levensduur BBK

Gestart door Laserblue, 21-01-2008 13:44:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

-D©©©L-

Citaat van: thedoctor op 01-06-2011 15:56:36
Voor een goed BBK zijn er maar 1 of 2

Persoonlijk vind ik AP racing het beste, rij er nu al 7 jaar mee zonder problemen ( rij ook niet zoveel ).

Belangrijk is bij een BBK dat er stofkappen bij de zuigers zitten anders heb je in de wintermaanden een probleem.

Bij AP zelf kun je kiezen tussen de verschillende soorten blokken, hard of zacht.

1 of 2   wat ?

thuur

Citaat van: -D©©©L- op 01-06-2011 16:00:08
Citaat van: thedoctor op 01-06-2011 15:56:36
Voor een goed BBK zijn er maar 1 of 2

Persoonlijk vind ik AP racing het beste, rij er nu al 7 jaar mee zonder problemen ( rij ook niet zoveel ).

Belangrijk is bij een BBK dat er stofkappen bij de zuigers zitten anders heb je in de wintermaanden een probleem.

Bij AP zelf kun je kiezen tussen de verschillende soorten blokken, hard of zacht.

1 of 2   wat ?

Goede.


Gr :D

Ludo

Citaat van: thedoctor op 01-06-2011 15:56:36
Belangrijk is bij een BBK dat er stofkappen bij de zuigers zitten anders heb je in de wintermaanden een probleem.

Problemen, zoals. ???

M a r c

Citaat van: thedoctor op 01-06-2011 15:56:36
Belangrijk is bij een BBK dat er stofkappen bij de zuigers zitten anders heb je in de wintermaanden een probleem.

Jij rijdt in de winter nooit in je T-5R....   ;D  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

innocenti

Waarom stoft iemand zo'n topic af?

V70geRwin

Citaat van: innocenti op 01-06-2011 19:54:43
Waarom stoft iemand zo'n topic af?

en dat zonder stofkappen  :eusa_wall:

Lindert Bogers

 :eusa_liar: Ik heb 1 x een winter doorgereden.

Het probleem is bij BBK zonder stofkapjes dat het vuil zich daar ophoopt, kan het ook anders formuleren: in de winter moet je je remmen vaker nakijken.

1 voor AP
2 voor Brembo
3 voor .......
4 voor ...

BoudewijnB

ben mijn xyz's weer aan het schoonmaken, heb een vraagje: weet iemand toevallig of de cilinders van de klauw iets van een coating hebben.... of is da kaal alu? Zou ze voorzichtig met een dremeltje willen schoonborstelen, maar wil niet de eventueel aanwezige coating beschadigen, lijkt mij kaal, koud aluminium.
Zit een beetje oxidatie in namelijk.

-D©©©L-

Citaat van: BPC op 09-06-2011 22:12:54
:eusa_liar: Ik heb 1 x een winter doorgereden.

Het probleem is bij BBK zonder stofkapjes dat het vuil zich daar ophoopt, kan het ook anders formuleren: in de winter moet je je remmen vaker nakijken.

1 voor AP
2 voor Brembo
3 voor .......
4 voor ...

AP = Brembo


R o b

Ik gebruik nu mijn AP BBK een jaar of 2 daily! Nog geen problemen mee gehad. Jaarlijks gaan ze er wel even af om te checken en wat te borstelen.
Maar goed, dat doet iedere hobbyist...en is nog leuk ook!

Oja, rij met Carbotech XP8 remblokken....  beetje stoffig, remt wel lekker :eusa_clap:
Ga in de toekomst XP4 of XP6 proberen omdat de NS niet al te vaak meer bereden gaat worden met deze.

maruska

Citaat van: R o b op 10-01-2012 14:39:01
..
Ga in de toekomst XP4 of XP6 proberen omdat de NS niet al te vaak meer bereden gaat worden met deze.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

R o b

Citaat van: maruska op 12-01-2012 08:49:57
Citaat van: R o b op 10-01-2012 14:39:01
..
Ga in de toekomst XP4 of XP6 proberen omdat de NS niet al te vaak meer bereden gaat worden met deze.

8)