Het R'etje maar weer even mooi gemaakt

Gestart door PEP, 20-04-2007 11:45:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Turbobiker

Supermooie wagen PEP :eusa_dance:

(toch maar eens stoppen bij die zaak daar in Wassenaar :eusa_think: )
De Tussenpaus

PEP

De rest is niet zo mooi als deze natuurlijk he  8)

Jan_D.


850Tim

Pep, minimeeting......... ;D
Ik zit in Ypenburg en daar rijd er nog 1, dezelfde als wij hebben......heb alleen die man nog nooit ontmoet... :-\
Simply the best.......

PEP

Robbie409, die ik ook ken via een horlogeforum, heeft er ook een. Weet alleen niet waar hij woont...

Wordt wel allemaal steeds minder exclusief op deze manier, had nooit van die fora lid moeten worden   ;)

OMD

Wil hem ook wel eens in het echt zien, woon zelf in Leiden maar ben elke dag te vinden op de lange kerkdam waar ik een collega afzet na werk :)

Lijkt me toch wel eens leuk :)

een bijzonder mooi exemplaar!!!

robbie409


PEP

OMD: Nou ja dan! Da's gewoon hier om de hoek! Wel oppassen op de Rijksstraatweg hè, staan nu gewoon twee flitspalen aan van Den-Haag naar Wassenaar...  >:(

Robbie409: Ow okay, da's prima. Als we allemaal onze eigen straal hebben van een kilometertje of 25 is er weinig aan de hand.  ;)

Eugene

sow, die blinkt :o

Waarmee is deze gepoetst?

Welkom op het forum :)

If it's not blown, it sucks...

PEP

Mja, had net zoals een ander forumlid op preciés dezelfde plek op de motorkap (helemaal in het midden boven de grille) opeens een deuk(je). Denk door een achteruit rijdende SUV of zo. Dat moest natuurlijk weg, dus voorkant is gespoten en hou die nu heel erg goed bij. Toen ook maar meteen andere plaatdelen die wat slordig waren geworden meegenomen.

Nu alleen de velgen nog een keer, en de bestuurdersstoel, en chippen, en grotere remmen, en betere koplampen en we zijn bijna klaar  ;D

Gijs850

super mooie kar. rood is natuurlijk tricky met vaal worden maar deze is echt heel fraai. respect!