Uniroyal Rainsport

Gestart door Roy L, 02-04-2007 14:22:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ronbroek

Toyo's zijn redelijk zacht, meer slijtage maar wel iets meer comfort.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Clioplein

Ik weet dat ik nu ga vloeken in de Kerk :laugh:

Gisteren met een collega mee gereden in een Audi A6 Avant 3.0 5V quattro. De banden die hij heeft, zijn Bridgestone Potenza RE050A.
Ik werd compleet stil van de wegligging, Echt heel erg goed, ik kan ze aan iedereen aanraden.

Turbobiker

Citaat van: Clioplein op 03-05-2007 21:04:55
Ik weet dat ik nu ga vloeken in de Kerk :laugh:

Gisteren met een collega mee gereden in een Audi A6 Avant 3.0 5V quattro. De banden die hij heeft, zijn Bridgestone Potenza RE050A.
Ik werd compleet stil van de wegligging, Echt heel erg goed, ik kan ze aan iedereen aanraden.

Kuch... Dat ligt vooral aan de auto... ::)


(5V ??? )
De Tussenpaus

frekko

Citaat van: Turbobiker op 03-05-2007 21:08:56
Citaat van: Clioplein op 03-05-2007 21:04:55
Ik weet dat ik nu ga vloeken in de Kerk :laugh:

Gisteren met een collega mee gereden in een Audi A6 Avant 3.0 5V quattro. De banden die hij heeft, zijn Bridgestone Potenza RE050A.
Ik werd compleet stil van de wegligging, Echt heel erg goed, ik kan ze aan iedereen aanraden.

Kuch... Dat ligt vooral aan de auto... ::)


(5V ??? )

4 wielaandrijving !!!!!!!!!

5V staat voor 5 kleppen per cilinder


Joachim1

Citaat van: Ronbroek op 03-05-2007 20:41:26
Toyo's zijn redelijk zacht, meer slijtage maar wel iets meer comfort.
Als je een normaal type band van Toyo neemt mischien, maar de sport versies zijn wel stuken beter en de wegliging is gewoon super.
Moet toegeven Michelins doen het heel goed!Maar toch iets aan de zachte kant vind ik.

Turbobiker

Citaat van: frekko op 05-05-2007 01:59:19
5V staat voor 5 kleppen per cilinder

Dat weet ik, maar nooit geweten dat ze die ook in een V6 uitvoering propten...
De Tussenpaus

Hans.vo855T5R

Beste mensen,

Wat is de bandenmaat voor op originele 17 inch Titan velgen (855T-5R).
En wat kost deze band, snelheidsklasse V(R), zo ongeveer. Bijv. een Dunlop rainsport.
Ik vond de prijs die ik vandaag hoorde wel behoorlijk hoog.

Groet,
Hans

mehn


850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Hans.vo855T5R

Mehn,

Ja je hebt gelijk, het gaat om Uiniroyal Rainsport. Het gaat me niet specifiek om dat merk en type, maar ik zie hem in dit item wel vaak voorbij komen en tot tevredenheid van de gebruikers.
Het gaat mij om de standaardmaat voor de Titan. Ik denk 205-45-17 of misschien 215-45-17. Ik hoorde bedragen van €200 -€250 per band en vroeg me af of dat gebruikelijk is. Ik kreeg die indruk op dit forum niet.
Vandaar de oorspronkelijke vraag.

Groet, Hans

Ludo

205/45/17 is de standaard maat.
130-140 euro is daar de gangbare prijs momenteel.

Hans.vo855T5R

Beste mensen,

Bedankt voor de info.
Ik zal dit item doorzoeken voor de bandenkeuze en maximale maat vwb. aanlopen van de band bij stuuruitslag tegen het binnenspatbord.

Groet,
Hans

breakman

#41
ik heb ze nu ook aangeschaft !! goeie grip naart schijnt! en niet te duur heb 205/50/16  en betaal iets van dikke 100 EUR

maar ze rijden wel goed is men tweede set al ! aquaplanning is toch iets waar voor ik vrees dus dan is een goede afwateringsband belangrijk !!

Ludo

dat is een mooie prijs, waar heb je ze vandaan?.

breakman

dr banden of zoiets in opglabbeek weet niet of het exact 100 was 110 kan ook ma ik verschoot er in elk geval ook van !

Ludo

ha bij David, daar ga ik ook altijd.  :D