betrouwbaar ?

Gestart door jtm, 11-02-2007 15:51:49

Vorige topic - Volgende topic

jtm

Hoe is de ervaring met hennesautomobielen in nijmegen ? deze heeft veel volvo s in voorraad en geeft een solide indruk, is dat ook terecht???? :eusa_think:

-D©©©L-

Citaat van: jtm op 11-02-2007 16:01:02
ja...? verder..... :eusa_liar:

Zoek even op "Hennes", en begin dan te kijken bij de laatste resultaten (bugje).
Is al het 1 en ander over geschreven.

->

enne... Welkom hier !

Heb je al een 850/x70 ?
Stel jezelf anders even voor in  het juiste board.

suc6 !

jtm

oke ...je hebt gelijk eerst info verzamelen , dan pas posten. heb een 440 - uit 96, woon werk. 850 glt automaat 2.5 20v . hobby.

jtm

heb ik gedaan en kom niks wezenlijks tegen....alleen het feit dat hennes zijn auto s importeerd. Het zijn meestal volvo s met een inhoud tot 2 ltr,wat aangeeft dat het italianen zijn vanwege het belasting stelsel aldaar. Hennes koopt ook in bij volvo dealers in nederland, o.a rutten (venlo boxmeer en nijmegen) maar dat zegt ook niks.De prijzen zijn hoog ....maar is de kwaliteit goed ?(handel is handel, is niks op tegen maar het moet goed zijn,toch)  :evil:

jtm

Nou... de handel is mij bekend rima druten estate service...in schayk eentje. Het gaat mij erom of iemand een auto heeft gekocht bij hennes ...en is hij tevreden? Maar goed...zie wel...groeten ::)

Rick.

Mijn T-5 heb ik via Hennes. Prima auto, geen verrassingen.
Don't waste your time always searching for those wasted years.

jtm

Prima....hennes doet al lang zaken ,dus ik heb geen verkeerde indruk. Mijn 850 gaat richting laatste rustplaats, jammer maar de kosten zijn te hoog, om nog te repareren.(alleen de onderdelen al,erop schroeven doe ik zelf) Dus ben ik op zoek naar een vervanger , en woon in nijmegen , vandaar. :)

Frans Harkema

Citaat van: dennis-d op 11-02-2007 22:05:26
ook ik heb mijn 850 onlangs gekocht via hennes .

Hij houd zich zeer correct aan zijn afspraak,

Kijk, ook dat lezen we graag!  ;)

Spin!

Ken het bedrijf wel, zijn kwalitatief goede auto's. Er bestaat natuurlijk altijd zoiets als kat in de zak, maar over het algemeen is het een goed bedrijf. Werken ook wel veel volvo liefhebers...dat zie ik persoonlijk ook graag. Zorg wel dat je een auto hebt met onderhoudshistorie als je voor een italiaan gaat...want die pizzabakkers zijn niet altijd te vertrouwen qua kmstanden.

www.vm-parts.nl

jtm

bedankt, op dit soort berichten zat ik te wachten. Positief dus. Ga bij hennes en bij burkhard verhaelen (duitsland) kijken. Verhaelen zit bij kevelaar en is een echte volvo man, importeren is niet meer zo moeilijk tegenwoordig. 1 ding nog : ben altijd een beetje huiverig voor de 2ltr t motoren , ben meer voor 2.3 of 2.5. Denk altijd dat de 2liter meer opgevokt is, om aan het zelfde vermogen als een 2.3 20v turbo te komen. Maar kan het mis hebben. :)

killerbee

Hij bevalt mij prima hoor de 2.0 t5  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

jtm

oke..dat moet ook, prima bevallen. Heb wel met alle motoren een 1 of 2 rondjes gereden (beroeps halve) en de 2 ltr 127 pk de zwakste dus ,viel niet eens tegen maar moet wel meer op toeren gereden worden , maar dat is verklaarbaar. De diesels (in andere modellen)missen het geluid en klinken nogal rauw , maar gaan er flink vandoor als het moet. Fijnste vondt ik de 2.3 20v turbo ,hoog koppel en trekkracht van onder uit. Mijn bugget is ongeveer 6 a 7000 euro (moet er ook voor werken) hoop dat ik een goeie voor dat geld kan kopen, denk het wel. Bouwjaar intereseerd me minder , wel de staat van onderhoud , een heel interieur en vooral geen roest. 

Snellebaksteen

Roesten doen ze maar heel soms en dan eigenlijk alleen aan de achterklep.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.