Nooit zo kwaad geweest

Gestart door JCviggen, 16-05-2007 18:34:19

Vorige topic - Volgende topic

Walter

Citaat van: Domaso op 22-05-2007 11:03:27
Wat een waardeloze reactie van Volvo Cars Belgium . En dan praat ik nog niet over de taalfouten in hun brief.

Nee, dat is Vlaams  ;D 8) <sorry>

Citaat van: Ludo op 22-05-2007 12:34:32
wellicht geen reactie van Vermant zelf?.

Zoals al eerder gezegd, Guy Vermant zelf is een Volvo liefhebber die goed bekend is binnen de clubscene. De paar keer dat ik hem gesproken heb, was het een zeer vriendelijk persoon. Dus je kan het zeker aanstippen, je hebt nu een rot gevoel en dat moet weg

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Ludo

Citaat van: VolvoMafia op 22-05-2007 15:27:24
Zoals al eerder gezegd, Guy Vermant zelf is een Volvo liefhebber die goed bekend is binnen de clubscene.

dat kan dan wel zijn, maar negatieve reclame van zijn personeel zal hem geen windeireren leggen.
als het vertrouwen er al niet meer is...

octaaf

betreurenswaardige ervaring! ik ben zelf al een paar keer veranderd van garage maar getroost, volgende keer kent men je daar en zal men (hopelijk) wat voorzichtiger zijn. nu een nieuwe garage zoeken en je moet opnieuw een vertrouwensband maken.
zelf laatste keer krasjes in auto door montage roofrails. slordig gewerkt, maar wie garandeert dat dit ergens anders niet voorvalt.

wadt antwoordtt op brief betrefdtt... :eusa_doh:

FelixB

Citaat van: JCviggen op 22-05-2007 12:24:21
Als ie wou weten of er wat schortte had ie op 2 minuten de foutcodes uit kunnen lezen ipv te gaan trappen met een onbekende fout ergens.

Ik ben geen klant bij die dealer. Kom er gewoon heel af en toe omdat hij letterlijk naast m'n werk zit.

Citaat van: J.R. Ewing op 22-05-2007 10:17:54

Wat ga je nu doen JC? Blijf je klant bij die Volvo-dealer?

Wat J.R. Ewing al suggereert, nooit meer komen voor dit soort dingen?, wat een sof!
855R & C70 T5 cabrio automaat

Walter

Citaat van: Ludo op 22-05-2007 16:16:39
Citaat van: VolvoMafia op 22-05-2007 15:27:24
Zoals al eerder gezegd, Guy Vermant zelf is een Volvo liefhebber die goed bekend is binnen de clubscene.

dat kan dan wel zijn, maar negatieve reclame van zijn personeel zal hem geen windeireren leggen.
als het vertrouwen er al niet meer is...

Klopt, daarom denk ik juist dat je het hem moet voorleggen.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

GeertG

Volgens mij vroeg ik hier (niet al te lange tijd geleden) of er nog vorderingen in de zaak zijn    :eusa_think:

::)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Eugene

Citaat van: GeertG op 24-05-2007 12:18:58
Volgens mij vroeg ik hier (niet al te lange tijd geleden) of er nog vorderingen in de zaak zijn    :eusa_think:

Als het er niet meer staat komt dat door de forum crash....

If it's not blown, it sucks...

GeertG

Citaat van: Eugene op 25-05-2007 00:15:16
Volgens mij vroeg ik hier (niet al te lange tijd geleden) of er nog vorderingen in de zaak zijn    :eusa_think:

:eusa_naughty:
Weg gebonjourd door mod's omdat er nog wat wiskundige info bijstond ;)

Maarre, al iets bekend ?
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

FGG

Citaat van: GeertG op 25-05-2007 10:33:48

Maarre, al iets bekend ?

Ik kan me een citaat van een volledige brief herinneren. ???

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Eugene

Citaat van: FGG op 25-05-2007 11:24:22

Maarre, al iets bekend ?

I know. Dat is allemaal krijtgeraakt toen het forum wegviel vlak na die span aanval. Ik ben ook 1 pb kwijt en nog een aantal posts van mij. Waaronder een reactie in Thuur zijn "klapperende voorkant" topic.

-D©©©L-

Citaat van: FGG op 25-05-2007 11:24:22
Volgens mij vroeg ik hier (niet al te lange tijd geleden) of er nog vorderingen in de zaak zijn    :eusa_think:

Maarre, al iets bekend ?

deze ?

Citaat van: JCviggen op 22-05-2007 08:31:06
CiteerGeachte heer Coomans

Ik heb uw e-mail met uw reactie op het klantgericht handelen van garage Vermant aandachtig gelezen.

Wanneer de technici van onze garages bij een wagen vaststellen dat er een rood of een oranje waarschuwingslampje oplicht is het hun taak dit te controleren. Deze waarschuwingslampjes kunnen duiden op een ernstig defect waarbij dringend een oplossing nodig is.
Men zal dus de controle uitvoeren maar voordat men hersteld zal men u hiervoor toestemming vragen. Indien bij deze controles een testrit hoort dan is het toegestaan dat zij deze uitvoeren.
Het is wel zo dat wanneer deze controles geen extreme testen vragen deze ook niet hoeven te gebeuren. Mocht de technicus van de garage volgens uw vaststellingen toch overdreven hebben dan vertrouw ik erop dat dit onder de beste omstandigheden is gebeurd, met warme motor. Verder moet de technicus die testritten uitvoert hem wel houden aan de verkeersregels. Als hij harder rijdt dan is toegestaan dan kan ik dit niet geodkeuren.

Uw reactie stuur ik alvast door naar de naverkoopverantwoordelijke van garage Vermant zodat hij dit kan bespreken met de technicus in kwestie. 

Ik hoop u hiermee te hebben geïnformeerd en dank u alleszins voor uw opmerkingen. Ik ben ervan overtuigd dat na een grondige evaluatie van reacties zoals de uwe alleen maar positieve lessen zullen getrokken worden om naar de toekomst toe de klantentevredenheid bij onze verdelers nog te verhogen en te optimaliseren.

Met vriendelijke groeten.

Jan Peeters
Customer Care Co-ordinator

www.volvocars.be

Phone:
Fax:
Email:

Volvo Cars Belgium
Customer Relations
Av. du Hunderenveldlaan 10
1082 Brussels
Belgium

Heb er nog wat op geantwoord, maar verder laat ik't maar voor wat het is.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

thuur

Citaat van: Eugene op 25-05-2007 11:30:03

I know. Dat is allemaal krijtgeraakt toen het forum wegviel vlak na die span aanval. Ik ben ook 1 pb kwijt en nog een aantal posts van mij. Waaronder een reactie in Thuur zijn "klapperende voorkant" topic.

Oh nee he :o

Zou je dat nog es willen posten s.v.p.? :eusa_pray:

Gr :)

Eugene

Citaat van: thuur op 25-05-2007 13:18:48
Citaat van: Eugene op 25-05-2007 11:30:03

Oh nee he :o

Zou je dat nog es willen posten s.v.p.? :eusa_pray:

Gr :)

LOL ;D

Het kwam een beetje op hetzelfde neer als wat Johann zei. Met de koni's kun je instellen, waardoor je comfort/stuiteren kunt compenseren enz...