Om ons en onze V70R AWD MY 2000 even voor te stellen

Gestart door V70R-obert, 06-05-2007 14:39:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

V70R-obert

Dat moeten we dan maar binnenkort doen. Het was ontzettend leuk om in een andere R te rijden en binnen-buiten te keren. Volgens mij kan zoiets snel geregeld worden.

Wibren

1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Volvo Felipe

Hey welkom en natuurlijk veel plezier ermee

groetjes

Brambo67

RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

Rudi

Citaat van: Brambo67 op 27-07-2007 09:17:17
Citaat van: Rudi op 26-07-2007 23:00:55
Wordt 's tijd voor een minimeet :eusa_dance: 8)

Hebben we gisteravond al gehad ;D

Zaterdag is de bedoeling,en waag het niet om af te zeggen :eusa_naughty: :eusa_snooty:  ;D   ;)
Dr.Go-Fast...

Brambo67

Citaat van: Rudi op 27-07-2007 10:52:34
Citaat van: Brambo67 op 27-07-2007 09:17:17
Citaat van: Rudi op 26-07-2007 23:00:55
Wordt 's tijd voor een minimeet :eusa_dance: 8)

Hebben we gisteravond al gehad ;D

Zaterdag is de bedoeling,en waag het niet om af te zeggen :eusa_naughty: :eusa_snooty:  ;D   ;)

Als we wat in de buurt kunnen doen kom ik wel even langs. Ik heb niet veel tijd want we zijn nog steeds aan het verbouwen. Wellicht ergens in de buurt van Leek of zo?
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

haRtV70R

[move][/move]

coyote1980

Citaat van: Rudi op 27-07-2007 10:52:34Zaterdag is de bedoeling,en waag het niet om af te zeggen :eusa_naughty: :eusa_snooty:  ;D   ;)
Ah, prut, dan ben ik net op vakantie...
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

Arien

Citaat van: V70R-obert op 07-05-2007 14:26:48
Dan blijft 'tie helemaal origineel.

Vandaag is de auto op de brug geweest bij de garage die hem gaat onderhouden. Ze zijn erg tevreden over de auto op kleine puntjes na. Net als bij onze vorige classic vaak voorkwam, rammelen bij deze auto ook 2 stabilisatorstangetjes. Ik kan slecht tegen gebonk onder de auto, deze zullen dus volgende week vervangen worden. De tussenbak zweet ietwat, ze hebben hem schoongemaakt en kijken volgende week waar deze olie uithoest.

Ze merkten op dat origineel onder dit type andere velgen zitten, de kleur had titanium moeten zijn ipv 'chroom'kleur. Als dit zo is, is de auto nu al niet meer origineel :eusa_shifty:

Na het laden van de laatste navigatie cd kunnen we nu ook weer overal de weg vinden.

De auto heeft origineel 136.000km gelopen, we gaan hier hopelijk erg veel plezier aan beleven.

Nou als je die velgen weg wilt doen heb ik wel interesse hoor,.....

Bouma206

Zeer nette auto! Sieht gut aus!
Heerlijk rijden zo´n auto denk ik?
Groet Arend
Fryslân boppe!!!!

Michael

Citaat van: Arien op 30-07-2007 20:21:26
Citaat van: V70R-obert op 07-05-2007 14:26:48
Dan blijft 'tie helemaal origineel.

Ze merkten op dat origineel onder dit type andere velgen zitten, de kleur had titanium moeten zijn ipv 'chroom'kleur. Als dit zo is, is de auto nu al niet meer origineel :eusa_shifty

De auto heeft origineel 136.000km gelopen, we gaan hier hopelijk erg veel plezier aan beleven.

Nou als je die velgen weg wilt doen heb ik wel interesse hoor,.....

Anders ik wel ruilen tegen niet zulke strakke Volans!!!!!!  :(

mark1976

Wow mooie auto hoor! Enne hier hoef je echt niemand uit te leggen dat je voor de Classic hebt gekozen  :eusa_dance:

Wees er zuinig op!

vrg Mark
Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

prometheus@v70

Kan er kort over zijn...


SCHITTEREND!!!

Have fun en wees er zuinig op! en als je hem weg doet, geef mij een belletje!

Rudi

Citaat van: prometheus@v70 op 03-08-2007 22:22:04
Kan er kort over zijn...


SCHITTEREND!!!

Have fun en wees er zuinig op! en als je hem weg doet, geef mij een belletje!

Had je een bedrag in gedachten? ;D
Dr.Go-Fast...

V70R-obert

Zelfs voor het nieuwe model R zou ik hem niet ruilen. Deze houden we. Door meerdere liefhebbers en beroepsmatigen heb ik me laten vertellen dat dit een zeldzaam mooi en goed exemplaar is.

Nu maar hopen dat ik niet overkom als een opschepper. Bij een meeting mogen jullie het zelf beoordelen.

Maarreuhhh, welk bedrag had je in gedachten :eusa_whistle: