Even voorstellen danmaar!

Gestart door chrisc, 26-02-2007 16:46:21

Vorige topic - Volgende topic

chrisc

Hallo allemaal,

Ik ben Chris uit Rotterdam en heb afgelpen weekend een 850 estate GLE 2.5 10v gekocht. :eusa_dance:
Aanstaande vrijdag kan ik de auto ophalen dus tot die tijd kan ik wat vooruit lezen. Wat duren die dagen lang zeg als je moet wachten!

Ik heb uiteraard al wat tips voor de aankoop gelezen, maakt je wat minder zenuwachtig bij aankoop.

De eerste werkzaamheden staan alweer gepland, zoals de vlamdover. Ik kan niet wachten tot ik onder de motorkap kan duiken!

Gelukkig heeft de auto een ingevuld serviceboekje maar daar ga ik nooit op af.
Normaal gesproken doe ik bijna alles zelf aan een auto en ben dus ook niet bang om het een en ander uit elkaar te halen. Het zijn eigenlijk de klussen waarvoor een brug of uitgebreide kennis van het model / speciaal gereedschap nodig is waarvoor de auto naar de garage gaat.
Ik zal daarom waarschijnlijk wel regelmatig info vragen op het forum.

Zover ik kon zien waren er geen olielekkages, wellicht dat de koppeling er bij 300.000 aan zit te komen aangezien er een heel zacht schurend geluid te horen is bij optrekken. Platen zullen dus wel niet lekker zijn maar dat ga ik niet zelf doen. Ik heb namelijk geen garage..... Maargoed, die kosten heb ik een beetje ingecalculeerd voor het komende jaar....

Ik hoop in ieder geval veel plezier van de auto te hebben!

Groeten,
Chris
'93 Volvo 850 2.5 10v Estate + '77 Alfa Spider + '98 Alfa 146 + '94 BMW R100GSPD + '01 Honda Transalp

Turbobiker

Welkom Chris.

En zo te lezen kun jij niet alleen bij ons terecht voor specifieke kennis, maar kunnen we ook vragen aan jou stellen hoe iets gerepareerd moet worden. Altijd nuttig :eusa_dance:

En zet je er meteen een fotootje op van je wagen als je 'm hebt?
De Tussenpaus

Niek

Welkom, proficiat met de roffel!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70