BBQ Meeting (26-08-2007)

Gestart door Turbobiker, 30-01-2007 20:42:15

Vorige topic - Volgende topic

killerbee

Ben er ook al even weer.
Was echt toppie.
Nogmaals mijn dank aan t5karel en ingrid  :eusa_clap: :eusa_clap:

Alex

andrevv

Het was een geweldige middag, de kinderen hebben het ook erg naar de zin gehad.
Ik heb nieuwe ideeen opgedaan ten aanzien van audio en navigatie. Nogmaals hartelijk bedankt voor de goede organisatie en de goede leerzame gesprekken.

Andre, Gerda och barn
Hejdå ! :)

Reitse

Had niet anders verwacht, weer uitstekend geregeld, nazitje was ook nog ff gezellig (net thuis)  :eusa_clap:

Wibren

Zo ook weer thuis, net even met Spin de N33 onveilig gemaakt  :evil: Was een zeer geslaagde meeting, was perfect geregeld en vooral de nazit was inderdaad leuk  :eusa_dance:

bedankt karel en ingrid  :eusa_clap:  :eusa_clap:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Barry_C70

Just got back, Kate and I chilled some more before we headed home.

Not much more to add to what everyone else has already said, it was a fantastic, peaceful location, food, cars and company! And I know that Kate had an awesome time too for her first meet! The bouncy-castle was uber fun too!!! ;D Karel & Ingrid, thanks so much for having organized this, and please don't be shy to have another one in the not too distant future! Perhaps an idea for a Noordermeet  :eusa_whistle:

Will post pics soon...

Reitse

Nieuwe meet in het noorden wordt aan gewerkt ;)

t5karel

Citaat van: Reitse op 26-08-2007 22:48:48
Probeer Pe en Rinus alvast te contracteren ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Spin!

Ik ben ook weer thuis...! Heb gruwlijk veel schik gehad, idd ff met Wibren het asfalt geterroriseed! :evil: Mooi weer, lekker eten, leuke mensen, schitterende locatie, mooie auto's en Karel en Ingrid zijn verschrikkelijk leuke mensen!

Nogmaals dank aan de 2 organisatoren!!!  :eusa_clap:

www.vm-parts.nl

Wibren

Citaat van: Spin! op 26-08-2007 23:12:06
Ik ben ook weer thuis...! Heb gruwlijk veel schik gehad, idd ff met Wibren het asfalt geterroriseed! :evil: Mooi weer, lekker eten, leuke mensen, schitterende locatie, mooie auto's en Karel en Ingrid zijn verschrikkelijk leuke mensen!

snel gedaan Spin  :eusa_whistle:  ;D
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Spin!

Citaat van: Wibren V70RAWD op 26-08-2007 23:13:17
Citaat van: Spin! op 26-08-2007 23:12:06

snel gedaan Spin  :eusa_whistle:  ;D

Mwah...gewoon vanaf het moment dat ik van je weg draaide, cruise op 140 gezet en daar is ie tot aan de afrit van de A73 Beuningen niet vanaf geweest  :angel:

Oke oke...dat laatste stukje is echt mijn stukje snelweg, je komt uit een stijgende scherpe bocht en kan dan de boel zo ontzettend lekker lostrekken tot aan de afslag...toch stiekem even 2,2 keer het rijbewijs kwijt geweest  :evil:

www.vm-parts.nl

Barry_C70

hmm, which one looks shinier ;D

The biggest kid at the meeting ;D

Here are a few of the pics we took after the meeting ;)

elianmars

Mooie foto's, Barry!

Ik mis alleen foto's van de bbq... ;D

Barry_C70

we were all too busy eating all the food to take any pictures ;D Man, that was a lot of meat!!!

Esveldt

Citaat van: elianmars op 27-08-2007 02:21:01
Ik mis alleen foto's van de bbq... ;D

Ja, die heb ik wel!
Maar PC loopt ff niet zo lekker.

Mooie foto's Barry!

Trouwens op de terugweg, de 31, ingehaald door, ik denk, 50 Porsches!!!  :o

Eentje ging heeeeeeeeeeeeel erg hard, wat een luchtverplaatsing!

Reitse

Citaat van: t5karel op 26-08-2007 22:50:54
Citaat van: Reitse op 26-08-2007 22:48:48
Probeer Pe en Rinus alvast te contracteren ;D.
Hail gewoon zou  nog moeten kunnen lukken ;)