850R sinds maart 2007 - voorstellen + werk eraan...

Gestart door robbie409, 20-03-2007 01:26:38

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Hij is erg mooi!! Veel plezier ermee. Rood is zo'n "ruige"  kleur  ;D... heerlijk gewoon!

LekkeRRRR

b0nkolok

Hoewel, rood is om elke dag te checken (grondstof van de lakis tricky).

Maar echt van harte !!!!!!!!!!!!!!

Overigens heb ik erg lang op LPG gereden en met plezier. Maar turbo roffels rij ik toch liever op sap.
En .......... muziek in de roffel: ik hoor liever de motor en turbofluitje dan Mozart. Maar ja dat is persoonlijk.

Veel fijne en zorgeloze km's  (wel effe anders toch dan met een Italiaan?)
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

robbie409

het fluiten van de turbo is heerlijk.

helaas hoor ik nauwelijks een roffel, goede isolatie denk ik.

FGG

Citaat van: robbie409 op 21-03-2007 00:10:12

Tja, dan had je een gewone 20V of 10V moeten nemen ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

-D©©©L-

Citaat van: FGG op 21-03-2007 00:19:30
Citaat van: robbie409 op 21-03-2007 00:10:12

Tja, dan had je een gewone 20V of 10V moeten nemen ;D
Of meer gas geven  ;)

robbie409

Ik ga mijn velgen laten opknappen. Eén lekt lucht door oxidatie waarschijnlijk.

Poedercoaten, ik denk an Nijkerk, heel misschien in Weesp. Vervelend dat ze de velgen een week willen hebben, ik kan mijn auto geen week kwijt. Daar moet dus wat creatiefs op bedacht worden (1 wiel per week was het voorstel van "Nijkerk"... schiet niet op. Weesp zoek wat vervangende wielen, die denkt dus met me mee. EN is ook ietsie goedkoper).

Kleur.... ik denk aan matzwart in plaats van de "imitatie-titanium" kleur die ze nu hebben.
Zal dan ook wel een keer overstappen op een blokjesgrill (chromen rand, zwarte blokken.
En dan ook maar heldere koplampen, misschien met zwarte achterkant.
En meteen de ruitenwissers eraf, sproeiers doen 't toch niet.
Dan moet het plaatje onder de koplampen ook meteen vernieuwd worden :(

Wat is ie trouwens ongelooflijk snel, lijkt wel alsof de computer het oppikt als je fel aan het rijden bent, dan pakt ie sneller op dan wanneer je rustig aan rijdt. Hij verbaast me elke dag nog steeds. Genieten en lachen als er weer een volle tank gas in zit ;)

Dashboard zit ook niet goed vast :(, moet er dus ff af en dan goed vast (piept bij stuur nu). Kan ik meteen de lampjes onder de LED chacken, die doen het niet. En heel misschien prik ik er wel meteen blauwe lampjes in (of blauwe sokjes over de bestaande lampjes, moet ik nog uitzoeken).

Heb trouwens V70 sproeiers gemonteerd vandaag. Kan ik iedere 850-rijder aanraden !!

Het wordt al een echt "project" zo. Hij wordt in elk geval elke week een beetje mooier en beter.

FelixB

Je mag mijn winterwielen wel lenen, zijn er nét onderuit gehaald.
Maar omdat ik bij Arnhem woon, zijn dat wel heel veel kilometers (4x afstand Hilversum - Arnhem + de kosten voor erop- en erafhalen bij de Volvo-dealer), wellicht dat een clublid bij je in de buurt kan helpen? Of even een oproepje op de koopjes-afdeling?
855R & C70 T5 cabrio automaat

ief

Zeker een mooie wagen, gefeliciteerd ermee!

Maarreh, een 96er met doffe achterlichten? :eusa_think:
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Racingbrick

Citaat van: robbie409 op 25-04-2007 01:08:50
Ik ga mijn velgen laten opknappen. Eén lekt lucht door oxidatie waarschijnlijk.

Poedercoaten, ik denk an Nijkerk, heel misschien in Weesp. Vervelend dat ze de velgen een week willen hebben, ik kan mijn auto geen week kwijt. Daar moet dus wat creatiefs op bedacht worden (1 wiel per week was het voorstel van "Nijkerk"... schiet niet op. Weesp zoek wat vervangende wielen, die denkt dus met me mee. EN is ook ietsie goedkoper).

Kleur.... ik denk aan matzwart in plaats van de "imitatie-titanium" kleur die ze nu hebben.
Zal dan ook wel een keer overstappen op een blokjesgrill (chromen rand, zwarte blokken.
En dan ook maar heldere koplampen, misschien met zwarte achterkant.
En meteen de ruitenwissers eraf, sproeiers doen 't toch niet.
Dan moet het plaatje onder de koplampen ook meteen vernieuwd worden :(

Wat is ie trouwens ongelooflijk snel, lijkt wel alsof de computer het oppikt als je fel aan het rijden bent, dan pakt ie sneller op dan wanneer je rustig aan rijdt. Hij verbaast me elke dag nog steeds. Genieten en lachen als er weer een volle tank gas in zit ;)

Dashboard zit ook niet goed vast :(, moet er dus ff af en dan goed vast (piept bij stuur nu). Kan ik meteen de lampjes onder de LED chacken, die doen het niet. En heel misschien prik ik er wel meteen blauwe lampjes in (of blauwe sokjes over de bestaande lampjes, moet ik nog uitzoeken).

Heb trouwens V70 sproeiers gemonteerd vandaag. Kan ik iedere 850-rijder aanraden !!

Het wordt al een echt "project" zo. Hij wordt in elk geval elke week een beetje mooier en beter.

Poedercoaten bij Gerrits in Nijkerk, kan je bij afspraak op wachten...
Led? lampjes onder de schakelaars kan je alleen in bij de Volvo dealer halen, althans de meeste.
Fink duur trouwens, ik heb ze allemaal vervangen, was ruim 30 eurie kwijt, incl de ECC lampjes.
maar het was het waard.

breakman

a real dreamcar !!! proficiat met je aankoop  8)

850Tim

:eusa_clap:Ja, ja, daar is er weer 1......... ;)
Heel mooi en succes met het vele poetsen, haha ;)
Welkom
Simply the best.......

robbie409

Citaat van: ief op 25-04-2007 10:09:04
Zeker een mooie wagen, gefeliciteerd ermee!

Maarreh, een 96er met doffe achterlichten? :eusa_think:

Helaas, het is een vroege 96'er. Heb nu op linksonder na al het boeltje vervangen. Maar ben er nog niet helemaal gelukkig mee. Zal wel eindigen met V70-units ;)

robbie409

Citaat van: Racingbrick op 25-04-2007 10:19:32

Poedercoaten bij Gerrits in Nijkerk, kan je bij afspraak op wachten...
Led? lampjes onder de schakelaars kan je alleen in bij de Volvo dealer halen, althans de meeste.
Fink duur trouwens, ik heb ze allemaal vervangen, was ruim 30 eurie kwijt, incl de ECC lampjes.
maar het was het waard.

Gerrits deed tegen mij best moeilijk. Had ze een week nodig zei hij. Wilde ze het liefst ook zonder de banden aangeleverd krijgen. En het kost 95 euri per stuk....

Ik mis alleen een lichtje onder 1 stoelverwarmingsschakelaar. Niet zo erg.
Wat mist is de verlichting onder de LED in mijn dashboard (waar je de boardcomputer-info van af leest). Daar het dashboard toch gammel vastzit zal ik het vastzetten ervan combineren met het maken van de verlichting. En ik dub nog over blauwe lampjes onder de meters... Vind ik bij een VW wel erg fraai staan. Rood is trouwens ook erg mooi, klopt het weer met de lichtjes van mijn radio.

robbie409

Citaat van: FelixB op 25-04-2007 08:21:27
Je mag mijn winterwielen wel lenen, zijn er nét onderuit gehaald.
Maar omdat ik bij Arnhem woon, zijn dat wel heel veel kilometers (4x afstand Hilversum - Arnhem + de kosten voor erop- en erafhalen bij de Volvo-dealer), wellicht dat een clublid bij je in de buurt kan helpen? Of even een oproepje op de koopjes-afdeling?

PAs maar op, als ik nergens wielen op de kop kan tikken (misschien huren bij de dealer) dan rij ik zo naar Arnheim :)