ief's avonturen in Oostenrijk

Gestart door ief, 22-04-2007 20:19:16

Vorige topic - Volgende topic

Gmid

Citaat van: ief op 22-08-2007 22:40:02
Citaat van: Gmid op 22-08-2007 22:38:59
Heb je t eindstuk nu toch losgekregen?

Ziet er erg netjes uit zo!!!
Ja, uiteindelijk wel...kostte wel even wat moeite. lang leve de dremel! :eusa_dance:

Broer of jij?  :eusa_whistle:  ;D
Volvo C30 '12

ief

Citaat van: Gmid op 22-08-2007 22:42:31
Citaat van: ief op 22-08-2007 22:40:02
Citaat van: Gmid op 22-08-2007 22:38:59
Heb je t eindstuk nu toch losgekregen?

Ziet er erg netjes uit zo!!!
Ja, uiteindelijk wel...kostte wel even wat moeite. lang leve de dremel! :eusa_dance:

Broer of jij?  :eusa_whistle:  ;D
ik ben meer van het delegeren.... :eusa_shhh: ;D
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

elianmars

Citaat van: ief op 22-08-2007 11:49:10
Zo, het persoonlijk kenteken is aangevraagd!
Dus binnenkort....ZE*IVO 1 :eusa_dance:

Gaaf!!  8) 8)

fearless

Auto begint er heeeeel mooi uit te zien.  :eusa_clap:

En je vergeet nog wat in stage II lijstje.  :eusa_shhh:

ief

Zo, vandaag mijn eerste werkdag hier in Rauris. Nou hij begon fantastisch...NOT! :evil:
Moest me om 06.45 melden bij Herr Director om de papierhandel, werkkleding etc te regelen. Afijn, ik daar netjes om 06.45 aanwezig....is ie er niet! :-\ Nou ja, misschien ietsie verlaat denk ik nog in mijn (nog steeds) Hollandse onschuld. De minuten tikten weg; zo ook mijn geduld. Toch maar ff kijken of dat kantoor open is...en jawel, Entree! Na wat roepen volgt een stem van helemaal achteruit het kantoren gedeelte. Ja bitte?
Dus ik vraag of de chef er is en het antwoord luidde van niet. Ok zeg ik, dan wachten we nog even. Weer een kwartier later nog steeds geen chef te bekennen. Dat geintje had ie me dus al 2 keer eerder geflikt om niet op afgesproken tijd bij een door hem met mij gemaakte afspraak te verschijnen. Het mannetje wat ik trof op kantoor komt ineens naar buiten met de vraag: Sollen Sie heute anfangen zum Arbeiten? Volmondig zeg ik JA!.

Hij ging wel "even" met zijn handy de chef bellen terwijl hij schudde met zijn hoofd. Schijnbaar flikt hij dit wel vaker... :eusa_doh: Zoals al eerder door mij beleefd ook dit keer geen succes met het bereiken van de beste man. Inmiddels had ik er de buik goed van vol en vertelde de meelevende persoon in kantoor dat ik lekker naar huis zou gaan en dat de chef maar moest bellen als ie serieus weet wat ie nou van plan is. :eusa_naughty:

Thuis gekomen een verbaasde Sandra....Ben je er alweer??
Het relaas gedaan wat resulteerde in 2 zwaar geirriteerde personen....

Maar goed, een uur geleden gaat dus de telefoon.....het mannetje van kantoor. Niet de chef, want die heeft me intussen al leren kennen. Of ik dan maar alsjeblieft om 13.00uur wil komen werken. Dan kon ik met hem verder alles regelen qua papieren, kleding en de rest. Ik twijfelde even :eusa_eh:, maar voor ons is werk hebben niet alleen salaris, maar ook nog de ziektekosten die uit het privebudget wegvallen. Dus toch maar doen dacht ik. Ofwel 1 x werk gehad is in het Oostenrijkse ziekenfonds terecht komen en blijven.
We zien wel, gekker kan het vandaag al niet meer worden. Dus vandaag tot 22.00uur aan de bak.
We gaan het zien en beleven.

Gelukkig gebeuren er ook zaken die wel in 1 x goed gaan, zoals de buitenzijde van onze woning, welke nu eindelijk steeds meer zijn definitieve vorm gaat krijgen. Na het aanbrengen van 8cm extra isolatie en het aansmeren met een soort lijm, zijn vorige week de vaklui bezig geweest de spachtel aan te brengen om vervolgens een kleine kleuren nuance aan te brengen. Vandaag worden de kozijnen en deuren in een soort olie gezet als extra bescherming. Daarna volgen nog vensterbanken aan de buitenzijde.
Binnen is op wat tegelwerk na alles nu af. Dan tot slot komt het terrein om de woning aan de beurt en natuurlijk het hekwerk.

Zo, nu nog even geestelijk voorbereiden op poging 2 van mijn eerste werkdag..... ::)

Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

pwassink

Lullig van die manier van afspreken daar .. man ..

Maar wat is je huisje mooi geworden .. Wow .. !
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Gmid

Die kleurtjes had ik ook nog niet gezien. Heel sjiek zo. Netjes gedaan Ief.  ;D  :eusa_clap:
Volvo C30 '12

Laserblue

Nou ik had ook staan koken hoor ;)

wat woon je toch prachtig daar!  :eusa_drool:
en complimenten voor je huis 8)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Ben

:eusa_clap: 't is een pláátje Ivo !

Walter

Mooi huis Ivo!!!!

*Walter is jaloers*

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

breakman

mooi huis !! in een knappe omgeving ! wat wil je toch gaan werken man  ;D nee vind het ook lullig van je job hopelijk loopt het nu allemaal vlot ?

nog veel succes ginder !!

Marc O.

Ik heb het geloof ik al vaker gezegd: WAT WOON JE DAAR GEWELDIG MAN!! (sorry voor het schreeuwen ;D)

:eusa_clap:
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Citaat van: Marc O. op 27-08-2007 14:57:34
WAT WOON JE DAAR GEWELDIG MAN!! (sorry voor het schreeuwen ;D)

Moet wel, 't is een behoorlijk eind weg. ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ben

Zit die kentekenplaat er al op Ivo?

RRRRR_Ramon

Wat een soap Ief.........  :eusa_think:  Misschien wordt het nog wat, zo'n keienzager als jij willen ze nooit meer kwijt  :angel:  :evil:

Maarreh....... wat staat het huis er verschrikkelijk mooi bij zeg!!  :o  :o  :o

🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪