2e groupbuy heldere lampen

Gestart door S. Brouwer, 01-05-2007 18:21:38

Vorige topic - Volgende topic

Misha

Vanmiddag binnengekregen, er net even ingezet.
Ziet er goed uit......

Hoop alleen nooit de kleine lampjes te hoeven vervangen...
Ook heb ik van de messing fittinkjes met schroefdraad erin die in de unit zitten, er 2 moeten vastzetten met PUR-lijm.

Zijn er nog meer ervaringen met het 'wat losser' zitten van de verstelmotor tov het origineel ?

Maandag even laten afstellen..
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Dave

Hmm, mss moet ik ook maar eens langs ET rijden dan, want ben nog steeds wachtende op een berichtje ofdat ze binnen zijn. Maar op zich geen probleem, ben nen geduldige mens  ;D

Misha

Weer wat geleerd; ik dacht altijd dat het instelschroefje op de lichtschakelaar 2 standen had, maar hij heeft er drie...
Naar links:                 0=alles uit, tussen = stadslicht, aan=dimlicht
In het midden:           0=dimlicht zonder dashboard, tussen=stadslicht, aan=dimlicht
naar Rechts               0=dimlicht zonder dashboard, tussen=aan=dimlicht+dashboard...

Paar vraagjes :

1. Laten jullie de veer zitten op het verstelmechanisme ? zat bij origineel niet, weet niet of dit moet met het motortje erop ipv handverstelling
2. de stadslampjes zijn bij mij gewone gloeilampjes en lijken me hels om te vervangen. Er zijn ook Led-varianten van in omloop ? of is dat 850..
3. Van bovenaf gezien lijken de lampen+knippers iets uit te steken tov het origineel. Bevestiging is 100%.  Ook specifiek x70 ?

Foto's komen nog...
Gr,
Misha

S. Brouwer

Citaat van: Misha op 16-06-2007 11:15:26

Paar vraagjes :

1. Laten jullie de veer zitten op het verstelmechanisme ? zat bij origineel niet, weet niet of dit moet met het motortje erop ipv handverstelling
2. de stadslampjes zijn bij mij gewone gloeilampjes en lijken me hels om te vervangen. Er zijn ook Led-varianten van in omloop ? of is dat 850..
3. Van bovenaf gezien lijken de lampen+knippers iets uit te steken tov het origineel. Bevestiging is 100%.  Ook specifiek x70 ?

Ik heb de veer die bij de h7 pit zat eruit gelaten had geen flauw idee wat ik daar mee moest.

Het automatisch verstel mechanisme zit bij mij inderdaad ook iets losser als normaal, maar hij zal wel blijven zitten.

Na het monteren van de eerste koplamp kwam ik erachter dat het stadslichtje wat ik geplaatst had kapot was. Aangezien de lampen er nog een keer uitgaan voor xenon heb ik die andere niet voorzien van stadslicht. Ben daarom ook wel benieuwd naar een anders soort lampje.

Dat ze uitsteken is mij nog niet opgevallen zal er is opletten.

De bevestigingspunten zaten bij mij goedvast daar heb ik geen last mee gehad.

Het afstellen heb ik gedaan door het lichtbeeld van de oude lamp af te tekenen op de muur, en de nieuwe lampen weer op gelijke hoogte te zetten. (stonden gelijk goed)

CeeBee

De veer moet eruit, da's alleen voor het transport.
V70N 2.5T AWD

Volvo 850 Eindhoven

heey

zijn er toevallig mensen die een setje hebben bestelt en hun led's er uit halen? of miss ook het zelfde probleem hebben als mij 2 verschillende kleuren?

ben geintereseerd in het led gedeelte (blauwkleurig)
heb al 3 vervangings plaatjes gehad van ET maar steeds niet de goede dus als iemand ze er uit wil hier zit iemand er om te springen ;D ;D :eusa_dance:
Volvo S70R (silver snail) geexporteerd naar Duitsland
hier voor een BMW f650GS 800cc special edition in de plaats gekomen.

Misha

S. Brouwer

M a r c

Citaat van: Volvo 850 Eindhoven op 16-06-2007 17:07:36
heey

zijn er toevallig mensen die een setje hebben bestelt en hun led's er uit halen? of miss ook het zelfde probleem hebben als mij 2 verschillende kleuren?

ben geintereseerd in het led gedeelte (blauwkleurig)
heb al 3 vervangings plaatjes gehad van ET maar steeds niet de goede dus als iemand ze er uit wil hier zit iemand er om te springen ;D ;D :eusa_dance:

Zeg er dan wel even bij dat je de lampen niet bij mij vandaan hebt...
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: Misha op 15-06-2007 20:58:18

Zijn er nog meer ervaringen met het 'wat losser' zitten van de verstelmotor tov het origineel ?

Rubbertje van de originele manuele verstelling op je stelmotor zetten en dan is de speling een heel stuk minder.

info@europeantuning.nl

Misha

Citaat van: M a r c op 17-06-2007 20:20:06

Rubbertje van de originele manuele verstelling op je stelmotor zetten en dan is de speling een heel stuk minder.
Dat had ik vanzelfsprekend al gedaan..

haRtV70R

Vanmiddag binnengekregen, er net even ingezet.
Ziet er goed uit......

Hoop alleen nooit de kleine lampjes te hoeven vervangen...

LEDS:

[move][/move]

M a r c

info@europeantuning.nl

haRtV70R

Citaat van: M a r c op 18-06-2007 22:12:32
Michael Knight  ;D

Ik wil in de mistlampen nog van die stroboscoop-dingen... Lijkt me wel lache  ;D
[move][/move]

Rayman

Citaat van: haRtV70R op 18-06-2007 22:16:48
Citaat van: M a r c op 18-06-2007 22:12:32
Michael Knight  ;D

Ik wil in de mistlampen nog van die stroboscoop-dingen... Lijkt me wel lache  ;D

Geen Michael Knight...Michael Nicht...een man met een bak...;D