Welke velgen passen op 302mm remmen?

Gestart door Qbits, 25-02-2007 11:29:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Qbits

Binnenkort ga ik m'n remschijven vervangen, waarschijnlijk worden het 302 ctf schijven.
Nu begrijp van Marc dat dat niet gaat lukken met m'n persus velgen(van Colomba's wist ik het al).

Ik overweeg nu een set perfo's te gaan zoeken, passen deze wel ? en welke velgen (@16") nog meer wel/niet ?
bord. rode T5 estate

mehn

Citaat van: Qbits op 25-02-2007 11:29:13
Ik overweeg nu een set perfo's te gaan zoeken, passen deze wel ?

Ja

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

BenC70ES

Alle 7 x16 ET43 Volvo velgen moeten ook passen en nog enkele 6.5 x16 zoals de R Sattelite velgen...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Rudy-M

Het ligt aan de binnenkant van de spaken. Bij Columba en Persus dus te ver naar binnen in vergelijking met de rest. Maar dit alles staat al beschreven op het forum.

Qbits

Bij de volvo 700 vereniging staat een set uranus (6.5J ET 43) velgen te koop.(link)

Behalve dat ik ze mooi vindt en dat ze onder een 960 vandaan komen vind ik weinig info over deze velgen.
Iemand een idee of deze wel te combineren zijn met 302 mm schijven ?

bord. rode T5 estate

Eugene

Ik ken niemand die deze velgen op een 850 heeft. 16" is een twijfelgeval, sommige passen wel icm 302, andere weer niet.

If it's not blown, it sucks...

Enno

Passen de R VELGEN T5R "PEGASUS" in de 16 inch uitvoering op een V70 of 850 met 302mm remmen setup?

Wie weet hierop een antwoord?



thuur


Enno


-D©©©L-

Ik denk dat sjoerd van hunter banden je dat zo kan vertellen. Ik zie hem de laatste tijd niet veel meer op dit forum.

RonnieDuck

PEGASUS is volgens mij alleen in 17 en 18 inches geleverd door volvo.

Dit zijn imitatie velgen. Zien er anders uit. Het model pegasus is wel een ruime velg volgens mij en dus zou het best weleens kunnen passen.

VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

thuur

Citaat van: RonnieDuck op 16-10-2007 09:57:16
PEGASUS is volgens mij alleen in 17 en 18 inches geleverd door volvo.

Dit zijn imitatie velgen. Zien er anders uit. Het model pegasus is wel een ruime velg volgens mij en dus zou het best weleens kunnen passen.



Hoe dan ook: de enige manier om het zeker te weten is om te passen.


Gr ;)

innocenti

16" satellite velgen passen ook

En mijn 16" Mimas velgen passen ook. Deze staan te koop in de te koop sectie.

s089917

Passen de 303mm schijven onder mijn 17 inch Volans. Denk het wel maar vraag het toch maar even. Heb nu splinternieuwe standaard remmen maar het remmen valt toch een beetje tegen. Niet te vergelijken met mijn Ducati, hahaha. ;D

Turbobiker

303? 302 bedoel je?

302 past zonder problemen, maar gaat niet echt meer remkracht opleveren.
De Tussenpaus