verlagen van mijn 850

Gestart door Gijs850, 28-04-2007 10:33:45

Vorige topic - Volgende topic

Gijs850

rrrrrrraauuw mooi plaatje.  maar hoe komt dat dan dat die van Eugene lager licht? turbo? automaat? --> zwaardere auto? slappere dempers?

)()()sT

Hij heeft een T-5... Weegt wel mee denk ik... En Koni's; ik heb de originele (lange) dempers

:)

Eugene

Ik denk dat mijne aan de voorkant lichter is ondanks de turbo. Heb nogal wat kilo's weggehaald namelijk.

Waarom mijne lager ligt is een raadsel... Misschien beter ingereden :evil:

If it's not blown, it sucks...

M a r c

Zitten jouw Apex-veren er wellicht al langer onder?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Eugene

Citaat van: M a r c op 03-05-2007 21:01:41
Zitten jouw Apex-veren er wellicht al langer onder?

Ze zitten er wel iets langer onder, maar ze liggen al zeker een half jaar op dit niveau. Ze zakken niet meer na, maar hebben ze wel flink gedaan. 2cm ofzo...

Die van Joost zakken bijna niet na, hoogstens 1cm na montage.

Gijs850

ok. ik heb nog even de vraag bij hunter neergelegd over 30 mm maar anders ga ik gewoon voor die 4 cm. Eerst nog effe mijn 16' persus + michelin banden verpatsen.

)()()sT

Citaat van: Eugene op 03-05-2007 20:58:23
Waarom mijne lager ligt is een raadsel... Misschien beter ingereden :evil:

Dat zal t zijn  8)

Gijs850

ik ga voor de T5r originele verlaging van 2,5 cm icm 17" en 215/45/17 zal ook wel mooi staan. Hunter vraagt daarvoor 150 euro incl btw en verzendkosten.

-D©©©L-

Gijs850

yep. enig idee hoeveel tijd of geld dat kost om ze eronder te krijgen? nogmaals ik ben geen handige harry

)()()sT

Achter is heel makkelijk, aan de voorzijde lastiger.

Even denken.....   :eusa_doh: de hele veerpoot hebben we eruit gehaald dacht ik... Je moet dan de veer inklemmen om de schotel eraf te halen...

Citaat van: Gijs850 op 05-05-2007 09:58:43
nogmaals ik ben geen handige harry

Laten doen dus.... Wij (maat van me en ik) hebben het in een middagje op 't gemak gedaan.

Je moet erna wel de auto even uit laten lijnen

Eugene

Achterkant is in een uurtje gepiept, voorkant duurt een uurtje per kant. Natuurlijk erg afhankelijk van hoe alles los wil.

Als je niet handig bent zou ik er zeker niet aan beginnen.

markwinterman

heb het ook zelf gedaan voor kost wel moeite
je hoeft er niet handig voor te zijn ik kan het ook  :)
alleen je moet wel een goede verenklem regelen anders is het link werk

elianmars

ewing

Mijn roffel is 4cm verlaagd (Intrax) en 17" Titan velgen icm Dunlop SP9000 215/45 banden. Bij maximaal insturen loopt een en ander bij mij wel degelijk aan. Oplossing is bij volgende vervanging voor 215/40 te plaatsen ipv 215/45. Daarnaast heb ik nu een lichte tellerafwijking met 215/45.

Sommigen menen zelfs dat het aanlopen van de banden in de wielkasten een APK-afkeur kan betekenen.