Ga je stemmen?

Gestart door Ben, 02-03-2007 20:20:30

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Bij de verkiezingen voor de Provinciale Staten (PS) woensdag zal 40 tot 45 procent van de stemgerechtigde Nederlanders zijn stem uitbrengen. Dat blijkt uit een vrijdag gepubliceerd onderzoek van TNS NIPO in opdracht van RTL Nieuws.

:eusa_think: Ga jij woensdag naar de stembus?

thuur

Thuurlijk. Anders mag ik er niet over klagen ;D

Gr 8)

Taranis

Citaat van: thuur op 02-03-2007 20:27:06

Gr 8)

Precies... is ook de enige reden dat ik ga... en hopelijk een coalitie die dat gezeik over die containerterminal de wereld uit helpt  :evil:

Eugene

Jup, stemmen is op mijn werk dus kleine moeite om even langs het hokje te lopen.

If it's not blown, it sucks...

duikertjuhhh

ja ik ga zeker naar het stembureau, ten eerste gezien het feit dat ik lid ben van het stembureau oftewel daar mijn werk doe en ten tweede omn te stemmen

killerbee

Stemmen  ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
Heb al zoveel stemmen in mijn hoofd  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Freakybaby

ALS ik dan al terug ben in sittard wel, maar als ik nog bij chrissie zit, dan doe ik dat liever dan stemmen
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Joris_Scholte

Denk het toch wel, na lang wikken en wegen. Eerst mijn stempas maar eens terugvinden (grote kans dat ie op de koelkast hangt met een magneetje).

Vertigo

De politiek zou willen dat de werkelijke opkomst zo zou zijn zoals die nu in de poll is (opkomstpercentage ruim 78%)

pooh

Gr 8)

Inderdaad, niet stemmen betekent niet zeiken. Dus ja ik ga stemmen.   ;)

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Sbv

Ga zeker stemmen, heb dat recht nu eenmaal en anders mag ik ook niet klagen. Niet dat mijn stem iets maar uit zal maken, maar als we dat allemaal zeggen maakt het wel uit. Tja nu alleen nog wat te stemmen???

daytonawim

Tuurlijk ga ik stemmen  ;D ;D ;D

Dan mag je lekker zeiken over de politiek  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:, tenzij je heb gestemd op het kabinet :eusa_wall: :eusa_wall:, dan moet je je mond houden  :eusa_naughty: :eusa_naughty:

Reitse

Uiteraard! Ben heel benieuwd wat de 'lokale' partijen gaan doen (Partij voor het Noorden)

J-P

Citaat van: Taranis op 02-03-2007 20:45:56

Gr 8)

Inderdaad, ik stem ook. Wat wil jij met die WCT, Taranis? Oja, jij woont niet ruperver van het spoor he :-P

Precies... is ook de enige reden dat ik ga... en hopelijk een coalitie die dat gezeik over die containerterminal de wereld uit helpt  :evil:

Oja, ik stem ook. Wat wil jij met die WCT, Taranis? Jij woont niet superver van het spoor he (maar niet dichtbij genoeg vrees ik)....

Spin!

www.vm-parts.nl