850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

De auto is weer in orde. Mooi!

Maar hoe is het met jou?  :eusa_shifty:

)()()sT

Citaat van: elianmars op 20-09-2010 21:07:16

Met mij is het verder goed... Afgezien van de fanatiek aanhoudende koorts, hoesten en hoofdpijn.
Maar de verbetering zet langzaam door :D

jan piet

Citaat van: )()()sT op 20-09-2010 21:08:59

Met mij is het verder goed... Afgezien van de fanatiek aanhoudende koorts, hoesten en hoofdpijn.
:evil: ;D
Nou begin ik mij toch zorgen te maken, je hebt acute jefferitis!! Dat verder niet goed zo!!

elianmars

Citaat van: jan piet op 20-09-2010 21:12:40
Citaat van: )()()sT op 20-09-2010 21:08:59

:evil: ;D
Nou begin ik mij toch zorgen te maken, je hebt acute jefferitis!! Dat verder niet goed zo!!

Mannen, hou ff op. Ik stik bijna van het lachen  ;D ;D

)()()sT

Uit een ander topic:
Citaat van: verburgh op 23-09-2010 17:05:54
Citaat van: )()()sT op 23-09-2010 17:02:23
Je zou er eens een drukmeter aan kunnen hangen om te zien hoeveel ie nog blaast.
Daarnaast: 5 minuten stationair en stevig gas geven: blauwe rook? Dan is de turbo gaar.
Ik heb mijn turbo recent vervangen vanwege oliesludge in mijn koelsysteem, al betwijfel ik of de turbo de oorzaak was  ::)
Nog steeds last van olieslude  :o daar ben je mooi klaar mee dan :eusa_wall: radiator misschien lek ?

Vorige week na toch aardig wat keren spoelen en rijden met leidingwater het systeem gevuld met koelvloeistof + nieuw vaatje.
Inmiddels een aantal dagen verder en ik zie weer een laagje afzetting aan het vloeistofoppervlak. Vraag is nu: is dit oude troep of niet? Het is niet veel maar toen er water in zat had ik geen afzetting, alleen wat los zwevende sludge resten. Nu zit er netjes vloeistof in en wel weer een dun randje. Ik wil sowieso f doorrijden want het water zelf is groen en helder.

Hopende op een goede afloop  :eusa_pray: ;D

thuur

Ouwe troep, ouwe ;D

Kan best nog een paar maanden duren..

Gr ;)

verburgh

Toen ik mijn bmw kocht had ik daar ook last van  ;) toen heb ik heb zonder thermostaat door laten spoelen, toen had ik een oude dop gepak van het waterreservoir en daar een koppeling van een tuinslang in gemaakt en toen een half uur de motor laten draaien, dan moet je wel de onderste slang los halen van je radiator ;D

)()()sT

Zit er dan verschil in opname ervan in water of koelvloeistof? Met het water had ik wat vlokken en geen echte afzetting aan het vaatje; nu is de vloeistof netjes helder en is de rand van het oppervlak dus dat vetlaagje.

Ik geloof zeker wel dat er nog heel lang troep blijft vrijkomen. Periodiek spoelen dus maar  ;)

verburgh

Citaat van: )()()sT op 23-09-2010 18:44:29
Zit er dan verschil in opname ervan in water of koelvloeistof? Met het water had ik wat vlokken en geen echte afzetting aan het vaatje; nu is de vloeistof netjes helder en is de rand van het oppervlak dus dat vetlaagje.

Ik geloof zeker wel dat er nog heel lang troep blijft vrijkomen. Periodiek spoelen dus maar  ;)
Koelvloeistof is een beetje vet  ;) maar het heeft toen wel geholpen een half uur spoelen :D

)()()sT

Tja ik woon in een appartement, en kan op de privĂ© parkeerplaats niet gaan spoelen  :-[ ;D

Ludo

Citaat van: )()()sT op 23-09-2010 19:16:55
Tja ik woon in een appartement, en kan op de privĂ© parkeerplaats niet gaan spoelen  :-[ ;D

Tuurlijk wel.
Er is vast wel een rioleringsputje in de buurt.  :eusa_shhh:

;D

Zo lang er geen koelvloeistof verlies is, en geen koelingsproblemen, gewoon rijden...

KIM

Citaat van: )()()sT op 20-09-2010 19:51:32
http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/2010/9beb789b.jpg
Joost,

Ik zie op al jouw foto'de LPG leidingen over het koelwatertankje lopen. Passen ze er niet achterlangs? Zo zitten ze nl bij mij wel.

)()()sT

Tja dat is ook zoiets idd  :eusa_doh:
Het stoort me al vanaf de inbouw. De set is gewoon te kort, bij de 850 liepen ze netjes om het vaatje heen.

Ik zit nog net in de garantieperiode van de gasinstallatie dus wil nog een afspraak maken omdat ik een tijd terug ook stotters had bij echt volgas boven het toerengebied.
Gelijk eens klagen over die leidingen  :angel:

Ludo

Citaat van: )()()sT op 23-09-2010 21:27:29
Tja dat is ook zoiets idd  :eusa_doh:
Het stoort me al vanaf de inbouw. De set is gewoon te kort,

Gelijk eens klagen over die leidingen  :angel:

Nou nou, we gaan voor de laagste prijs, en hebben ook nog noten op onze zang.  ;D
Je zal daar wel een graag geziene klant zijn...

)()()sT