Even Voorstellen. Nieuwe roffel gekocht: V70R aut

Gestart door innocenti, 01-04-2007 14:58:51

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

Strakke wagen! Veel plezier er mee.

Maar waarom koop je een Estate als je de fietsen er toch achter hangt ??? (maw de enige reden om een Estate te hebben is om er fietsen IN te leggen ::) )
De Tussenpaus

Misha

Zeker, zeker.
Fietsen zouden de auto ontsieren...
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Chris

Hele mooie roffel! Ziet er strak uit.

Veel veilige kilometers gewenst.

Groeten

innocenti

Fietsen in de auto zijn ondingen. Om het over een mountainbike met blubber nog maar niet te hebben. Als liefhebber vind ik interne en externe beschadigingen een doorn in het oog. Trekhaak wordt wel een afneembare.

En een estate vind ik persoonlijk veel mooier dan een sedan. Maar das persoonlijk

Turbobiker

Citaat van: innocenti op 14-07-2007 22:08:58
Fietsen in de auto zijn ondingen. Om het over een mountainbike met blubber nog maar niet te hebben. Als liefhebber vind ik interne en externe beschadigingen een doorn in het oog. Trekhaak wordt wel een afneembare.

Als fietsliefhebber wil ik mijn mountainbike niet buitenop een auto hebben staan...
(en een paar doeken doen wonderen!)

Citaat van: innocenti op 14-07-2007 22:08:58
En een estate vind ik persoonlijk veel mooier dan een sedan. Maar das persoonlijk

Per definitie, dat is helemaal niet persoonlijk. Hebben we hier zelfs een poll over gehad waarin het bevestigd werd ;D
De Tussenpaus

Scooby Doo

Een prachtexemplaar! 8) Is het een AWD of en FWD :eusa_think:
AWD is een andere trekhaak, enkel origineel en afneembaar, kost ongeveer 370 Euro.
Hier ga je zeker plezier aan beleven. :eusa_dance:

En, for what it's worth: bij mij komt er geen fiets in of aan m'n auto!! :eusa_naughty:

Eigenlijk rij ik nooit op de fiets.

Puppy Power!!!

Jeroentjuh

Citaat van: Scooby Doo op 15-07-2007 00:43:58
Is het een AWD of en FWD :eusa_think:

Volgens mij een FWD, kijk maar naar de remklauw achter...

lipton

sjieke bak !!! en ze gaat nog vooruit ook !!

mvg

Eugene

If it's not blown, it sucks...

Rayman

Mooie V70 R in een mooie kleur: Nautic Blue...Discreet, snel en qua onderhoud een stuk gunstiger in de kosten. Mooie auto. Veel plezier ermee.
Dark Side of the Force is German

ed

Ik dacht even dat je mijn oude auto had gekocht. Deze heb ik ook ingeruild met de titans. Dat zie je niet veel, omdat het niet de originele velgen zijn. Ik had alleen een licht interieur. Veel plezier ermee.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Rayman

Citaat van: ed op 15-07-2007 11:20:49
Ik dacht even dat je mijn oude auto had gekocht. Deze heb ik ook ingeruild met de titans. Dat zie je niet veel, omdat het niet de originele velgen zijn. Ik had alleen een licht interieur. Veel plezier ermee.

Ik meende zelfs even dat het de ex-v70R was van RoyV70R...;D Maar die heeft een handbak ;)
Dark Side of the Force is German

ed

850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

innocenti

Hij is niet gekocht van een Forum lid

Door mn gevraagd advertentie op het forum wel getipt door een forum lid. LANG LEVE HET FORUM dus.

Zoals iemand idd goed gezien heeft is het een FWD met 185k gelopen en full Volvo onderhoudshistorie.

volvosjonnie

Citaat van: Misha op 14-07-2007 22:04:50
Zeker, zeker.
Fietsen zouden de auto ontsieren...

Duidelijk geen fietsenkenner :eusa_hand:

Maar mijn fiets ligt ook gewoon gewikkeld in meubeldekens achterin, iemand zou de achterkant van de auto wel eens willen bekijken hé ;)

Maar mooie V en precies de goeie kleur :eusa_clap:

Wanneer wordt het zomer..