aankoop 850 executive estate automaat met tuning 270 pk

Gestart door fred loodrecht, 18-03-2007 21:57:11

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Een gelijkwaardig uitgeruste 1995 T-5 (ecc, leer, schuifdak, premium sound system, stoelverwarming, 17" lichtmetaal, niveau regeling etc. etc.) in vergelijkbare kleur (beetje hip). haal je echt niet voor 2 à 3000.

pwassink

Citaat van: Ludo op 19-03-2007 10:41:36
Citaat van: Spin! op 19-03-2007 10:34:05
Is toch zo? Een T-5 kan je nu aanschaffen voor zo'n 3000€ ( 2000, zie topic elders ), en daar zijn er een stuk meer van geproduceerd dan de T-5R, maar correct me if I'm wrong.

ja maar wat heeft massaproduktie daarmee te maken?.
dacht je nu echt dat de T-5R handgemaakt is ofzo?.  ;D
en dat er stuk meer van geproduceerd zijn okee, maar 90% is net zo 'afgeragd' als een gewone T-5.  ;)
ik zie dus geen enkel voordeel van een T-5R tegenover een T-5.

Jawel Ludo, er is een voordeel ..

Een T-5 is een stuk lichter ..    :angel:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

OMD

T-5R is in de volksmond een collectors item, nu al. Een "normale" turbo 850 is dat niet.
Alle opties standaard aanwezig + mensen die niets aan hun motorvermogen willen doen hebben bij een R toch wat meer pk ;)

En het mooie mapje niet te vergeten die je bij een T-5R krijgt :P

Ik ben er heilig van overtuigd dat een T-5R over x aantal jaar meer opleverd dan een reguliere T-5

Emiel

Zo een collectors item dat niemand ze wil hebben?  ::) :P

Spin!

Citaat van: Emiel op 19-03-2007 20:03:25
Zo een collectors item dat niemand ze wil hebben?  ::) :P

Die kans bestaat, maar je moet geluk hebben met dat soort dingen...maar ik was niet van plan de T-5R te verkopen. Die blijft zo lang mogelijk in mijn collectie, al vliegen we over 30 jaar allemaal in lucht scootertjes...die R blijft!

www.vm-parts.nl