Radardetectie

Gestart door rogier, 31-01-2003 14:14:07

Vorige topic - Volgende topic

rogier

Zoals jullie wellicht wel gehoord hebben vandaag wordt de radardetector binnenkort verboden. Tijd dus om een detectie systeem in te gaan bouwen :). Iemand die een goede inbouwinstallatie weet die niet zomaar ontdekt kan worden als je wordt aangehouden?

Joeri

*vrijdagmiddagmode*

Zeer goedkoop en effectief : niet te hard rijden  :-*

*/vrijdagmiddagmode*

Serieus: Geen idee  :D
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

Reitse

(vrijdagmiddagmode)

Gaan fietsen of wandelen?

(/vrijdagmiddagmode)

K'heb ook geen idee...

Dreamer

[bron]www.nu.nl[/bron]

CiteerHet ministerie van Justitie hoopt de apparatuur te kunnen verbieden door een artikel toe te voegen aan het voertuigreglement, waarin precies omschreven staat wat wel en niet in een auto mag zitten. Bovendien komt in dit reglement een artikel dat de radardetector verbiedt en wordt de verkoop strafbaar gemaakt.

[vrijdagmiddagmode]
Je kunt ook achteruit gaan rijden
[/vrijdagmiddagmode]
Alle hierboven gedane uitspraken zijn op persoonlijke titel.Gelijkenis met werkelijke personen dood of levend berust op toeval.Eventueel kwetsende uitspraken zijn niet als zodanig bedoeld.

ed

Jij houdt zeker van dingen die verboden zijn. Je had dit natuurlijk al eerder kunnen aanschaffen.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Mellow_yellow

Vorig jaar is dit ook ter sprake geweest, ze hebben het er toen niet doorheen gekregen, waarom nu wel?  ???

Johann

Omdat ze net zo lang door zeiken en de realiteit verdraaien tot ze hun onrechtmatig verkregen inkomsten gebaseerd op machts misbruik kunnen veilig stellen.

Daarom >:(

levensnevel

Een ballon, een ballon, een ballonnetje.
Een ballonnetje wat danst in de wind ;)
De vraag is: wanneer is binnenkort ?
Het begint steeds meer op een natuurverschijnsel te lijken.
Elke keer als er een nieuw kabinet in de stijgers gezet gaat worden bestijgen de belangengroepen hun stokpaardjes. Die versleten grammofoonplaten / proefballonnetjes gaan me een beetje de keel uithangen  :-/

Levensnevel
levensnevel
a smile every mile and
gammal kärlek rostar aldrig !

Rudi

Rustig maar,lees de column van Frank maar,zo makkelijk gaat dat niet....

En dat van een minister die het voor ons zou moeten opnemen,tsja,de boer als het aan mij lag werd je naar een eiland verbannen,vuile verrader
Dr.Go-Fast...

levensnevel

Duveltje,

Frank ?  Ik ken geen Frank   ;)
Oh, Frank van die Suske en Wiske club ? Daar heb ik wel eens van gehoord  ;D
Tja, ook weer zo'n grijs gedraaide reactie.
Maar goed: Game on ... zullen we maar zeggen

Levensnevel
levensnevel
a smile every mile and
gammal kärlek rostar aldrig !

Gelebanaan

CiteerZoals jullie wellicht wel gehoord hebben vandaag wordt de radardetector binnenkort verboden. Tijd dus om een detectie systeem in te gaan bouwen :). Iemand die een goede inbouwinstallatie weet die niet zomaar ontdekt kan worden als je wordt aangehouden?
Ik heb 'm in de asbak ingebouwd, zodanig dat hij maar op een kiertje opengaat. Mocht ie om wat voor reden dan ook helemaal uit het zicht moeten verdwijnen: asbak dicht!  ;D

PieT111

CiteerOmdat ze net zo lang door zeiken en de realiteit verdraaien tot ze hun onrechtmatig verkregen inkomsten gebaseerd op machts misbruik kunnen veilig stellen.

Ik sluit me hier volledig bij aan! Mooi geformuleerd!
Busje komt zo!

Reitse

Helemaal eens ben ik het niet.

Ik denk dat je als automobilist niet moet zeuren als je ergens geflitst/gelaserd wordt als je 130 gaat waar je 100 of 80 mag, of 50 waar je 30 mag (woonerf/kleine kindertjes etc.)
Voor wat betreft snelwegen heb ik al eens eerder m'n ideeën neergezet wat me meteen een paar nominaties voor minister president opleverde. :D
Over de paar kilometer te hard waar iedereen over valt kun je een lange discussie voeren, feit is dat ze ergens moeten beginnen te controleren. Is het niet bij 75 waar je 70 mag dan misschien bij 80. Ook dan zullen mensen roepen  "maar het kon makkelijk!" Hoe dan ook, er zijn nu eenmaal regels hoe hard je ergens mag/moet en als je die regels breekt kost het centjes. Simpel. Hetzelfde geldt voor de boetebedragen. 60 piek voor 2 km te hard. Hoe hard schreeuwen mensen als het 50 piek zou worden? Net zo hard denk ik.
Als de staat nu echt een vent zou zijn (oftewel move! met die vrouwen op min. van verkeer) dan zouden de inkomsten gebruikt worden om het wegennet goed te onderhouden (rondweg Groningen geeft de meeste schade aan m'n auto op gebied van dempers, veren, banden en ook een schroefje ergens...). Het feit dat je op het stuk Hoogeveen-Assen ter hoogte van Beilen bij regen je leven niet meer zeker bent door serieuze sloten in de weg is kennelijk geen signaal om het bestedingspatroon te veranderen. En daarmee ben ik het wel eens met Johann, de centjes worden onrechtmatig verkregen omdat ze niet terugvloeien naar de weggebruikers maar naar een nutteloos defensieproject of ter bescherming van de huismus waarvan er nog maar 20.000.000 zijn en die moeten allemaal geringd worden...

rogier

CiteerIk heb 'm in de asbak ingebouwd, zodanig dat hij maar op een kiertje opengaat. Mocht ie om wat voor reden dan ook helemaal uit het zicht moeten verdwijnen: asbak dicht!  ;D
Serieus  ??? of loop je de boel op te naaien 8)?

Ik wil gewoon voorkomen dat ik voor 5 kilometer te hard geflitst wordt. Het is gewoon gekkenwerk hier in Nederland.

rogier

CiteerEen ballon, een ballon, een ballonnetje.
Een ballonnetje wat danst in de wind ;)
De vraag is: wanneer is binnenkort ?
Het begint steeds meer op een natuurverschijnsel te lijken.
Elke keer als er een nieuw kabinet in de stijgers gezet gaat worden bestijgen de belangengroepen hun stokpaardjes. Die versleten grammofoonplaten / proefballonnetjes gaan me een beetje de keel uithangen  :-/

Levensnevel
Oktober...