Snel op de snelweg, een discussie.

Gestart door petertje, 10-02-2007 20:46:26

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

Citaat van: kreftie V70 op 15-02-2007 22:43:25
Citaat van: Turbobiker op 15-02-2007 22:30:06
Citaat van: kreftie V70 op 15-02-2007 22:22:28
Hard fietsen is iets meer prestatie dan hard rijden in een auto.
Kop naar beneden en gaan... :eusa_whistle:

Is dit een uitdaging/uitnodiging?  haha

Auto of fiets? Kom maar op :evil:

Citaat van: Clapton op 15-02-2007 22:49:34
ehe, volgens mij zou je qua leeftijd, zonder lullig te willen doen , de pa van Lars kunnen zijn, ik denk dus dat je voorzichtig zou moeten zijn met mensen "uitnodigen ".

Je zit wel eens vaker fout, maar zo fout.... :evil:
De Tussenpaus

Clapton

Citaat van: Turbobiker op 15-02-2007 23:09:10
Citaat van: kreftie V70 op 15-02-2007 22:43:25
Citaat van: Turbobiker op 15-02-2007 22:30:06
Citaat van: kreftie V70 op 15-02-2007 22:22:28
Hard fietsen is iets meer prestatie dan hard rijden in een auto.
Kop naar beneden en gaan... :eusa_whistle:

Is dit een uitdaging/uitnodiging?  haha

Auto of fiets? Kom maar op :evil:

ehe, volgens mij zou je qua leeftijd, zonder lullig te willen doen , de pa van Lars kunnen zijn, ik denk dus dat je voorzichtig zou moeten zijn met mensen "uitnodigen ".

Je zit wel eens vaker fout, maar zo fout.... :evil:

ach tis een gave...

Eugene

ehe, volgens mij zou je qua leeftijd, zonder lullig te willen doen , de pa van Lars kunnen zijn.

Over een "vluggertje" gesproken ;)

If it's not blown, it sucks...

Clapton

Citaat van: Eugene op 15-02-2007 23:45:23
ehe, volgens mij zou je qua leeftijd, zonder lullig te willen doen , de pa van Lars kunnen zijn.

Over een "vluggertje" gesproken ;)

Ja , het is erg prettig als je er volkomen naast zit, zoals ik, dan wordt je maar een klein beetje afgemaakt op het forum.

Dus heb ik uit frustratie maar een weekend in Noordwijk geboekt om te kunnen uithuilen  ;D

kreftie V70

Auto zeker niet ! Niet in die van mezelf in ieder geval. 140 pk Classic ....dat is voor jou een lachertje.
Op de fiets.....ik trap ong 5.6 watt/kg.  :eusa_whistle:
Dan moet jij minstens Elite categorie rijden anders zie je nooit meer dan de achterkant.

genoeg off Topic en opschepperij nu!

Clapton

Citaat van: kreftie V70 op 16-02-2007 10:27:59
Auto zeker niet ! Niet in die van mezelf in ieder geval. 140 pk Classic ....dat is voor jou een lachertje.
Dan moet jij minstens Elite categorie rijden anders zie je nooit meer dan de achterkant.

Doe er even een citaat bij van degene waarop je reageerd, leest wat makkelijker, gewoon citeer aanklikken.

martin850

Citaat van: t5karel op 15-02-2007 22:32:25
Gewoon iedere wijkagent een lazergun in de handen drukken :angel:.

Lijkt me verstandig,  volgende week wordt je huis leeg gejat en jij vloeken dat de politie eens boeven moet gaan vangen in plaats van snelheidscontroles te houden :eusa_wall:

Turbobiker

Vraag is hoe lang je dat vol houdt? Of hoe intervallerig je dat aan kunt? Marmotte, rondje Schoorl of tijdritje polder? (of alle drie :evil: ::) )
De Tussenpaus

Turbobiker

Citaat van: Clapton op 16-02-2007 11:53:53

Doe er even een citaat bij van degene waarop je reageerd, leest wat makkelijker, gewoon citeer aanklikken.

In het land der blinden is éénoog koning... niet? :-*
De Tussenpaus

de boekhouder

Citaat van: martin850 op 16-02-2007 15:57:19
Lijkt me verstandig,  volgende week wordt je huis leeg gejat en jij vloeken dat de politie eens boeven moet gaan vangen in plaats van snelheidscontroles te houden :eusa_wall:

Ik ben bang dat een groot aantal mensen dat gevoel inmiddels al wel heeft.
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

kreftie V70

Citaat van: Turbobiker op 16-02-2007 16:06:56

Vraag is hoe lang je dat vol houdt? Of hoe intervallerig je dat aan kunt? Marmotte, rondje Schoorl of tijdritje polder? (of alle drie :evil: ::) )

aha een kenner. Ga je Amstel Gold rijden toevallig? Dan spreken we wat af.

Taranis

Citaat van: de boekhouder op 16-02-2007 16:08:43
Ik ben bang dat een groot aantal mensen dat gevoel inmiddels al wel hebben.

Nogal... ze zijn nog te beroerd om achter een bestuurder aan te gaan die je aanrijdt, voor dood achterlaat en vrolijk weg rijdt... terwijl ik het kenteken notabene doorgegeven had... maar nee het was mijn schuld, had ik daar op dat tijdstip maar niet moeten fietsen.
Als je met je motor op je bek gaat is dat je eigen schuld, had je daar maar niet moeten rijden (en nee, ik reed niet te hard).

Ik toon in ieder geval geen respect meer voor de politie... respect moet je verdienen.

Snellebaksteen

Citaat van: Taranis op 16-02-2007 17:07:51

Ik toon in ieder geval geen respect meer voor de politie... respect moet je verdienen.

Ik heb eigenlijk alleen respect voor motoragenten, verder mogen al die petten van mij het dak op.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

M a r c

Citaat van: Taranis op 16-02-2007 17:07:51
Citaat van: de boekhouder op 16-02-2007 16:08:43
Ik ben bang dat een groot aantal mensen dat gevoel inmiddels al wel hebben.

Nogal... ze zijn nog te beroerd om achter een bestuurder aan te gaan die je aanrijdt, voor dood achterlaat en vrolijk weg rijdt... terwijl ik het kenteken notabene doorgegeven had... maar nee het was mijn schuld, had ik daar op dat tijdstip maar niet moeten fietsen.

Komt me bekend voor.... de berm ingedrukt door een vrachtwagen, over de kop en de politie die na 15 minuten arriveert doet geen moeite om die vrachtwagen alsnog te vinden... want "het is al te lang geleden meneer"  ???  In Duitsland wordt je na 8 uur nog langs de kant gezet voor "Fahrerflucht". Zó groot is Nederland niet en zoveel Campina-trucks rijden er op dat moment ook niet op dezelfde weg dezelfde kant in...  :eusa_hand:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Taranis

Citaat van: M a r c op 16-02-2007 23:30:12
Komt me bekend voor.... de berm ingedrukt door een vrachtwagen, over de kop en de politie die na 15 minuten arriveert doet geen moeite om die vrachtwagen alsnog te vinden... want "het is al te lang geleden meneer"  ???  In Duitsland wordt je na 8 uur nog langs de kant gezet voor "Fahrerflucht". Zó groot is Nederland niet en zoveel Campina-trucks rijden er op dat moment ook niet op dezelfde weg dezelfde kant in...  :eusa_hand:

Sorry hoor, maar ik vind dat echt om te kotsen, zo'n mentaliteit. Ze mogen me best een bekeuring geven als ik een paar kilometer te hard rij, ik doe het immers bewust. Maar wees dan consequent en bestraf álle overtredingen, en niet alleen diegene die je geautomatiseerd lekker makkelijk kunt verwerken en wat het begrotingstekort van de overheid opvult.
Lijkt me dat zo'n mispunt wat iets dergelijks veroorzaakt en doorrijdt (ik hoop uit de grond van m'n hart dat ie er de rest van z'n leven nachtmerries van heeft) aanpakken, een veel grotere positieve uitwerking heeft op de verkeersveiligheid dan zinloos staan flitsen.

Just my 2 cents...

@ Marc: zelf niets blijvends aan overgehouden hoop ik?