Van GZ naar ZG.......... van Onyx naar Garnet Red !

Gestart door RRRRR_Ramon, 19-05-2007 22:05:16

Vorige topic - Volgende topic

Walter

Gefeli! Ziet er goed uit! Veel plezier met deze V70!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Laserblue

Veel plezier met jullie nieuwe auto

houdt wel het lichte interieur goed bij, het is gevoelig voor vette vingers enz. (lees: magneet) ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

GeertG

Gefeliciteerd met jullie aanwinst ! Ziet er prachtig uit  :eusa_clap:
Veel plezier ermee.

Maarre, wel die topics in het LPG gedeelte blijven lezen (en waar nodig en mogelijk commentaar/advies  ;))
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Taranis

Citaat van: Laserblue op 21-05-2007 08:24:33
houdt wel het lichte interieur goed bij, het is gevoelig voor vette vingers enz. (lees: magneet) ;)

Valt ontzettend mee. Onze V70 classic 2.5d automaat had ook hetzelfde interieur (maar dan wel met dat beige stuur wat na 2 ton niet meer om aan te zien was, nieuw stuur gehad en na 1,5 ton weer smerig) maar dat was een kwestie van ieder half jaar schoonmaken en in het leervet zetten en klaar. Er ging koffie over de stoelen en dergelijke, werd in gegeten en geleefd zowat... maar zolang het netjes elk half jaar in het leervet gezet werd, veegde je alles er zo met een doekje af. Wil zelf in de volgende auto ook een licht interieur, zoveel extra werk is het niet en het staat een stuk frisser. Alleen de vloermatten hebben we vervangen door van die plastic bakken want die waren in no-time hartstikke smerig. Het ding staat inmiddels weer te koop, binnenkort onderhandelingen voor een baan dus als ik dan moet gaan dieselen koop ik 'm terug.

On-topic: gefeliciteerd ;) Het interieur is inderdaad keurig, kleurtje van de carrosserie moet je van houden denk ik ;D

RRRRR_Ramon

Citaat van: Laserblue op 21-05-2007 08:24:33
Veel plezier met jullie nieuwe auto

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je dat leer moet onderhouden, het ziet er inderdaad nog heel mooi uit, maar iets van invetten zou geen kwaad kunnen.

Waar ik wel bang voor ben dat is dat het te glad wordt, de BMW van m'n oude werkgever had dat ook, bij iedere bocht gleed je tegen de deur of de middenconsole aan. Lag ook aan zijn rijstijl misschien maar het was echt te glad.  ::)  ;D

Misschien het verkeerde spul gebruikt..............  :-\
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

animalT5R

RRRRRR,
1zet heeft hele goeie leerbehandelings product[en] in hun assortie  ;)
Gewoon even informeren tijdens de poetsdag.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

BenC70ES

Citaat van: RRRRR_Ramon op 22-05-2007 18:56:01
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je dat leer moet onderhouden, het ziet er inderdaad nog heel mooi uit, maar iets van invetten zou geen kwaad kunnen.

om het half jaar, met een natuurzeep, en dan vooral met de schuim kuisen, en nadien insmeren met een voedend product. (dit hoeft niet voor auto's te zijn, mag ook voor meubels zijn.)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Hen3

He.... je hebt de 142 blijkbaar goed verkocht  ;D

Mooie wagen man. De diesel zal je erg goed bevallen denk ik! Gefeliciteerd!

ewing

Ramon, enerzijds jammer dat je de 850 verkocht hebt, maar je hebt er een zeer mooie V70 voor teruggekregen! Dus wederom welkom op het forum!  ;D

Rick.

Don't waste your time always searching for those wasted years.

RRRRR_Ramon

Citaat van: Hen3 op 23-05-2007 08:35:20
He.... je hebt de 142 850 blijkbaar goed verkocht  ;D

De 850 dus ;)  :eusa_whistle:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Rudy-M

Nou, om maar eens voor de verandering Spuit 11 te zijn ;D

Gefeliciteerd! Echt een mooie wagen. Superkleur is het ook, hè.
8)

Black Magic

Fraaie auto hoor en een mooie apparte kleur erop  (hou wel van die apparte kleuren die je niet zoveel ziet rijden)  ;)

Maarten

Hen3

Citaat van: RRRRR_Ramon op 23-05-2007 17:27:31
Citaat van: Hen3 op 23-05-2007 08:35:20
He.... je hebt de 142 850 blijkbaar goed verkocht  ;D

De 850 dus ;)  :eusa_whistle:

Maarree... de verkoop van de 850 zal neem ik aan niet genoeg geweest zijn om de V70 te financieren, nietwaar?

ief

Werkelijk een adembenemend mooie V70. Heel veel plezier er mee en houd de glimmende kant boven. ;)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...