Uniroyal Rainsport

Gestart door Roy L, 02-04-2007 14:22:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roy L

Ik wil Uniroyals Rainsport 205/50/16 op mijn T-5 estate gaan leggen. Heeft iemand ervaring met deze band en/of reviews???

Gr Roy

mehn

Ja ik. Goede ervaring.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Laserblue

Citaat van: Roy L op 02-04-2007 14:22:04
Ik wil Uniroyals Rainsport 205/50/16 op mijn T-5 estate gaan leggen. Heeft iemand ervaring met deze band en/of reviews???

Gr Roy

Ik heb het broertje de Rally 550 onder een andere auto liggen, en daar bevalt ie erg goed onder  :)
Is wel een vrij lichte auto ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Racingbrick

Zelf heb ik Michelin er onder, maar die zaten er al onder, als deze op zijn gaan er ook rainsports onder, diverse menden gesproken, en iedereen is er blij van.
Tevens zijn ze niet idioot duur.

Spin!

Zaten er bij mij onder bij de aankoop...en nu nog steeds! Geen klachten...

www.vm-parts.nl

Ludo

heb ook al het 2é setje Rainsport 1 erop liggen.
de beste die ik tot nu toe heb gehad.

Wout309t

Hier ook uitstekende ervaringen onder verschillende auto's... Zowel zwaar(850) als licht (205 gti)...
Aanrader.
2011 V70 2.0T R-Design MT

thuur

Citaat van: Ludo op 02-04-2007 15:30:12
heb ook al het 2é setje Rainsport 1 erop liggen.
de beste die ik tot nu toe heb gehad.


Hier ook. 2e set inmiddels. Michelins vind ik qua comfort nog net wat beter, maar niet zoveel dat het het prijsverschil waard is :-X


Gr ;)

HeZz

#8
Ik heb ze er ook onder.... Ik vind ze nogal herrie maken in vergelijking met Michelin Pilot sports die ik had. Zeker op snelweg snelheid.
Maar wel gek dat ik de enigste ben die er slechte ervaringen mee heb. Heb de hele set trouwens gratis gekregen van mijn zwager. Die heeft ze bij de BMW dealer onder een 5 serie vandaan moeten halen ivm de herrie (daar werkt hij).
Dus als je het mij vraagt....krijgen doen...kopen niet doen.

Gr
Edit: Ik zeg slechte ervaring....eigenlijk vind ik ze alleen herrie maken, voor de rest doen ze prima hun werk.
Looking 4 a V70N

animalT5R

Had ze onder de T-5R ook zitten,perfecte band,zeer goeie grip op nat wegdek.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

FelixB

Citaat van: HeZz op 02-04-2007 16:22:42
Ik heb ze er ook onder.... Ik vind ze nogal herrie maken in vergelijking met Michelin Pilot sports die ik had. Zeker op snelweg snelheid.
Maar wel gek dat ik de enigste ben die er slechte ervaringen mee heb. Heb de hele set trouwens gratis gekregen van mijn zwager. Die heeft ze bij de BMW dealer onder een 5 serie vandaan moeten halen ivm de herrie (daar werkt hij).
Dus als je het mij vraagt....krijgen doen...kopen niet doen.

Gr


Wellicht gecupt op die beemer, omdat je de enige bent met afrolgeluiden?
855R & C70 T5 cabrio automaat

mehn

Citaat van: FelixB op 02-04-2007 16:53:02
Citaat van: HeZz op 02-04-2007 16:22:42
Ik heb ze er ook onder.... Ik vind ze nogal herrie maken in vergelijking met Michelin Pilot sports die ik had. Zeker op snelweg snelheid.
Wellicht gecupt op die beemer, omdat je de enige bent met afrolgeluiden?

Natuurlijk heb ik ook afrolgeluid, dat is met alle banden met een richtingprofiel.
De Pilot Sport dat niet, toch?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ludo

Citaat van: HeZz op 02-04-2007 16:22:42
Maarwel gek dat ik de enigste ben die er slechte ervaringen mee heb...
Dus als je het mij vraagt....krijgen doen...kopen niet doen.

nou, als je het mij vraagt: een band die ik niet goed vind, hoef ik ook niet gratis.
die zou er meteen weer onderuit gaan.


ronaldje

heb ze ook op mn 360 liggen de rainsport 1
goede band lekker veel grip op nat en droog
850 t-5 1995  340gl 1988   360glt 1987
  214.000km      85.000km     168.000km

HeZz

Citeernou, als je het mij vraagt: een band die ik niet goed vind, hoef ik ook niet gratis.
die zou er meteen weer onderuit gaan.

tuurlijk Ludo jij betaalt liever zeg €800,-, dan dat je ze gratis hebt. :eusa_naughty:

die voor je :eusa_liar:

En het enige aan die band is dat ze bij mij herrie maken. Ik heb over de band geaait en ze voelen niet gecupped aan. Maja mss is dat wel het probleem bij mij. Die michelin sports die maakte bij geen herrie iig.
Looking 4 a V70N