignis terug gekocht

Taranis

Gefeliciteerd! Mooie bak man! En dat voor een studentje  :P
Laat na een tijdje nog eens weten hoe dat bevalt, zo'n T5 in vergelijking met de oer-roffel ;) Vandaag namelijk in een C70 T5 gereden maar ik vond het nog maar een beetje 'vaag', je hoort de roffel een stuk minder en het voelt veel 'zwaarder' aan...

fbm

He Sjaak,

Ben vanavond in Purmerend wat wezen ophalen, kom ik door dat "durp" van jou wist ik veel :eusa_doh: zie ik op de terugweg die S70 bij die handelaar staan ;D ;D
Meteen even gestopt en kijken :o was al donker :'( wel een paar dingetjes KOPLAMP rechts is stuk een barst das jammer maar voor de rest zeker de moeite waard. Ook nog even met die man staan praten....(hij is van een oud vrouwtje geweest) tuurlijk! ::) en heeft zeker ook altijd binnen gestaan ;D ;D ;D ;D

Nogmaals veel plezier ermee !

Remco

S. Brouwer

Citaat van: fbm op 30-01-2007 23:11:53
He Sjaak,

Ben vanavond in Purmerend wat wezen ophalen, kom ik door dat "durp" van jou wist ik veel :eusa_doh: zie ik op de terugweg die S70 bij die handelaar staan ;D ;D
Meteen even gestopt en kijken :o was al donker :'( wel een paar dingetjes KOPLAMP rechts is stuk een barst das jammer maar voor de rest zeker de moeite waard. Ook nog even met die man staan praten....(hij is van een oud vrouwtje geweest) tuurlijk! ::) en heeft zeker ook altijd binnen gestaan ;D ;D ;D ;D

Nogmaals veel plezier ermee !

Remco

He, kijk aan.

Ja, dat van die koplamp weet ik. Een nieuw imitatie glas kost €38,- dus dat valt mee.
De auto heeft voor de rest z'n plekkies, maar daar valt mee te leven.
Had je hem verteld dat ik jouw oude 850 heb?

Dat van een oud vrouwtje zou kunnen aan de schaafplekken op elke hoek van de bumpers te zien  :eusa_sick:

Spreek je binnenkort wel weer op een meeting

fbm

Citaat van: S. Brouwer op 30-01-2007 23:20:16

Had je hem verteld dat ik jouw oude 850 heb?


Heey, hoor jij bij Sjaak vroeg die kerel!
toen heb ik gezegt dat jij mijn oude hebt! en dat ik toevallig langs kwam enz.


Zippo

Ik weet nog wel een S70R automaat te koop!
Als je daar meer belangstelling voor hebt moet je ff een PB sturen.
Deze auto is van een collega.