850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Eh............. Er hangt iets aan je trekhaak  :eusa_shhh: :eusa_shifty:

R o b

Knakworstjes al achterin (de auto)?  ;D

Vindt de foto nog wel wat hebben eigenlijk!  :eusa_clap:

)()()sT

Nee hoor, ding staat gewoon weer in de tuin, maar wilde toch ff zien hoe de nivomats zich zouden gedragen met een gastank en te hoge kogeldruk.
Caravan is al 22 jaar oud trouwens...  :eusa_angel:

Rogers XC 70 2000

nette combi zo Joost... aan de caravan zie je de leeftijd niet echt af... een Kip?

)()()sT

Tok tok, ja ;)
Bouwjaar 1987, komt net niet in aanmerking voor de oldtimers  ;D
Inmiddels al fors onderhanden genomen door mijn vader en zijn klusgrage handen.

innocenti

Citaat van: )()()sT op 14-07-2009 22:19:03
Nog even een fotootje van de werkzaamheden voor het uitwisselen van de kachelradiator.
Helaas geen foto van de oude, ding zag er lekker gaar en goor uit met aangekoekte koelvloeistof  :eusa_sick:

http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/Volvo%20850/Volvo%20850%20Joost/2009/DSC00505.jpg

De kachelrad. heb ik ook net gedaan. Wat een K**** karwei, maar zal ook wel door mn grote handen komen. Maar geen beslagen ramen meer gelukkig.

)()()sT

We gaan aardig gelijk op  ;D

innocenti

Nee. Jij bent verder, want je hebt al een 3" DP  ;). En ik hoop mn rad nog even uit te stellen. Ga je ook nog reversed intercooler buizen monteren?

Misha

Citaat van: innocenti op 15-07-2009 11:48:10
Nee. Jij bent verder, want je hebt al een 3" DP  ;). En ik hoop mn rad nog even uit te stellen. Ga je ook nog reversed intercooler buizen monteren?

Mwah, ik ben er anders nog niet uit hoor. Als al die dingen zo klinken vind ik de vermogenswinst en de spoelkarakteristiek niet opwegen tegen het geluid.

Maar het gaat lekker zo Joost !
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

BOV

Citaat van: )()()sT op 13-07-2009 22:34:48

En maandag een retourtje gasboer voor een check en mogelijk nieuwe injectoren....

Alweer  :eusa_shifty: :eusa_sick:
I take pictures and build stuff...

)()()sT

Ja, ik heb een afspraak gemaakt i.v.m. een check na de remap komende vrijdag. Daarnaast hopen we dat de nieuwe producten van Vialle er dan zijn..... want ja, het is wéér zover  :eusa_shifty:

elianmars

Lijkt me dat je daar ook niet echt vrolijk van wordt.....

mehn

Citaat van: elianmars op 15-07-2009 14:49:11
Lijkt me dat je daar ook niet echt vrolijk van wordt.....

Nee en nu gaat ie ook nog de auto chippen...
Reserveer maar vast een paar GB schijfruimte Nico :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

)()()sT

;)

Beetje PK's en koppel erbij en de remap i.v.m. de IC en ik ben tevreden.

Even iets anders:
Een knietje welke zit op de brandstof(retour)leiding die op het inlaatspruitstuk zit is een beetje poreus.

Het is de leiding die je net naast de gaskabel-kap naar beneden ziet lopen.
Gisteren zelf even in Vadis zitten kijken, maar vond niet echt het desbetreffende knietje. Ik gokte op artikelnummer 9125615.
Gistermiddag even in de pauze bij Biermans langsgereden, waar men hetzelfde dacht....
Maar het is dus niet "dat" knietje (op het prentje in Vadis is het nr. 11 meen ik).
Volgens een andere medewerker is het nummer 12 (art.nummer weet ik ff niet meer), maar dat stomme ding kost € 13,-  :o

Weet iemand welk art. nummer het (wel) is?

Ludo

Citaat van: )()()sT op 15-07-2009 15:28:18
Een knietje welke zit op de brandstof(retour)leiding die op het inlaatspruitstuk zit is een beetje poreus.

Het is de leiding die je net naast de gaskabel-kap naar beneden ziet lopen.
Gisteren zelf even in Vadis zitten kijken, maar vond niet echt het desbetreffende knietje. Ik gokte op artikelnummer 9125615.
Maar het is dus niet "dat" knietje (op het prentje in Vadis is het nr. 11 meen ik).

Ik zie in Vadis geen nr 11.
Kan me ook niet voor de geest halen dat er bij de gasklep een brandstof(retour)leiding zit.
Bedoel je soms het vacuumslangetje van de drukregelaar naar het kerstboompje?.