[Volvo V44club evenement] Elandrun 2007 1 April 2007

Gestart door Emiel, 16-02-2007 22:07:52

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

Citaat van: Spin! op 12-03-2007 22:30:07
Damn...ik heb ook een afmelding  :-\

Wybren...volgende keer de Elandrun ná een tentamenperiode graag!  ;)

Maar je vriendin komt wel racen?

Met jouw R :evil:
De Tussenpaus

Spin!

Citaat van: Turbobiker op 12-03-2007 22:42:08
Citaat van: Spin! op 12-03-2007 22:30:07
Damn...ik heb ook een afmelding  :-\

Wybren...volgende keer de Elandrun ná een tentamenperiode graag!  ;)

Maar je vriendin komt wel racen?
Met jouw R :evil:

Nope die moet dus de boeken in, ik kom wel...ach doe ik toch een pruik op met lang blond haar en een jurkje...dat doe jij ook hoor ik zo links en rechts

www.vm-parts.nl

Eric

Kunnen we niet eens wat "echte" (met alle respect heren) Volvo kanonnen er bij hebben dit jaar??
Zou een Thom de Jong niet eens zin hebben langs te komen bijvoorbeeld?
Of wat van die andere Rally Volvo's zoals bijvoorbeeld gezien bij de Euregio rally...
Mischien die gasten van Moose Racing uit die andere mooie link?
Tja ik noem maar wat hoor.. Wie kent die mensen?
Wie weet kan bestuur wat uitnodigingen versturen
Zou wel wat zijn om te zien! Toch?
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

HaRdCoRe-WeZ

Citaat van: M a r c op 12-03-2007 16:05:34
Citaat van: Johann op 10-03-2007 20:00:02
Schrap Johann maar van de lijst, doe niet mee dit jaar.
Zoals het er nu uit ziet krijg ik de SDM nooit op tijd optimaal aan de praat.

sjips, weer geen waardige tegenstander(s)....  ;D  ;)

I dare you hahahaha

Turbobiker

Citaat van: Spin! op 12-03-2007 22:43:30
...ach doe ik toch een pruik op met lang blond haar en een jurkje...dat doe jij ook hoor ik zo links en rechts

:eusa_shifty:

:eusa_shhh:

(ging me meer om het idee dat zij jouw wagen zou pakken, maar ik had dus de verkeerde afmelder voor me ;D )
De Tussenpaus

Spin!

Citaat van: E.Asbroek op 12-03-2007 22:45:19
Kunnen we niet eens wat "echte" (met alle respect heren) Volvo kanonnen er bij hebben dit jaar??
Zou een Thom de Jong niet eens zin hebben langs te komen bijvoorbeeld?
Of wat van die andere Rally Volvo's zoals bijvoorbeeld gezien bij de Euregio rally...
Mischien die gasten van Moose Racing uit die andere mooie link?
Tja ik noem maar wat hoor.. Wie kent die mensen?
Wie weet kan bestuur wat uitnodigingen versturen
Zou wel wat zijn om te zien! Toch?

Ik ben er wel voor in, maar denk dat je ruzie gaat krijgen met de V44 en de 700 club etc etc. Die vinden onze T-5's al te bruut...laat staan de kanonnen. Die houden meer van een gezellig evenement met wat behendigheid...er is jaar of 2 zelfs een idee geweest om ons op een andere dag in te schalen, vanwege de drukte en het vermogen dat we hebben ten opzichte van de oudere volvo's...

www.vm-parts.nl

Spin!

Citaat van: Turbobiker op 12-03-2007 22:51:00
Citaat van: Spin! op 12-03-2007 22:43:30
...ach doe ik toch een pruik op met lang blond haar en een jurkje...dat doe jij ook hoor ik zo links en rechts
(ging me meer om het idee dat zij jouw wagen zou pakken, maar ik had dus de verkeerde afmelder voor me ;D )

Yup...vind het ook wel jammer, had dr graag zien racen...maar studie is gewoon wat belangrijker. Ik ben er wel bij hoor... :P

www.vm-parts.nl

Eric

Citaat van: Spin! op 12-03-2007 23:00:03
Ik ben er wel voor in, maar denk dat je ruzie gaat krijgen met de V44 en de 700 club etc etc. Die vinden onze T-5's al te bruut...laat staan de kanonnen. Die houden meer van een gezellig evenement met wat behendigheid...er is jaar of 2 zelfs een idee geweest om ons op een andere dag in te schalen, vanwege de drukte en het vermogen dat we hebben ten opzichte van de oudere volvo's...

Was het niet zo dat een paar van die Amazones een aantal van "onze" 850 het knap lastig maakten???
En ach.. Denk dat iedere echte liefhebber graag zo'n demonstratie ziet...
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Spin!

Citaat van: E.Asbroek op 12-03-2007 23:04:09
Citaat van: Spin! op 12-03-2007 23:00:03

Was het niet zo dat een paar van die Amazones een aantal van "onze" 850 het knap lastig maakten???
En ach.. Denk dat iedere echte liefhebber graag zo'n demonstratie ziet...

klopt...geloof dat de overall winnaar van 2005 een amazone was. Ik ben op dat soort dagen sowieso fan van alles waar Volvo op staat...alleen van meneer Hunter, iets minder deuken dit jaar aub...is pijnlijk voor het volvo hartje van mij om die deuken en kreukels te zien  :-[

www.vm-parts.nl

Eric

Citaat van: Claudia op 12-03-2007 23:06:11
Dan moet je daar een andere dag voor reserveren.
Het is al hartstikke leuk dat ze ons soort mee laten doen, toch?

"ons soort" Ik zie bij jouw naam een Amazone staan... Neem aan dat je die bedoeld.. Nou wat mij betreft kom je daar mee hoor... schitterende auto's..

Citaat van: Spin! op 12-03-2007 23:07:45
klopt...geloof dat de overall winnaar van 2005 een amazone was. Ik ben op dat soort dagen sowieso fan van alles waar Volvo op staat...alleen van meneer Hunter, iets minder deuken dit jaar aub...is pijnlijk voor het volvo hartje van mij om die deuken en kreukels te zien  :-[

Ja meen ik me ook te herinneren.. Wist het niet zeker meer...
En idd die Hunter zie ik dan minder graag dan een mooie snelle Volvo.. Al blijft dat toch ook wel weer spektaculair hoor..
Hoe meer Volvo's hoe meer vreugd toch?

Spin!

Claudia heeft gelijk, het is een evenement van de V44 club en we zijn daar te gast. We mogen blij zijn dat we mogen komen...voor de extremen ( daarmee dus de echte grote brute projecten ) is een aparte dag inderdaad beter wellicht. Het is voor meer bedoeld voor de auto's die normaal ook op de straat rijden, niet voor de auto's die 4x per jaar de garage uitkomen om de Nordschleife af te racen...

Ik ga ook niet teveel meer zeggen met mijn gechipte R  :angel:

Maar het punt is denk ik wel duidelijk...

www.vm-parts.nl

HJ850

OK, beschaafd V44 evenement.

Neemt niet weg dat ik best een 'kale' 850 van Hunter wil zien daar hoor.1 extreme auto er tussen kan toch wel?

Hajo

mehn

Citaat van: HJ850 op 13-03-2007 06:42:40
Neemt niet weg dat ik best een 'kale' 850 van Hunter wil zien daar hoor.

Dan ben je toch echt de enige denk ik. Ik vond het geen gezicht én ze gedroegen zich ook niet echt voorbeeldig.
Ik stond toevallig bij de C70 van Marko toen dat witte ding een handrembocht maakte om weer in de rij aan te sluiten. Het split vloog ons (en de geparkeerde auto's) om de oren.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Zippo

Kom wel kijken!
Doe niet mee ivm de lange wachtrij  :-\

hunter2

Citaat van: mehn op 13-03-2007 07:00:14
Citaat van: HJ850 op 13-03-2007 06:42:40
Neemt niet weg dat ik best een 'kale' 850 van Hunter wil zien daar hoor.

Dan ben je toch echt de enige denk ik. Ik vond het geen gezicht én ze gedroegen zich ook niet echt voorbeeldig.
Ik stond toevallig bij de C70 van Marko toen dat witte ding een handrembocht maakte om weer in de rij aan te sluiten. Het split vloog ons (en de geparkeerde auto's) om de oren.

zit niet eens een handrem op ! dus lijkt me sterk.
Als mensen het niet waarderen hadden ze toen bij mij moeten komen .
Maar waarschijnlijk viel het allemaal wel wat mee.
En ik snap ook dat niet iedereen dezelfde hobby heeft ,maar lijkt me logisch.

Ik leef me uit op de circuits waar we rijden, en een ander op de weg .

Sjoerd
HUNTER PARTS