weer 1 voor weinig

Gestart door t5karel, 04-02-2007 14:22:11

Vorige topic - Volgende topic

t5karel

.
waarschijnlijk voor 5 duizend mee te nemen.Probeer nog ff de link te plaatsen.Staat in Hamburg.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

fearless

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

daytonawim

Ziet er wel erg mooi uit

ewing

Ziet er inderdaad mooi uit en op zich lijkt me 5950 een 'koopje'. Maar wat ben je vervolgens nog weer kwijt voor het invoeren van de auto in Nederland?

animalT5R

Rond de 1200 euro,staat hier op het forum al genoeg beschreven...

kijk maar
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

t5karel

Citaat van: J.R. Ewing op 04-02-2007 14:57:12
Ziet er inderdaad mooi uit en op zich lijkt me 5950 een 'koopje'. Maar wat ben je vervolgens nog weer kwijt voor het invoeren van de auto in Nederland?
Met een beetje geluk en goed onderhandelen heb je m hier voor 6500 euro netto netto op naam en ingevoerd.Alleen nog ff een beurtje en karren met de geit ;D.

Spin!

www.vm-parts.nl

Eugene

If it's not blown, it sucks...

Spin!

www.vm-parts.nl

)()()sT

Als ik die advertenties zie begint het altijd gelijk te jeuken  ::)

:eusa_angel:

)()()sT

Jur

Citaat van: fearless op 04-02-2007 14:32:24
Deze is het toch ??

:eusa_whistle:

Erg mooie wagen, maar als ik dan International Car Export zie staan dan heb ik er niet zo'n goed gevoel over. Maar dat zijn ook maar weer voor oordelen. Als je het niet vertrouwd laat je hem natuurlijk gewoon staan...  :-\

Een T-5R voor erbij was net wat...

ronbroek

Citaat van: Rayman op 04-02-2007 17:32:42
Nou dan moet ik 'm ook maar gaan weggeven...

Ruilen Ray ? mijn 850 T-5 voor jouw CY ?  ;D

Spin!

En ook in Nederland voor weinig... ???

linkje

wel wat km's...maar ach, er valt overal wel over te zeuren

www.vm-parts.nl