850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Oké, we zijn weer stappen verder. Deze week is de keuken geplaatst (niks mis met een Ikea keuken!) en boven heb ik alles geschilderd. Vandaag de douchewand gezet en aangezien ik de komende 2 weken een groter dichte dubbelasser heb gaan we al spullen omhuizen. Zo LIJKT de deadline haalbaar  :

De Polestar keuken ;D

Net even snel de zomerset onder de V60 gehangen... was wat sceptisch over het rijden met 19" 35-er banden, maar het valt me alleszins mee :D
En tja, XC-velgen onder een V60; zeldzaam maar ik zeg: geslaagd!  :eusa_drool:

Edit: ik zie dat als ik de "direct link" van Photobucket pak ie zelfs zonder "~original" de foto's laat zien ???

Vulk

Jij zit ook niet stil hé... goed bezig!

san

Mooi veel werkruimte vwb de keuken,andere foto kan ik niet zien.

)()()sT

Nu wel? *~original*

Emiel

I like! Gewaagd kleurtje maar gaaf joh!

Wielen staan ook dikke prima.

widebody

Ziet er goed uit, Joost. Mooie keuken, nog steeds ;).
Rim's staan 'm goed. Beetje minder lucht eronder zou 'm misschien ook nog mooier maken :eusa_clap:.
Nog even volhouden, dan kan je een stapje terug doen!!

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

henry classic v70

Flink keukenblok man, cool  :eusa_clap:  en inderdaad helemaal niks mis met een Ikea keuken, veel keuken voor een mooie prijs en vaak veel lager dan die keukenconcerns (met ongeveer dezelfde opstelling)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Ewout Schalkwijk

Ikea, Kvik etc. zijn prima keukens naar hun geld. Toch zie ik nu dat na ruim 10 jaar bijvoorbeeld de glanzende witte deurtjes minder makkelijk schoon te krijgen zijn. Een beschermlaag die toch iets minder kwaliteit is? :eusa_think: :eusa_think:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

henry classic v70

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 15-04-2018 13:58:17
Ikea, Kvik etc. zijn prima keukens naar hun geld. Toch zie ik nu dat na ruim 10 jaar bijvoorbeeld de glanzende witte deurtjes minder makkelijk schoon te krijgen zijn. Een beschermlaag die toch iets minder kwaliteit is? :eusa_think: :eusa_think:

...zie je verkeerd Ewout, na 10jr. paar nieuwe paneeltjes > weer "nieuwe" keuken  ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Taranis

Lekker bezig Joost! Gewaagd kleurtje keuken en ik zou het zelf nooit durven bestellen uit angst dat ik het na 2 jaar zat zou zijn maar het staat goed :eusa_clap:

Geweldige velgen ook: mijn favo's, mocht ik ooit pa's smurf overnemen :)

Denk aan jezelf, het is 'maar' een huis, je gezondheid is meer waard ;)

ruubje

Gewaagd kleurtje? Ik zie alleen een foto met  bescherm folie erop. ::)

Zelf net ook een ikea keuken neer gezet, apparatuur en blad elders gehaald. Tijd zal t leren! Tot nu toe tevreden voor het geld!
Volvo '94 850 T-5R: 18T, 3"Ferrita downpipe, Ferrita catback, 50mm ic, Do88 rip kit, Green injectors, Fasttech tuning, AP racing bbk, BC-racing coilovers
Volvo '97 S70R: Ferrita catback, 50mm ic, Porsche bbk, BC-racing coilovers, OZ superleggera
Volvo '07 V70N: 185pk D5 - 6 bak

Taranis

Citaat van: ruubje op 15-04-2018 19:09:07

Je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben  :-[ ;D

elianmars

Citaat van: Taranis op 15-04-2018 19:13:38
Citaat van: ruubje op 15-04-2018 19:09:07

Je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben  :-[ ;D

;D ;D

)()()sT