vandaag opgehaald

Gestart door M@urice, 11-03-2007 01:03:45

Vorige topic - Volgende topic

M@urice

ik ben een gelukkig man. Vanochtend auto opgehaald en moet zeggen....lekker karretje.
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het ding zo hard ging  ;D
Morgen de rest van de tank leegrijden

gr

elianmars

Mooie wagen!!

Dat is wel een heel erg nieuw kenteken, zeg. Staat nog niet eens in de database van RDW  ;D

M@urice

afgelopen vrijdag ook telefonisch verzekerd, daar kreeg ik hetzelfde te horen. Schijnbaar omdat het een import auto is, duurt het wat langer voordat kenteken online te zien is bij de RDW

Spin!

Citaat van: M@urice op 11-03-2007 01:16:45
...Schijnbaar omdat het een import auto is, duurt het wat langer voordat kenteken online te zien is bij de RDW...

;D klopt...maar mooie Volvo hoor! Wat voor blok ligt er in dan? Veel plezier aan de pomp vandaag  :eusa_dance:

www.vm-parts.nl

M@urice

Citaat van: Spin! op 11-03-2007 08:39:51
Citaat van: M@urice op 11-03-2007 01:16:45
...Schijnbaar omdat het een import auto is, duurt het wat langer voordat kenteken online te zien is bij de RDW...

;D klopt...maar mooie Volvo hoor! Wat voor blok ligt er in dan? Veel plezier aan de pomp vandaag  :eusa_dance:

T5

Turbobiker

Nice... :eusa_drool:

Veel plezier er mee :eusa_dance:

(en het kan nog veel harder ::) 8) ;D )
De Tussenpaus

rifwachter

mooie auto, ga je veel plezier aan beleven !!
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Niek

Mooie auto! Licht interieur zo te zien, erg mooie combi vindt ik dat in combinatie met zijn buitenkleur!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70