Jon, aangenaam! Vanaf 28-03 officieël lid van het Roffel-gilde...!

Gestart door Jonneman, 21-03-2007 07:55:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Turbobiker

Citaat van: Jonneman op 11-04-2007 23:08:26
Citaat van: Turbobiker op 11-04-2007 22:12:24
Citaat van: pwassink op 11-04-2007 22:08:40
Gaaf ..

Geen roofrails .. nog een gladde ..  :eusa_dance:

nette wagen zo .. !



Strak inderdaad :eusa_clap:

Alleen nog effe vier cm omlaag met intrax-veren. Comfort blijft vrijwel gelijk, looks zijn vele malen beter ;)

Thnx!!
Ja, verlaging staat nog op de rol...eerst maar een een LPi installatie, twee nieuwe voorbanden en een dakspoiler, en dan mijn geld nog eens tellen ;)

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, geen dakspoiler :eusa_doh:

(en met een gastank heb je automatisch al verlaging ;) )
De Tussenpaus

Ronbroek

Citaat van: Jonneman op 11-04-2007 16:43:49
Citaat van: llinssen op 11-04-2007 16:15:53
Dan toch nog maar even doorvragen:

Wat geeft die uitlees unit aan?
verbruik als actueel en of gemiddeld verbruik in liter per 100 km,
en/of
wat zit er nog in mijn tank?

Joh, dat hele spul moet nog ingebouwd worden, ik heb nog geen flauw idee.
Heb gisteren pas gehoord dat dit ook in mijn 850 kan worden ingebouwd, en de precieze ins en outs moet ik nog horen.
Maar moest snel beslissen of ik wilde aanhaken, vandaar dat ik zoiets had van: prima! Ik zie het straks allemaal wel.
Weet wel dat ik een ringtank krijg met netto 48 liter inhoud (bruto 62, maar dat weet ik niet zeker)


Zou die ook laten zien of er links- of rechtsomdraaiend gas is getankt ?

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Jonneman

#47
Citaat van: Black Magic op 11-04-2007 23:20:04
Die glans is echt schitterend  :eusa_clap: maar zou het ook helpen voor mijn lak zwarte ? Daar heb ik met poetsen nog al last van vlammen in de lak zegmaar.

Klopt, had ik ook last van. Mijn motorkap het meeste vanwege diepe vervuiling en warmte uitslagplekken.
Met Scratch X van Meguiars moet je gewoon onder de meest ideale weersomstandigheden werken.
Dus zowiezo uit de directe zon, maar ook niet te koud!
Anders droogt het spul te snel of wordt het 'kauwgomachtig'. Herhalen van de behandeling is het enige wat werkt en dan afwerken met de Tech NTX was levert het beste resultaat!

pwassink

#48
Zorg er behalve het voor bijna alle poetswerk geldende zonverhaal
wel voor dat je de nxt wax echt in een heel dun laagje aanbrengt, teveel in een keer geeft ook ellende
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Jonneman

#49
Klopt, ben zelf ook veel te scheutig geweest blijkt achteraf...
Je zou met een vette druppel was ter grote van een euro je halve motorkap moeten kunnen doen!

En voor Black Magic: check deze link maar eens, dan kun je met eigen ogen lezen en zien wat een uitgebreide polish, clean -en wasbeurt met een zwarte 850 kan doen...(al is deze denk ik wel machinaal aangepakt denk ik).

http://www.meguiars.nl/forum/viewtopic.php?t=1458