schrikken !!!

Gestart door why-not, 17-03-2007 18:42:24

Vorige topic - Volgende topic

why-not

Vanmorgen 7.00 uur , ik reed terug van mijn nachtdienst naar huis, best wel moe, en  op 1 km van mijn huis gebeurde het, ik viel in slaap  :eusa_doh:.
ik schrok wakker, rood/witte paaltjes vlogen ineens om me heen ik stuurde in  een reactie naar links en kwam weer op de weg terecht .
Heel veel geluk gehad , langs een grote betonnen bak en een lantaarnpaal gevlogen anders had het wel anders afgelopen  :-\
schade ~ deuken in de voorkant en motorkap, rechterspiegel eraf gerukt, wat krassen en zelf ben ik best wel geschrokken.
nu maar hopen dat het onderstel nog in orde is want dat had ik net een beetje in orde hoopte ik.
Al met al wel geluk gehad maar toch een hoop schade .

Turbobiker

Oei. Blij dat het goed afgelopen is. Is een vriend van me ook overkomen een paar jaar geleden, maar hij werd weer wakker toen de wagen al op de kop lag (ook een Volvo, dus verder niets aan de hand...)
De Tussenpaus

Niek

Oei dat is niet zo mooi! Je hebt inderdaad geluk gehad zo te horen, en kan me goed voorstellen dat je erg geschrokken bent. Sterkte ermee!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

denkweb

En of je ineens wakker bent!

Domaso

Hoop dat de schade mee valt. Het beste is natuurlijk dat je zelf ongedeerd bent. Weet precies wat je doormaakt(e). Is me ook 'n keer gebeurd. Nachtdienst en toen op weg naar huis tegen 7.00 uur in slaap op de autoweg. Auto gedeukt en 'n velg krom. En uiteraard me rot geschrokken.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

OMD

heb het ook moeten meemaken idd. Nacht niet geslapen vorig jaar. Reed op de linkerbaan van de snelweg (3baans) werd wakker op de vluchstrook door een luide knal uit de radio van een nummer.

paar seconde later en ik had me in een boom geboord...

)()()sT

Dat lijkt me echt vreselijk   :-\

Gelukkig dat het nog zo afgelopen is, en hopelijk valt de schade mee!

Suc6

Rayman

Klinkt stom, maar ik zet de auto tegenwoordig liever eventjes aan de kant in plaats van een potentieel risico te vormen voor andere weggebruikers; met alle respect. Ook al ben je vlak bij huis. Het blijft oppassen

Misha

Ik heb altijd een paar pilletjes speed in de auto liggen, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

EdenAli

De meeste ongelukken gebeuren een paar kilometer van de eindbestemming.
Vaak denk je nog ff en ik ben thuis en das het funest ik ben zelf chauffeur en heb dat al eens mee moeten maken als je moe bent kun je beter ff een bakkie halen of ff een frisse neus.

The Saint

Citaat van: Misha op 18-03-2007 11:31:47
Ik heb altijd een paar pilletjes speed in de auto liggen, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.

Ik heb hier wel een vooroordeel (want weet niet precies wat speed doet) over: Drugs gebruiken om wakker te blijven lijkt mij een heel slecht idee.

Nou Wijnand, dat is dan goed afgelopen gelukkig (voor jezelf, en je medeweggebruikers)!

Ik heb idd al vaker gelezen dat de scherpte vlak bij huis minder wordt en dat R daardoor nog weleens wat gebeurt. Laten wij hier met z'n allen afspreken dat we liever nog een pauzetje inlassen als we de slaap voelen komen, ook al zijn we bijna thuis.

Succes met de schade!
No shirt no shoes, no pinball

Taranis

Citaat van: EdenAli op 18-03-2007 11:33:03
De meeste ongelukken gebeuren een paar kilometer van de eindbestemming.

Tell me about it...

On-topic: gelukkig ben je ongedeerd maar ik kan me inderdaad voorstellen dat je je rot geschrokken bent. Het is mij ongeveer een jaar geleden ook overkomen op de A58... gelukkig viel de schade toen mee, maar ik denk dat het ook meteen de laatste keer is dat het me overkomen is ::)

@ The Saint: ik denk niet dat je de opmerking van Misha serieus moet nemen ;) (as asual :P )

Barry_C70

I'm going to chime in on this because a very good friend of mine lost her father nearly 2 months ago because an oncoming driver fell asleep behind the wheel, collided with him head on, both dead on impact  (or so the report states).

But even before that occurance I've always felt that driving when you're that tired is about as stupid and irrisponsible as drinking and driving, since its pretty much widely accepted that your concentration levels are at about the same level.

1km from home? 1km from my house are a lot of cars parked along the sides and 50 houses or so which plenty of kids play, at at 7AM, people walk their dogs. And I don't think you get tired in the last 2 minutes of your commute, it happens much sooner than that.

I'm really glad you're okay and I'm sorry for the damage to your car, but I'm even glader that those were just poles you hit and not a person.

but I'm 24 and you're 38, so who am I to rant. Don't take this post the wrong way, these kinds of things just beef me off everytime.

Misha

Citaat van: The Saint op 18-03-2007 11:53:36
Citaat van: Misha op 18-03-2007 11:31:47
Ik heb hier wel een vooroordeel (want weet niet precies wat speed doet) over: Drugs gebruiken om wakker te blijven lijkt mij een heel slecht idee.

Uiteraard heb ik geen speed in de auto liggen, en gebruik ik sowieso niets. :eusa_wall:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Reitse

Wat op korte termijn en vrij kortstondig kan helpen is druivesuiker of winegums...

Maar het is uiteindelijk verstandiger om uit te zoeken wat de oorzaak is van de vermoeidheid.