Foto's autorai 2007

Gestart door Spin!, 29-03-2007 00:30:55

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Vanavond VIP toegang gehad, morgen gaat de beurs officieel open...maar speciaal voor jullie vast wat foto's om lekker warm te lopen! Ik zet er vast een aantal neer...wie zich geroepen voelt zijn eigen collectie te plaatsen, vul aan, vul aan!

de duurste van de Rai ( 650.000€ ) :

( niet slecht voor een brie op wielen...)

Vaderlandse trots:

www.vm-parts.nl

Barry_C70

Cool pics!

So what did you think of the new V70 and XC70 in person?

That Heico XC90 looks really mean! And the S5 it hot beyond words!

combinedforces

Nice! Ik ga ook, heb er zin an! Mooie foto's!

R o b

Wij gaan zondag 1 april!  ;D

Zippo

Ik sta er dinsdag en donderdag  :evil:

Eric

Mooie foto's en heel herkenbaar! Ik ben er gister avond ook geweest..
Dan heb je van die VIP kaartjes en dan is het nog zo druk.. Parkeren was ook een drama
Verder was het zeker mooi om allemaal te zien.

Eigenlijk alle "normale" merken hadden de verschillende types open behalve BMW..
We wilden de 3 serie eens ff goed bekijken maar die ging dus vlak voor mijn pa's neus weer op slot.
Tja en dan kom je bij Audi waar een RS4 en een S8 mooi te bezichtigen zijn. Of bij Mercedes waar je zelfs de Maybach gewoon open is.
Dan is het toch wel een tegenvaller dat BMW bang is om een aanstekertje kwijt te raken maar goed verder geslaagde avond.  ;D
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Spin!

Ben er zelf ook nog niet geweest hoor :P, ons pa had een vippie...heb even de foto's van zn cam geleend, ik ga zelf zekersteweten nog!

www.vm-parts.nl

Eric

Citaat van: Spin! op 29-03-2007 09:41:19
Ben er zelf ook nog niet geweest hoor :P, ons pa had een vippie...heb even de foto's van zn cam geleend, ik ga zelf zekersteweten nog!

Aaaah vandaar! Vond je opmerking van "duurste van de RAI" al beetje raar terwijl de Veyron er naast stond..  ;D

Dan nog veel kijk plezier gewenst!
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Eugene

If it's not blown, it sucks...

mr clubs

mooie foto's, ben er zelf net ook geweest. En inderdaad wat is die Audi A5 een prachtige auto. De nieuwe V70 viel me een beetje tegen, ik vind de huidige eigenlijk veel mooier en de vorige eigenlijk nog mooier en die daarvoor kwam de allermooiste (850), vooral als sedan.  ;D

gr Paul

850 T5 Freak

Citaat van: mr clubs op 29-03-2007 19:09:14
mooie foto's, ben er zelf net ook geweest. En inderdaad wat is die Audi A5 een prachtige auto. De nieuwe V70 viel me een beetje tegen, ik vind de huidige eigenlijk veel mooier en de vorige eigenlijk nog mooier en die daarvoor kwam de allermooiste (850), vooral als sedan.  ;D

gr Paul

I agree  ;D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

elianmars

Getver, wat heeft die V70 toch een lelijke achterkant.......  :eusa_sick:

Turbobiker

Ook effe anderhalf uur geweest... :P

V70 is in het echt zeer geslaagd. Doet de huidige er meteen oud uitzien (vond ik niet toen de huidge de V70C opvolgde...). Alleen is de achterkant toch wel een beetje druk. :eusa_think:

De XC60 is werkelijk fantastisch. Meteen en ongewijzigd in productie nemen. En die stijl snel doorvoeren in de rest van de lijn. :eusa_dance:

De Maserati Coupé is in mijn ogen behoorlijk mislukt. Verhoudingen kloppen niet. :eusa_sick:

A5 vind ik tegenvallen. Kontje leek op de foto's zo mooi, in het echt is het gewoon wéér een saaie Audi... :eusa_snooty:

Nieuwe Hyundai i30 en Kia C'eed zien er heel behoorlijk uit. De Toyota Auris is echt annonimiteit ten top. :-\

Ford Mondeo is niet slecht. 8)

Verder nog wat mooi's gezien? O ja, die SUV van Spyker. In het echt is het zowaar wel wat. Behoorlijk bullig! :eusa_shifty:

En wat me meer en meer opvalt is de arrogantie van (vooral) die knulletjes die bij dat soort merken (maar ook bij 'mindere' merken) de balie be-'mannen'. Ik geloof niet dat er ook maar één echte auto-enthousiast tussen zit, gaat ze alleen om de status... :eusa_wall:
De Tussenpaus

M a r c

Citaat van: Zippo op 29-03-2007 09:25:40
Ik sta er dinsdag en donderdag  :evil:

Mag je die fooien van het schaaltje nou zelf houden?  :eusa_whistle:  ;D  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

FGG

Ik ben gisteren geweest.

Citaat van: Turbobiker op 30-03-2007 17:36:48
V70 is in het echt zeer geslaagd. Doet de huidige er meteen oud uitzien (vond ik niet toen de huidge de V70C opvolgde...). Alleen is de achterkant toch wel een beetje druk. :eusa_think:
Mee eens. Wat me opviel was dat de beenruimte achterin de V70 kleiner is dan in de 850.

De XC60 is werkelijk fantastisch. Meteen en ongewijzigd in productie nemen. En die stijl snel doorvoeren in de rest van de lijn. :eusa_dance:
mee eens

A5 vind ik tegenvallen. Kontje leek op de foto's zo mooi, in het echt is het gewoon wéér een saaie Audi... :eusa_snooty:
Ik vond de A5/S5 wel een plaatje om te zien en ik was helemaal weg van de velgen op die rode A5.

Ford Mondeo is niet slecht. 8)
mee eens

Verder nog wat mooi's gezien? O ja, die SUV van Spyker. In het echt is het zowaar wel wat. Behoorlijk bullig! :eusa_shifty:
:eusa_sick:

Wat me verder opviel: het Lexus-formaat van de buitenspiegels van de nieuwe C van Mercedes (overigens wel een hele mooie auto).

En wat me meer en meer opvalt is de arrogantie van (vooral) die knulletjes die bij dat soort merken (maar ook bij 'mindere' merken) de balie be-'mannen'. Ik geloof niet dat er ook maar één echte auto-enthousiast tussen zit, gaat ze alleen om de status... :eusa_wall:
Ik had meer oog voor de knullinnetjes. :eusa_drool:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: