[FORUM-MEETING] Paasmeeting 8 april 2007 A4

Gestart door @®-, 23-02-2007 13:36:31

Vorige topic - Volgende topic

Barry_C70

Hylco

Mooie foto's van een mooie middag. Jammer dat ik op de terugweg alleen een larf tegenkwam die bij een afrit nog even snel over het verdrijvingsvlak moest inhalen. Resultaat: nog meer steenslag. Waar is de  :police: op zo'n moment heh.... gewoon weer ergens met hun wagens aan het showen :P.

Wat ik me overigens wel afvraag heh. Waarom steken sommige mensen, waaronder ikzelf, de moeite in het wissen van nummerplaten in foto's, als anderen dit niet doen. Dan wordt het toch een beetje tijdverspilling vrees ik.

Hoe dan ook, gave middag, met lekker weer en weer veel gezellige mensen.

thuur

Citaat van: Hylco op 10-04-2007 00:19:35
Wat ik me overigens wel afvraag heh. Waarom steken sommige mensen, waaronder ikzelf, de moeite in het wissen van nummerplaten in foto's, als anderen dit niet doen. Dan wordt het toch een beetje tijdverspilling vrees ik.

1. Het is een forumregel. Wat je met je eigen kenteken doet moet je trouwens zelf weten.
2. Meer leden vragen om het onherkenbaar maken dan dat er leden zijn die het allemaal wel best vinden. Die wens respecteer ik, dan duurt het maar wat langer voordat de foto's online staan.

Gr ;)

Rudy-M

Hmm, zo'n lange lens is ook wel leuk :eusa_think:
Mooie foto's, Jori. Alleen jammer van die waas bij Marko's wiel.

thuur

Ik hoor net dat mijn fotograaf meer heeft staan kletsen dan foto's heeft gemaakt :eusa_eh:

Gr 8)

Hylco

Citaat van: thuur op 10-04-2007 00:25:13

1. Het is een forumregel. Wat je met je eigen kenteken doet moet je trouwens zelf weten.
2. Meer leden vragen om het onherkenbaar maken dan dat er leden zijn die het allemaal wel best vinden. Die wens respecteer ik, dan duurt het maar wat langer voordat de foto's online staan.

Gr ;)

Mee eens Thuur, maar dan moet wel iedereen het doen, anders is het doelloos. Kun je op onze foto's niet zien wie er was, moet je gewoon doorbladeren op de volgende pagina om er wel achter te komen :P

OMD

Citaat van: Rudy-M op 10-04-2007 00:35:06
Hmm, zo'n lange lens is ook wel leuk :eusa_think:
Mooie foto's, Jori. Alleen jammer van die waas bij Marko's wiel.

erg typisch inderdaad, heb er nog 3 van zn wiel, die zijn iets beter. Maar deze zijn geschoten met een tele objectief (de 300mm) dus die waas heb ik wel vaker van dichtbij, met de 18-55 heb ik nergens last van.

MarcoV

Citaat van: Hylco op 10-04-2007 05:59:04
Citaat van: thuur op 10-04-2007 00:25:13

Gr ;)

Mee eens Thuur, maar dan moet wel iedereen het doen, anders is het doelloos. Kun je op onze foto's niet zien wie er was, moet je gewoon doorbladeren op de volgende pagina om er wel achter te komen :P

Ik wist niet dat je iemand zijn adres kon vinden via z'n kenteken :police:

MarcoV

@®-

Citaat van: thuur op 10-04-2007 00:48:59
Ik hoor net dat mijn fotograaf meer heeft staan kletsen dan foto's heeft gemaakt :eusa_eh:

http://members.home.nl/genevieve.2/V70/a42007/wIMG_1742.jpg

Gr 8)
heeeeeeeeeeeeeeee, dat was een hele inteligente discussie  ;D ;D ;D ;D ;D