Waar RVS remleidingen halen

Gestart door Mats, 17-05-2007 21:22:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

cas

Citaat van: T5turbo op 21-02-2011 19:03:59
Ik zal van het weekend nog eens het wiel eraf halen en beter kijken.Ze verwachten hier dan weer een beetje redelijke temperaturen.  :eusa_drool:
Anders andere beugeltje kopen en dan zou het dus goed moet zijn...... :)

ja, of dat gat rechts ervan gebruiken als dat geen functie heeft en de leiding dan niet in een verkeerde hoek zit. Of ernaast een exact passend gat boren en in de owatrol zetten.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

thuur

Zo, kijk ik ook even niet, meteen 3 pagina's over een koppelingetje. Ik heb de leidingen gewoon gemonteerd en het pastte vanzelf. Het is me niet opgevallen dat ze los zitten of door het gat schieten. En ze zitten nog steeds op dezelfde plek.


Gr :D

T5turbo

#47
Net nieuwe winterbanden eronder laten zetten en gelijk even gekeken.
Het beugeltje is goed en het zou gewoon moeten passen.
Opzoek naar een garage die ze er wel onder wil zetten.

Overigens snap ik niet helemaal hoe het nu achter zit.Er gaat namelijk een kopere leiding tot aan de remklauw.Waar zit dan de slang die vervangen moet worden?
Wat verder onder de auto?  ???

Voor degene die het willen weten: ik heb nu Nokia Hakkapeliit R winterbanden .
(uiteraard,want ik woon in het land waar ze vandaan komen en op andere mag je haast niet aan komen rijden...  ;D)
Je mag hier ook met spikes rijden,maar ik vind dat niks.Deze hebben net zoveel grip en veel minder herrie.Bovendien rij je spikes hier in het zuiden van Finland binnen 1 winter kapot. Je rijdt meer op asfalt dan ijs en sneeuw.

http://www.nokiantires.com/tyre?id=11949&group=1.01&name=Nokian
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

M a r c

Vlak voor het linker achterwiel zit een slang, naast de uitlaat en de andere slang zit op de achteras. Succes.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

T5turbo

Citaat van: M a r c op 24-02-2011 22:49:53
Vlak voor het linker achterwiel zit een slang, naast de uitlaat en de andere slang zit op de achteras. Succes.

Weer wat geleerd. Thx.   ;D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

Jasper Boven

Je kunt van Goodrifge ook een stuk losse leiding kopen met koppelingen en zelf je leidingen maken.
Wie heeft hier ervaring mee? Loont het?

Jasper Boven

Citaat van: Jasper Boven op 27-02-2011 22:22:43
Je kunt van Goodrifge ook een stuk losse leiding kopen met koppelingen en zelf je leidingen maken.
Wie heeft hier ervaring mee? Loont het?

Kick.

T5turbo

Citaat van: Jasper Boven op 09-03-2011 22:43:44
Citaat van: Jasper Boven op 27-02-2011 22:22:43
Je kunt van Goodrifge ook een stuk losse leiding kopen met koppelingen en zelf je leidingen maken.
Wie heeft hier ervaring mee? Loont het?

Kick.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.....   ;D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!