Volvo eerst onder de vlag van Ford en nu Chinezen?

Gestart door Ben, 10-05-2007 11:33:34

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Citaat van: lipton op 04-06-2007 09:26:58
Citaat van: thuur op 04-06-2007 00:30:33
Citaat van: lipton op 03-06-2007 02:56:24
ik zou graag een topic openen met alleen mijn wekelijks nieuwsblad in.
is dit mogelijk.

Thuurlijk is dat mogelijk. Dan sluit je gewoon het topic telkens en open je het tijdelijk als je weer wat nieuws hebt ;)

Gr 8)
en hoe kan ik dat doen , moet je daarom geen moderator zijn om een topic tijdelijk te kunnen sluiten ??
mvg

Probeer het maar, het wijst de weg vanzelf. En kijk ook even in je PM-box.

Laserblue

je kunt je eigen topic altijd sluiten, probeer maar ;)

ghegheghe ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

lipton

oke heel goed.

een vandeze dagen krijg ik elke week mijn mail van volvo. deze zet ik dan in algemeen.

mvg

denkweb

Volgens mij is het al zover:

Klik op deze link, bekijk de advertentie en daarna de titelbalk...  :eusa_think:

Misha

Citaat van: denkweb op 05-06-2007 20:14:32

Klik op deze link, bekijk de advertentie en daarna de titelbalk...  :eusa_think:
Wel aardig wat  auto voor die prijs, trouwens !
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

FGG

Citaat van: Misha op 05-06-2007 21:40:56
Citaat van: denkweb op 05-06-2007 20:14:32

Wel aardig wat  auto voor die prijs, trouwens !

Klopt. Maar een behoorlijke km-stand en geen LPG.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

viking_in_shorts

Vandaag weer een stukje nieuws in de krant hier. Samenvatting:

Een aantal banken zijn in opdracht van Ford op zoek naar kopers voor 2/3 aandeel in PAG (Premier Automotive Group) waar Volvo deel van uitmaakt. Fiat lijkt geinteresseerd te zijn in Land Rover vanwege de amerikaanse markt en het feit dat ze geen SUV's hebben. Vervolgens word Renault ook nog even tussen neus en lippen genoemd als geinteresseerde partij. Als laatste is een investeringsbedrijf (Alchemy Partners) een kandidaat. Dit alles omdat Ford weer te kampen heeft met dalende verkopen.

De PAG groep bestaat overigens uit Volvo, Jaguar en Land Rover. 

Oh ja - en alles is gebaseerd op geruchten - iedereen schijnt katagorisch alles te ontkennen.

Laserblue

Fiat en landrover   ???

Allebij een drama als het om electra gaat (ging) :-X
daar houdt voor mij elke overeenkomst op ;D

viking_in_shorts

http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=913&a=351968

En de link hierboven is het digitale artikel. Let op: in het zweeds ;)

breakman

Belgisch nieuws (VRT) : over volvo blijven ze wat op de achtergrond

Wil Ford af van Jaguar en Land Rover?
di 12/06/07 - Volgens hardnekkige geruchten overweegt de Amerikaanse autoproducent Ford om de Britse filialen Land Rover en Jaguar te verkopen.
Het nieuws werd de wereld ingestuurd door The Financial Times. Ford Motor Co. weigert voorlopig elke commentaar. (Belga) Ford kampt op de Noord-Amerikaanse markt met een dalende verkoop en wil een forse, maar ook dure herstructurering doorvoeren.

Eerder had het bedrijf al het Britse merk Aston Martin verkocht voor 925 miljoen euro. Nu zouden ook Jaguar en Land Rover en zelfs Volvo Cars in de etalage staan.

De Britse regering heeft alvast contact opgenomen met Ford. Londen wil weten wat eventuele gevolgen zijn voor de 19.000 werknemers van Land Rover en Jaguar in Groot-Brittannië.

Ford nam Jaguar in '89 over voor 2,5 miljard dollar.

Laserblue

Het was ook op het RTL nieuws net maar Ford ontkent de verkoop van Volvo, althans iig aan BMW :eusa_think:

breakman

net de metro gelezen (2de meest gelezen krant in België) hierin staat dat het enkel om jaguar en land rover gaat en dat volvocars bij ford blijft.

::) ::)

wat een gepingpong

The Saint

Ik heb zelf zojuist een bod op Volvo (incl. bankgarantie) gefaxt naar Ford HQ. Uiteraard houd ik jullie op de hoogte.

Ow en als het lukt, dan worden de 850 en X70 classic weer in productie genomen. Kleine aantallen, uiterlijk hetzelfde, maar totaal ge-update techniek.
No shirt no shoes, no pinball

denkweb

Citaat van: The Saint op 13-06-2007 08:02:34
Ik heb zelf zojuist een bod op Volvo (incl. bankgarantie) gefaxt naar Ford HQ. Uiteraard houd ik jullie op de hoogte.

Ow en als het lukt, dan worden de 850 en X70 classic weer in productie genomen. Kleine aantallen, uiterlijk hetzelfde, maar totaal ge-update techniek.

Custom+Hand-made  ;D

viking_in_shorts

Citaat van: The Saint op 13-06-2007 08:02:34

Als je nog iemand nodig hebt om 'n duit in het sakkie te doen .. PB maar ff hoor ..
Top initatief trouwens !! :eusa_clap: