LPI inbouwen in Assen of Son?? wie heeft ervaring

Gestart door Pepijnwk, 07-02-2007 13:02:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Pepijnwk

Mijn Volvo V 70 T (193 PK)  krijgt binnenkort een gasinstallatie liefst LPI.

Ik heb met Mesman gesproken uit Son en met Olijve in Assen. Beide geven aan dat mogelijk is. Ik woon in Peize vlakbij Groningen zodat qua afstand Assen natuurlijk makkelijker is. Mijn vraag is even hoe zijn jullie ervaringen met beide firma's? Ik heb het idee dat de man uit Son veelal postitieve reacties krijgt.

Heeft iemand van jullie een ervaring desnoods in PB.

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Volvo 740 gle aut, volvo 740 gl , Volvo 940 GLE 440.000 , Volvo 850 GLT 240.000,
Volvo V70 T 335.000, Volvo 245 1980 310.000

Brambo67

Heb je ook gedacht aan Jaap de Vries in Hoogeveen? Ik heb jaren geleden als één van de eersten in NL een LPi installatie van Vialle in mijn toenmalige Toyota Carina 1.8 leanburn gekregen. Deze motor liep heel efficiënt op een zogenaamd mager mengsel. Gevolg hiervan (althans dat zei men later) was dat de injectoren in het spruitstuk wel eens 'dichtvroren' omdat ze niet warm genoeg werden. Niemand kon dit toen oplossen maar Jaap de Vries zette er langere injectoren in en klaar was klara. Is in ieder geval ook in de buurt. Suc6
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

Racingbrick

Tja, het voordeel van Mesman is dat ze zelf Volvo rijden... en ze heel veel ervaring hebben met geblazen motoren.. ja zelfs Subaru WRX-en zetten ze op LPI...

Pepijnwk

Ik heb besloten....

Ik ga naar Mesman. Toch ook wel goede indruk van Olijve hoor maar die van Mesman was net iets beter.
Ze gaven me goede info en bevestigden dat Flashlube niet nodig is bij hydrolische kleppen. Bij Olijve adviseerden ze dat wel te doen ??? Vervolgens was de maximum tankgrootte bij Olijve 51 liter en bij Mesman 61.  Ik heb het idee dat Mesman gewoon meer van de Volvo's weet. Daarom ga ik er heen.  Ik ben niet negatief over Olijve overigens hoor ze hebben me keurig te woord gestaan en teruggebeld etc.


Groeten Pepijn.
Volvo 740 gle aut, volvo 740 gl , Volvo 940 GLE 440.000 , Volvo 850 GLT 240.000,
Volvo V70 T 335.000, Volvo 245 1980 310.000

bertwin

Onlangs heb ik in mijn t-5r LPG-g3 laten inbouwen bij Jaap de Vries in Hoogeveen.
Modern en goed systeem van Landi lsi met een verdamper van eurogas en gasleiding van 8 mm. Bij volle belasting schakelt de computer over op benzine.
Wat mij betreft een perfect systeem. Auto loopt als een zonnetje!!

Groet,
Bertwin

reneetje

Citaat van: bertwin op 15-02-2007 21:39:55
Onlangs heb ik in mijn t-5r LPG-g3 laten inbouwen bij Jaap de Vries in Hoogeveen.
Modern en goed systeem van Landi lsi met een verdamper van eurogas en gasleiding van 8 mm. Bij volle belasting schakelt de computer over op benzine.
Wat mij betreft een perfect systeem. Auto loopt als een zonnetje!!

Groet,
Bertwin

Wat kost nu zo'n geintje bij Jaap?

(Als ik zo vrij mag wezen? ;) )
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Ludo

Citaat van: bertwin op 15-02-2007 21:39:55
Bij volle belasting schakelt de computer over op benzine.

waarom toch?.
:eusa_wall:

Clapton

Mesman belde vandaag er zijn wat auto's uitgevallen, kan dus al dinsdag a.s.   terecht.  :eusa_dance:

BenC70ES

Jouw wagen is toch in België ingeschreven?  Geeft Mesmann de nodige papieren voor op de Belgische keuring?

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!


S. Brouwer

Citaat van: Clapton op 15-02-2007 21:56:20
Mesman belde vandaag er zijn wat auto's uitgevallen, kan dus al dinsdag a.s.   terecht.  :eusa_dance:

Had hij mij ook wel mogen bellen, ik heb een afspraak staan voor 6 t/m 8 maart

BenC70ES


Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

bertwin

Systeem bij Jaap de Vries zit rond de 2350 euro met 67 liter tank!!

En ach het systeem van gas naar benzine bij volle belasting, zuinig op de techniek zal ik maar zeggen, hoewel dat niet nodig is!

Ludo

Citaat van: bertwin op 15-02-2007 22:44:51
En ach het systeem van gas naar benzine bij volle belasting, zuinig op de techniek zal ik maar zeggen, hoewel dat niet nodig is!

ik zou eerder zeggen, een systeem dat de techniek niet aankan...  :-X

Pepijnwk

He S Brouwer,

Die van mij gaat 8 en 9 maart naar Son! Ik ga hem zaterdag ophalen. Ik zal je auto zien staan denk ik.

Groeten Pepijn.
Volvo 740 gle aut, volvo 740 gl , Volvo 940 GLE 440.000 , Volvo 850 GLT 240.000,
Volvo V70 T 335.000, Volvo 245 1980 310.000