Even voorstellen

Gestart door forza123, 08-05-2007 09:53:55

Vorige topic - Volgende topic

forza123

Geloof dat dat hier de bedoeling is? Nou hier gaatie dan. Ik heet Waldo, ben 30 jaar, grafisch vormgever/webdesigner/fotograaf. Passies voor Ferrari en muziek.

Tot nu toe altijd Italiaans gereden; Fiat Uno, Fiat Tipo, Lancia Delta, Alfa 145. Die laatste net ingeruild...voor m'n eerste Volvo ;)
Een 850 2.5 20V uit 1996.

Ik heb 'm nog niet (a.s. vrijdag ophalen!!) dus nog geen plaatjes en verhalen over hoe ze rijdt :)
Reden van aankoop? Aankomende gezinsuitbreiding + ruimte nodig voor fotospulletjes :)

Greetzz, Waldo
www.forzarossa.nl
..................................
'96 Volvo 850 2.5 20V

ief

Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Marc O.

Welkom hier! En binnenkort dus dubbel feest ;) Succes met de zwangerschap.
...The Nile isn't just a river in Africa...

forza123

Citaat van: Marc O. op 08-05-2007 11:03:25
Welkom hier! En binnenkort dus dubbel feest ;) Succes met de zwangerschap.

hehe tnx...
www.forzarossa.nl
'96 Volvo 850 2.5 20V

wiebe de boer

Welkom Waldo,

Ik ben pas een paar uur lid van het forum en ik wordt met open armen ontvangen.
Fijne club !
Succes met je aankoop.
Ik heb trouwens ook Tipo dgt gereden, altijd stuk - toch gaaf

grt Wiebe

The Saint

Citaat van: forza123 op 08-05-2007 09:53:55
Reden van aankoop? Aankomende gezinsuitbreiding + ruimte nodig voor fotospulletjes :)

Citaat van: Claudia op 08-05-2007 10:31:53
En hoe komt het dat jij het licht nu gezien hebt?

Lezen Claudia...  ;)

Welkom op het forum en veel plezier van je 850 Forza!

Ben je al op zoek naar ander werk? Ik bedoel, als je als vormgever nog steeds niet weet dat Volvo de Italianen ver overtreft vwb design... Zelfs nu is de reden van je aankoop puur gebaseerd op praktische voordelen! Nooit opgevallen dat een Volvo van 1996 een zeer representatieve auto is? En een Fiat of Alfa van meer dan 10 jaar oud, ALS ze nog rijden, er uit ziet als een zeer gedateerde auto?

Rustig maar, just kiddin'  ;)

met een serieus ondertoontje  ;D
No shirt no shoes, no pinball

forza123

Hey Saint;

een oude Italiaan gedateerd? Tsja, ... het is maar naar welk model je kijkt... en dat is met Volvo ook natuurlijk he? Een oude 340, eh... daar wordt ik niet echt warm van. Eerder koud hehe...
Maar een 850, das anders... :)

Aan de andere kant; een Alfa 145 is ook 10 jaar oud (al was mijne uit 2000) en is toch ook niet gedateerd; mijn mening hoor...

Bleh, moet nog 2 nachies slapen voordat ik 'm EINDELIJK vrijdagavond kan halen... damn, duurt nog veeeeeeel te lang :(
www.forzarossa.nl
'96 Volvo 850 2.5 20V

Fritzie

Citaat van: Claudia op 08-05-2007 10:31:53
Welkom Waldo!

En hoe komt het dat jij het licht nu gezien hebt?
Nog 3 nachtjes slapen, en wij gaan hem ook zien! :laugh:

Citaat van: forza123 op 08-05-2007 09:53:55
dus nog geen plaatjes en verhalen over hoe ze rijdt :)

Psssst.....het is een HIJ! :)

:eusa_naughty:

Welk een hardnekkig misverstand is dat toch. Onze gewaardeerde automobielen zijn, gezien hun veelzijdige kwaliteiten en indrukwekkende schoonheid, niet anders dan als "zij",  dus vrouwelijk,  te typeren.
Wat curieus daarbij toch het verschijnsel dat het juist een bepaalde dame hier op het forum is die zo vasthoudt aan het verondersteld mannelijk karakter van onze Zweedse Schonen.......

Claudia, zie het toch eindelijk eens als het compliment dat het is....

forza123

ja snapte het ook al niet ;) ... ik zie trouwens meeste auto's als 'zij' ... vrachtauto's dat zijn echte 'hij's... ;)

en idd. het is alleen maar een compliment! :)
www.forzarossa.nl
'96 Volvo 850 2.5 20V

The Saint

Citaat van: forza123 op 09-05-2007 09:53:06
Bleh, moet nog 2 nachies slapen voordat ik 'm EINDELIJK vrijdagavond kan halen... damn, duurt nog veeeeeeel te lang :(

Kijk NU hoor ik de liefhebber in Forza!!  :D 8)

Succes met (proberen te) slapen...  ;)

forza123

:D ... ja, ben liefhebber van design; en dat heeft Zweden wel met Italie gemeen :D
Ben trouwens heel gelukkig nu; want om 15.00 VANDAAG mag ik al bij de garage m'n black beauty gaan ophalen!
Meteen leuk ritje maken, wat foto's (als het niet keihard regent) en alles ontdekken (genoeg knopjes haha)
www.forzarossa.nl
'96 Volvo 850 2.5 20V

ief

Citaat van: forza123 op 10-05-2007 13:16:45
:D ... ja, ben liefhebber van design; en dat heeft Zweden wel met Italie gemeen :D
Ben trouwens heel gelukkig nu; want om 15.00 VANDAAG mag ik al bij de garage m'n black beauty gaan ophalen!
Meteen leuk ritje maken, wat foto's (als het niet keihard regent) en alles ontdekken (genoeg knopjes haha)
en?? ??? ;D
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

forza123

OW YEAH! :) ... rijdt als een trein! hahaha ... heb die grijns nog steeds. Meteen voorgesteld om m'n vriendin vanavond maar op te halen van school hahaha... doettie anders nooit hoor...

plaatjes:

www.forzarossa.nl
'96 Volvo 850 2.5 20V

The Saint

Gefeliciteerd Waldo! Ziet er mooi uit! (foto met vliegtuig ook errug grappug..!)

Turbobiker

Keurige wagen. Daar kun je inderdaad veel in kwijt. Veel plezier er mee.
De Tussenpaus