ruitenwisser interval relais

Gestart door V70R2.3AUT, 04-03-2007 21:59:49

Vorige topic - Volgende topic

V70R2.3AUT

Gisteren mijn IDP interval relais ontvangen en dacht die even snel te monteren, met mijn hoofd een kwartier onder het stuur gelegen (uiteraard met de plastic klep eronder af  ;)) maar ik zie dat kastje waar 203 in moet echt niet, kan iemand mij een tip geven waar dat ongeveer zit? Heb al op diverse topics zitten kijken maar zie er geen antwoord tussen staan?

groet casper

Misha

Bestuurderszijde, en dan helemaal hoog achterin achter de multi-steker verbindingen tegen het wielscherm aan.
Voor je idee: als je de motorkap opentrekt en dan de zekeringenkast zou verwijderen, zit je er bijna boven.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

MaxieS70

Heb dat relais ooit vervangen voor het relais van de regensensor en het plaatsen van het nieuwe relais is wel even tricky.
Je kan het beste op je rug onder het dashboard gaan liggen, met een beetje geluk moet je het rode relais met de letters 203 zo kunnen zien zitten.

Succes! en ik hoop voor je dat je kleine handen hebt ;D

Joeri

Die kleine handen heb je zeker wel nodig!  :eusa_silenced: Ik heb gisteren GEPROBEERD relais 203 te verwijderen om mijn VW relais 99 (zelfde als IPD maar 1/3 van de prijs) erin te proppen, maar dat lukt me toch echt geen mogelijkheid hoor. Heb van alles geprobeerd maar nadat ik zo'n beetje overal kramp kreeg (zeikerd) ben ik gestopt, ik kan er gewoon niet bij  :eusa_wall: Van het weekend nog bij een automaat alle relais getrokken, geen probleem. Maar bij mij zit er een gele stekker gebeuren en een koppeling naarstig in de weg.....  :eusa_think:

Wie o wie heeft tips om erbij te komen..... GRRRRRR  ???
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

Joeri

Zat mijn frustratie nog even weg te denken :eusa_eh: Misschien vanaf rechts de relais verwijderen tot aan 203 en en dan vice versa weer terug  :eusa_shifty: Wat een takke plek is dat zeg.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

de boekhouder

probeer deze link eens:

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=22763.15

Bij m'n 850 kwam ik er van "bovenaf" beter bij dan recht van voren. Bij de V70 heb ik het nog niet geprobeerd.
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

UserID6342

Citaat van: Joeri op 12-08-2009 08:16:31
Zat mijn frustratie nog even weg te denken :eusa_eh: Misschien vanaf rechts de relais verwijderen tot aan 203 en en dan vice versa weer terug  :eusa_shifty: Wat een takke plek is dat zeg.
Is vaak wel het makkelijkste, als je dan ook nog even het 210/211 relais eruit pakt heb je genoeg ruimte

razorx

Op je buik liggend half over de deuropening met een goede zaklamp gaat het het makkelijkst.
Dan is de bocht die je arm moet maken ook wat prettiger  ;)

petrolhead

Zo. Zojuist ook een relais 99 gemonteerd. Ging op zich wel makkelijk nadat ik de andere relais verwijderd had.
Met mijn kolenschoppen ging het maar net. Het vel is links en rechts wel eraf van mijn rechterhand.

Bedankt voor de info heren :eusa_clap: