Van GZ naar ZG.......... van Onyx naar Garnet Red !

Gestart door RRRRR_Ramon, 19-05-2007 22:05:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RRRRR_Ramon

Verder iedereen hartelijk dank voor de leuke en spontane reacties. Ben er ook erg trots op! ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

)()()sT

Rrrrramon!!!

Hartelijk gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst! Ziet er netjes uit, en het is toch snel gegaan hè!

Gauw irl. bewonderen maar ;)

Spin!

Wow...schitterend Ramon! Smetteloos interieur zo te zien...echt vreselijk mooi! Hoop niet dat ze em gaan poetsen voor de aflevering...anders heb je niks meer te doen 9 juni  ;D

veel plezier ermee...maar dat gaat vast goed komen!

www.vm-parts.nl

V70R-obert

Prachtig interieur ook, ziet er als nieuw uit. Gelukkig heb je een donker stuur, vaak waren deze ook in beige en werden snel lelijk.

Veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst.

RRRRR_Ramon

#19
Citaat van: Rayman op 19-05-2007 22:17:07
Wederom een medestrijder aan het dieselfront. Mijn hartelijke felicitaties Ramon, mooie V70.

Inderdaad, rond Amsterdam zullen er zo ook wat roetwolken gaan opstijgen, om maar meteen een open deur in te trappen.  ;D

Citaat van: The Saint op 19-05-2007 22:23:44
Heel mooi RRRRR_Ramon  :)

Ik zal vooral je ex even goed in me opnemen, want ik begrijp dat die ergens in N-H rondrijdt  ;)

Heel veel plezier van je V70!

Dank Rudy, klopt hij zal gaan rijden van Amsterdam naar Den Helder dagelijks, let wel achterspoiler is eraf en de Argo's komen er weer onder volgens zeggen, forumsticker heb ik erop gelaten, maar wat de nieuwe eigenaar daarmee doet weet ik niet.

Citaat van: kyro op 19-05-2007 22:25:02
mooi karretje ;D

persoonlijk, vind ik het interieur super mooi  :eusa_clap:

ga voor 'n volgende ook voor dat !


Ja ik wilde dat zelf ook al een poosje, het heeft een luxe uitstraling en is eens heel wat anders dan het grijze van de 850. Al is het met 3 pubers en een hond mss niet even praktisch, dat wordt stofzuigen iedere zaterdag.  ::)  ;)

Citaat van: Ludo op 19-05-2007 22:28:46
mooi Ramon.  :D
veel succes ermee!.

Dank Ludo ;D

Citaat van: mehn op 19-05-2007 22:29:13
Mooiste x70 kleur ooit  ;D

Gefelciteerd Gea en Ramon!

Ja van de kleur waren wij ook wel gecharmeerd, we kwamen er wel steeds weer bij terug na het zien van de donkere kleuren als DOP en NB. Dit trok gewoon aan. ;D

Citaat van: Claudia op 19-05-2007 22:45:22
Veel plezier ermee, Ramonneke en Gee! :)

(en tóch vind ik het jammer :eusa_eh:)

Ja jammer is het misschien wel, misschien was het leuker geweest om de 850 te houden, helemaal zo'n vroege Estate als wij hadden. Maar soms jeukt het en je moet ook bedenken dat we een dergelijke auto gewoon nodig hebben met toch ca. 30K per jaar en dan loop je met een oudere auto tegen problemen aan op termijn. Nu waren de V70's nog redelijk jong te scoren en kunnen we nog een paar jaar onbezorgd verder. De 70 serie is gewoon een 850 met een ander typeplaatje hoor, zelfde auto's met hier en daar een verbeterpuntje......  :eusa_whistle:

Citaat van: Ben XC70 op 19-05-2007 22:46:03
Dat ziet er schitterend uit Gea en Ramon! Gefeliciteerd.

Dank opperhoofd Ben ;D

Citaat van: Esveldt op 19-05-2007 23:18:45
Mooie bak man!

En inderdaad prachtig interieur!

Veel plezier ermee.

Dank Paul, mede overstapper van 850 naar V70 TDI. Je weet wat het is nu, al verschilden onze 850's wel behoorlijk met 110 pk motorvermogen.  ::)

Citaat van: Vertigo op 19-05-2007 23:28:38
In Almelo gekocht toevallig?

Daar stond (in ieder geval een maandje geleden) ook een prachtige Garnet Red 2.5D met creme leer, automaat, houten dashboard, Perfo's, stoelverwarming voor en achter, mistlampen voor, navi  en kenteken met ZG en met een km-stand van 310.000....


Edit:
Ohja, die uit Almelo had ook nog een afneembare trekhaak.
Heb er toen een proefrit in gemaakt
Die was echt in prachtstaat, maar moest nog veel te veel bij betalen.

Als het dezelfde is, is het echt een pracht exemplaar. :eusa_clap:

Het is dus dezelfde inderdaad, afneembare trekhaak zit erop inderdaad, aan de ene kant jammer want het houdt anderen weg bij je bumper en dat is wel te zien dat de vorige eigenaar de knobbel onder het schot heeft bewaard meest van de tijd helaas. Maar niet iedere auto is perfect en dat hoeft ook niet. Ik moest ook teveel bijbetalen, maar dat is altijd, je denkt dat je "oudje" meer waard is.  ;)

Citaat van: )()()sT op 20-05-2007 00:01:47
Rrrrramon!!!

Hartelijk gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst! Ziet er netjes uit, en het is toch snel gegaan hè!

Gauw irl. bewonderen maar ;)

Dank Joost en inderdaad toch snel, kwam zaterdag aanrijden met de 142 en dan is Gea thuis en staat er geen roffel naast het huis......... das een raar gezicht en ook al meteen zeer onpraktisch met de boodschappen en de hond. Meteen naar Almelo gereden en de koop afgemaakt na sluitingstijd nog wel  8)

Citaat van: Spin! op 20-05-2007 10:32:19
Wow...schitterend Ramon! Smetteloos interieur zo te zien...echt vreselijk mooi! Hoop niet dat ze em gaan poetsen voor de aflevering...anders heb je niks meer te doen 9 juni  ;D

veel plezier ermee...maar dat gaat vast goed komen!

Dank Rutger! Poetsen inderdaad!! Al staat ie er redelijk goed bij, maar dat kan vast beter ;D

Citaat van: V70R-obert op 20-05-2007 10:54:45
Prachtig interieur ook, ziet er als nieuw uit. Gelukkig heb je een donker stuur, vaak waren deze ook in beige en werden snel lelijk.

Veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst.

Inderdaad die met die beige leren sturen zien er doorgaans niet uit, beetje vreemd gezicht zo'n donker hart en dan de lichte buitenrand. Dit is helemaal goed!  8)




🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Chris

Hele mooie auto met een geweldig interieur zeg!

Geniet ervan :)

FGG

Fantastisch mooie auto, Ramon (en Gea, natuurlijk). Schitterende kleur en een interieur dat daar fantastisch bij past.

Helemaal goed!

:eusa_clap:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Domaso

Prachtige roffel,  Ramon en Gea! Erg mooie kleur en het interieur past er perfect bij.

Veel (rij)plezier; maar dat gaat wel lukken.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

scania164

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst~!!!!
Mooie wagen hoor!!
Meestal kijk ik wel ff om als ik deze kleur tegenkom en meerdere met mij denk ik!!
Veel plezier!!


Gr chris

RRRRR_Ramon

Citaat van: scania164 op 20-05-2007 12:36:54
Meestal kijk ik wel ff om als ik deze kleur tegenkom en meerdere met mij denk ik!!

Dank Chris, verrek je nek niet!  :eusa_whistle:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

pooh

Mooi hoor, felies ! :eusa_clap:

Heel veel veilige km's gewenst Gea en Ramon!



Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Reitse

Van Goeie Zaak naar Zonde Geld  :eusa_shifty: ;D

Nee flauw, prachtbak!! Gaan jullie vast heel veel lol mee hebben :D

The Saint

Citaat van: Reitse op 20-05-2007 20:36:06
Van Goeie Zaak naar Zonde Geld  :eusa_shifty: ;D

Nee flauw, prachtbak!! Gaan jullie vast heel veel lol mee hebben :D

;D

Toen ik de topictitel las d8 ik meteen aan: van GeZeik naar Zeer Goed!!  ;)

Zullen we het dan maar op "van Goeie Zaak naar Zeer Goed" houden?  :D
No shirt no shoes, no pinball

Niek

Wouw, het is al een paar keer gezegd, maar ik sluit me volledig bij de rest aan, schitterende roffel en van dat interieur ben ik echt helemaal gek.  Mijn volgende roffel wordt er ook een met zo'n licht interieur.

Veel plezier ermee!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Reitse

Citaat van: The Saint op 20-05-2007 20:42:19
Citaat van: Reitse op 20-05-2007 20:36:06
Van Goeie Zaak naar Zonde Geld  :eusa_shifty: ;D

Nee flauw, prachtbak!! Gaan jullie vast heel veel lol mee hebben :D

;D

Toen ik de topictitel las d8 ik meteen aan: van GeZeik naar Zeer Goed!!  ;)

Zullen we het dan maar op "van Goeie Zaak naar Zeer Goed" houden?  :D
Goed compromis ;) ;D