Blauwe rook / Project Smokey and the German

Gestart door GermanR, 07-05-2007 01:02:04

Vorige topic - Volgende topic

GermanR

Eerst nog even orgineel tot hij goed is ingereden. Alleen alvast een ander uitlaat spruitstuk. Blok aan de binnenkant en koppeling komen er meteen op.

Turbo, downpipe, injectoren en chip komen later. Kan ook heel snel gaan licht er een beetje aan hoe snel ik uitgekeken raak.  ;D

Turbo of een 19T of een Garrett 3071
Downpipe nog niet helemaal zeker, sowiezo 3 inch
Injectoren 340 ml Bosh
Chippie Rica

Maar dit is alles nog niet zeker, licht er aan waar ik tegen aan wandel.

Eugene

19T of 3071 is nogal een verschil zeg :o

neem aan dat je 350cc bedoelt voor de injectors. Dat gaan nog goed met een 19T opzich, maar zal zeker niet voldoende zijn voor een 3071!

If it's not blown, it sucks...

GermanR

Citaat van: Eugene op 29-05-2007 23:37:12
19T of 3071 is nogal een verschil zeg :o

neem aan dat je 350cc bedoelt voor de injectors. Dat gaan nog goed met een 19T opzich, maar zal zeker niet voldoende zijn voor een 3071!

Of was het 430???? :) zoals ik al zei nog niet helemaal duidelijk

GermanR

Houston we have a problem.  :eusa_think:

Johann

Lekker direct zonder veren..  ;D

Emiel

Dat gaat lekker happen.... ;D

Eugene

Bekijk het van de zonnige kant. Als je ooit in een Carrera GT mag rijden is de kans wat kleiner dat ie je afslaat tijdens optrekken, als je aan deze koppeling gewend bent ;)

GermanR

Hahahahahaha Thx Eugene, nu vind ik het al iets minder erg.
Had hem een mail gestuurd wat dit nou weer was, zegt hij ja deze is een stuk sterker als met veren. Ja duh. Ik vraag dus wat ik dan moet doen als ik in de file sta. Antwoord van hem "meer gas geven met optrekken"

Johann

Ik heb een dergelijke combinatie in mijn Datsun. Enkel vliegwiel, Spec koppeling zonder veren. Moet zeggen dat het reuze mee valt maar de Dastun weegt ook niets..  ;)

GermanR

Thx,ik ben al een stuk opgeluchter.

matRRR

ha, mijn achterneef heeft een carrera GT... :o
Die hoor je al van 3 km afstand het dorp naderen, brute wagen :evil:
Mijn pa was laatst een stukkie mee sturen met dat ding, idd koppeling was niet te beschrijven , zo hard (net als de accelleratie!)
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

GermanR

Nieuws.

Net klaar met boren.  :o

1 van de 5 nieuwe zuigers.  :eusa_dance:

Is niet mijn blok maar ik had geen tijd meer.  :'(

Nieuwe spruitstuk.

Duidelijk allemaal.  ;D

En matRRR mag je die niet een keer lenen??????

Ojah weet iemand nog een leuk verlagingssetje, achter niet veel lager maar voor juist??????

Eugene

Citaat van: GermanR op 31-05-2007 19:59:20
Ojah weet iemand nog een leuk verlagingssetje, achter niet veel lager maar voor juist??????

Ik weet wel nog een setje dempers voor bij die verlagingsset ;)

johan283

mooi project dat gaat goed zo  :eusa_clap: Na afloop is die 850R weer als nieuw  :eusa_dance:

GermanR

Weer wat spullen binnen.

Ben nieuw met Photobucket waarschijnlijk wat te groot. Mijn excuus