Meeting

Gestart door Bart Lammers, 18-03-2007 18:25:12

Vorige topic - Volgende topic

Bart Lammers

Geachte mensen,

Ik wil graag weten wanneer de eerst volgende meeting is en waar van de volvo 850 club ?
Ik heb sinds kort een volvo 850 2.5i automaat en wil eventueel lid worden maar wil eerst
een keer op de meeting komen. Voor reacties kan je me mailen.

Groetjes   Bart Lammers

Turbobiker

Citaat van: bartjelammers op 18-03-2007 18:25:12
Geachte mensen,

Ik wil graag weten wanneer de eerst volgende meeting is en waar van de volvo 850 club ?
Ik heb sinds kort een volvo 850 2.5i automaat en wil eventueel lid worden maar wil eerst
een keer op de meeting komen. Voor reacties kan je me mailen.

Groetjes   Bart Lammers

Als je nu gewoon in de topic 'Meetings' kijkt, zie je daar op 8 april de forum meeting langs de A4. Een week eerder kun je al op het circuit in Lelystad terecht (eigenlijk club evenement) maar daar ga je de mensen niet echt ontmoeten...
De Tussenpaus

M a r c

Meetings van de 850 club zijn alleen voor leden... is ook logisch anders wordt niemand lid, de meetings worden bekostigd uit de opbrengsten van de contributies. Op de Volvo Klassiekerbeurs staan we met een stand en dan kun je alle info inwinnen die je maar wilt. Alsmede foto en filmmateriaal zien van de diverse meetings.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Spin!

Citaat van: M a r c op 18-03-2007 22:01:05
Meetings van de 850 club zijn alleen voor leden... is ook logisch anders wordt niemand lid, de meetings worden bekostigd uit de opbrengsten van de contributies. Op de Volvo Klassiekerbeurs staan we met een stand en dan kun je alle info inwinnen die je maar wilt. Alsmede foto en filmmateriaal zien van de diverse meetings.

Ja, maar het bezoeken van de Elandrun is toch vrij voor ieder? Alleen mee rijden is voor leden...oke dat is logisch. Verder sluit ik me bij bovenstaand verhaal aan ;)

www.vm-parts.nl

lipton

ik zou graag eens willen weten wat je bij zo'n meeting kan verwachten ...
als ik eens zou mee rijden .. wat moet ik me daar danbij voorstellen. want ik heb geen getunde wagen.

mehn

Citaat van: lipton op 20-03-2007 19:52:35
als ik eens zou mee rijden .. wat moet ik me daar danbij voorstellen. want ik heb geen getunde wagen.

Bij een forummeeting? -> Gewoon lekker lullen over 850's en x70's. Eventueel onder het genot van een drankje of zonnetje. Soms gaan er motorkappen open of worden er onderdelen uitgewisseld. Maar het is iig altijd voor de gezelligheid.

De Volvo850 Clubmeetings hebben altijd een "thema" zoals Poetsdag, Sleuteldag, Familiedag, Rollenbankmeeting, Toerrit/Puzzelrit, etc.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

lipton

Citaat van: mehn op 20-03-2007 20:02:18
Citaat van: lipton op 20-03-2007 19:52:35

Bij een forummeeting? -> Gewoon lekker lullen over 850's en x70's. Eventueel onder het genot van een drankje of zonnetje. Soms gaan er motorkappen open of worden er onderdelen uitgewisseld. Maar het is iig altijd voor de gezelligheid.

De Volvo850 Clubmeetings hebben altijd een "thema" zoals Poetsdag, Sleuteldag, Familiedag, Rollenbankmeeting, Toerrit/Puzzelrit, etc.

zijn er foto's van meetings ? is dit dan zo'n veld die vol staat met mensen met motorkappen open(kheb niets om te stoefen :-D ) en eigenaars ernaast. en hoelang duurd dit zo ? en word er dan ook gereden?

heb wel eens zin om dit te doen.

mehn

Citaat van: lipton op 20-03-2007 20:12:18
zijn er foto's van meetings ? is dit dan zo'n veld die vol staat met mensen met motorkappen open(kheb niets om te stoefen :-D ) en eigenaars ernaast. en hoelang duurd dit zo ? en word er dan ook gereden?

Ik zou zeggen kijk HIER eens

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

t5karel

Beetje tegen bandjes aan trappen ;D.Ik ben ook benieuwd hoor wat voor mensen het allemaal zijn en de wagens natuurlijk :D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

lipton

Citaat van: mehn op 20-03-2007 20:15:13
Citaat van: lipton op 20-03-2007 20:12:18

Ik zou zeggen kijk HIER eens
ah :-D er staan foto's in :d
k bedankt

ale nu gaan werken
wat van die onozele volvo's gaan ineen steken.
mvg gio