850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Ik heb in mijn eerste 440 een schuifdak gehad. Ik mis het nog steeds  :'( Hij stond praktisch altijd open, ideaal!

Taranis

Ik had het in de R en in de V70 en bij beide waren ze rot. Bij de R voor 900 euro (toen nog) een nieuw dakje laten monteren, in de V70 zelf met Hammerite en plamuur in de weer geweest, dus ik was er niet echt rouwig om dat het niet in de XC zit. Tot na een tijdje en dan mis je het best wel.
Gelukkig de V70 terug gekocht dus als we de motor lopend hebben, ook weer een open dakje ;D

De enige 2 minpunten van open dak vind ik dat het plafond wat lager is en je dus sneller met je kruin tegen het dak zit, en het windgeruis op hoge snelheid. En voor dat laatste ben ik allergisch :P

StefanCJ

Ach, bij de 440 begon 'ie te lekken op een gegeven moment en toen heb ik 'm maar dicht gekit. Een nieuw rubber kostte 30% van wat de auto zelf gekost had, dat was geen optie toen  ;D

Taranis

Het is nog een rotklus ook, zo'n dakrubber. Sbv en elianmars hadden me al gewaarschuwd het rubber er niet af te trekken maar uiteraard was ik eigenwijs. Ik zal altijd blijven beweren dat het nieuwe rubber er in 5 minuten op zat :eusa_whistle: en verzwijgen dat ik het dak over het gazon gefrisbeed heb

Sbv

Citaat van: Taranis op 07-04-2013 19:01:05
560 euro? Wat rekent men voor de arbeid dan? Haast niets lijkt me...

Ik zou het doen, het is toch wel erg fijn als het wel werkt. Ik herken de wens aangaande het dakje overigens, ik mis 't ook nog steeds (behalve het windgeruis dan) ;)
Voor 560 euro(incl btw ?) zou ik het lekker laten doen. Ik was al blij dat ik de droger vervangen lekker uitbesteed had.

Ludo

Citaat van: Sbv op 07-04-2013 19:55:14
Citaat van: Taranis op 07-04-2013 19:01:05
560 euro? Wat rekent men voor de arbeid dan? Haast niets lijkt me...

Ik zou het doen, het is toch wel erg fijn als het wel werkt. Ik herken de wens aangaande het dakje overigens, ik mis 't ook nog steeds (behalve het windgeruis dan) ;)
Voor 560 euro(incl btw ?) zou ik het lekker laten doen. Ik was al blij dat ik de droger vervangen lekker uitbesteed had.

Ja was incl btw, een zeer scherpe prijs.
Het is alles vervangen, óf een handdoekje in de auto leggen Joost.  ;D

StefanCJ

)()()sT

Vandaag transporteur gespeeld voor Jeffrey welke de body van Dole van Mark overgenomen heeft.
Vroeg uit de veren, naar Eijsden getogen om Jeff en de trailer te halen en vervolgens op naar Wateringen.
De reis ging voorspoedig, alleen bij Rotterdam miste ik per abuis een bordje van een "spitsstrook" voor vrachtwagens en bussen en kon ik niet meer veilig terug invoegen door de aankomende afscheiding van rijbanen. Geen probleem zou je zeggen, echter, zie je de hele rit geen enkele agent, daar ineens een V70NN naast me en "volgen Politie" als toetje ::)

Na controle van het papierwerk nog even leuk staan babbelen en er met een "waarschuwing" afgekomen. Dank meneer de agent! ;D

Erna doorgereden, Sander, Cas (waar ben jij trouwens hier op dit frum?) en Mark getroffen en de resten van Dole op de trailer geladen. Erna zoekerdezoek naar een postkantoor en uiteindelijk in Delft beland.
Na het overschrijven zijn we aan de terugreis begonnen en ik zit net aan een heerlijk koud biertje.

Het was gezellig, en zeker ook nuttig. Ik wens Jeffrey veel succes :o ;D

Foto's:

De heenweg, leuk speelgoed:

Erna de body opgeladen en hopsa, als een stel slopers naar huis ;D

JeffreyC

Het was een mooi ritje Joost, nogmaals hartelijk bedankt!!
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

Miel850

Ik heb het vast ergens gemist, maar wat gaat er met de body gebeuren?

Edit: hij wordt weer opgebouwd.  :)
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

grijzev70tdi

Bekende plaatjes een oud lijk achter de auto ;D

Grolsch, het klinkt al lekkerder

@®-

Ik had er graag bij geweest! Wateringen is voor mij echt heel vlakbij en dan had ik het postkantoor wel geweten  ;D ;D ;D

Maar op 1 of andere manier zit ik aan het bed gekluisterd en mag ik voor minimaal 3,5 week nog geen autorijden  ;D ;D ;D

)()()sT

En net eventjes de winterbandjes verwisseld voor de zomerbandjes bij pa. Paps ook weer blij :)

rogerV701998

Prachtige XC70 Joost!