[FORUM-MEETING] Paasmeeting 8 april 2007 A4

Gestart door @®-, 23-02-2007 13:36:31

Vorige topic - Volgende topic

Herb

Citaat van: Herb op 04-03-2007 22:15:43
Ik moet nog even kijken of het uitkomt met mijn werk, maar het lijkt me leuk om aanwezig te zijn.
Per slot van rekening is het dichtbij Schiphol.

Ik kom morgen zeker even buurten. ;)

Tot morgen, Herbert
Volvo en Alfa Romeo gaan goed samen

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

M a r c

Ikke niet, zit nu in Malmedy te internetten met een mooi uitzicht over het dal  :eusa_dance:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Gmid

Volvo C30 '12

Emiel

Citaat van: Rayman op 07-04-2007 16:19:16
Helaas niet aanwezig ivm onvoorziene omstandigheden.

mee eens

Wilde graag komen maar ga niet zo'n eind rijden met een rempedaal wat langzaam naar de bodem zakt... ::)

matRRR

Jammer, had marc en emiel er graag bij gehad!!! Mannen, heb een probleempje met de turbo druk, had daar graag wat vragen aan jullie over willen stellen, zie overige techniek! Maar ik hoop dat ook daar met de anderen morgen over te brainstormen valt! Marc, in ieder Geval veel plezier en houd alles en vooral jezelf heel, de anderen: tot morgen!
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

matRRR

Iemand die vanmiddag ook naar de a4 komt die misschien een losse 3 weg turboregelklep heeft, heb namelijk een beetje het vermoeden dat mijn turbodruk probleem daaraan ligt, weet het alleen niet zeker. Mijn naam is geen johann ::) lijkt me in ieder geval een leuk iets om met elkaar over te brainstormen.  barryc70 en t5karel: tot straks mannen! Lang ritje voor jullie!
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Rudy-M

Citaat van: mehn op 07-04-2007 18:38:45
Waar is mijn naam gebleven?  >:(

Schuif mij maar 2 lijstjes omhoog  ;)

Neem je ze mee? ;)

Barry_C70

Citaat van: t5karel op 07-04-2007 23:01:03
Me 2 :eusa_dance:.

Hey Karel, are you driving down from Groningen? wanna drive together? I'll be in Assen, I can meet you at Assen Noord.

JorritV70

Jammer dat het zo'n end weg is, anders was ik zeker gekomen, wanneer is de vogende meeting? en is hij dan iets centraler?

Greetzzz Jorrit

FGG

Zo, we gaan ons opmaken voor de rit. We hadden vanmorgen nog de zijkanten van de Volvo in de was willen zetten. We waren op tijd wakker maar er kwam iets tussen. :P Zoals Rayman altijd zegt: goed bezig! :eusa_dance:
Dus op pad met een gekleide en in de was gezet dak en motorkap. De rest komt morgen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Barry_C70

I'm up, had a really late night last night (5.30) but am gonna get ready and get Sharon ready too ;D

MarkoC70T5

Ik heb besloten om ook mee te komen.  zie jullie straks wel
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

@®-

Ik had mijn auto nog niet uitgezogen, dus dat heb ik vanmorgen om 8.30 gedaan. Ook de buren stelde dat zeer op prijs  :evil:

FGG

Citaat van: JorritV70 op 08-04-2007 08:58:10
Jammer dat het zo'n uit weg is, anders was ik zeker gekomen, wanner is de vogende meeting? en is hij dan iets centraler?

Greetzzz Jorrit

Ik vind Amsterdam nog wel redelijk centraal, is goed te doen. Waar moet je vandaan komen, dan?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: