aanschaf prijs 850 T5R

Gestart door holst, 23-05-2007 00:18:24

Vorige topic - Volgende topic

holst

Wellicht is er momenteel een 850 T5R-fan/liefhebber aanwezig die mij kan vertellen of een bedrag van 8500 euro reeel is voor een 850 T5R uit 1996 met 230000 km en vol met opties. Lakwerk in oke met een enkel krasje, deukje in de motorkap, cd wissellaar die niet perfect werkt, rubberslap los onder bij de motorkap. Bekleding is nog in goede staat.
bvd
Marcel

Spin!

Het is dus een groene (1996)...qua km-stand zal menig forummer zeggen: joh, net ingereden! Rubbertjes zijn te vervangen, krasjes zijn misschien weg te poetsen...cd wisselaar is een kwestie van MP en dergelijke na blijven zoeken en alert blijven...

8500 is niet teveel denk ik. Er zijn goedkopere...maar zeker ook duurdere. Het is maar net wat de gek er voor over heeft. Komt ie bij een garage vandaan? Is dat dan incl. Bovag garantie?! Afleveren met grote beurt ( denk aan de D-riem bij 240.000! )...

heb je misschien een link voor ons?!

www.vm-parts.nl

holst

Bedankt voor je reactie, auto staat te koop op marktplaats aanbieder komt uit ridderkerk

bvd
Marcel

reneetje

Citaat van: holst op 23-05-2007 00:18:24
Wellicht is er momenteel een 850 T5R-fan/liefhebber aanwezig die mij kan vertellen of een bedrag van 8500 euro reeel is voor een 850 T5R uit 1996 met 230000 km en vol met opties. Lakwerk in oke met een enkel krasje, deukje in de motorkap, cd wissellaar die niet perfect werkt, rubberslap los onder bij de motorkap. Bekleding is nog in goede staat.
bvd
Marcel
T-5R is toch alleen '94 en '95  ???

'96 is toch R

Toch? Of zijn er nog late T-5R en in '96 op kenteken gezet?
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Walter

Citaat van: reneetje op 23-05-2007 09:42:59
Citaat van: holst op 23-05-2007 00:18:24
bvd
Marcel

'96 is toch R

oeh is dit die "op het kenteken R maar in het echt T-5R" weer?? Klik hier maar

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

KUKO (Rob)

Die rijdt in Zoetermeer, bij een forumlid.

ewing

Citaat van: reneetje op 23-05-2007 09:42:59

'96 is toch R

T5-R is bij mijn weten vanaf juli 1994 tot januari 1996 geproduceerd en de 'R' vanaf januari 1996 tot januari 1997.

holst

Kenteken staat op mei 96 en is origineel T5R.  Maar omdat ik er 0,00% verstand van heb, ben ik benieuwd ofde vraagprijs redelijk is. Overigens loop het schuif/kantel dak ook niet helemaa soepel. Het laatste stuk lijkt wat stroef te gaan.
Is dit een eufel en erg duur om te verhelpen.
Wat kost het vervangen van een D-riem

innocenti

Hier nog 2 links van vergelijkbare auto's. T5r en 850R. Heb de auto's niet gezien maar lijkt me aantrekkelijk. De zwarte staat zeker al een half jaar te koop en is nu 2000 in prijs verlaagd. Tegen gekomen met het zoeken naar een V70r

Misschien kan je hier iets mee

Megalink

En nog zo'n link

HansT5R

Hallo,

Heb je die auto nog gekocht? Ik ben een poosje niet op het forum geweest. Ik heb de auto wel op marktplaats te koop zien staan, maar is nu verkocht. Deze auto is van mij geweest , dus vandaar de interesse.

JeroenW

Citaat van: innocenti op 25-05-2007 21:05:26
Hier nog 2 links van vergelijkbare auto's. T5r en 850R. Heb de auto's niet gezien maar lijkt me aantrekkelijk. De zwarte staat zeker al een half jaar te koop en is nu 2000 in prijs verlaagd. Tegen gekomen met het zoeken naar een V70r

Misschien kan je hier iets mee

Megalink

En nog zo'n link

die zwarte zou ik niet zo snel aan beginnen. Ik heb er in gereden en ondanks dat hij redelijk goed reed, vertrouw ik die auto niet helemaal. De handelaar die hem verkoopt zegt dat er een ruilmotor in licht. He originele blok zou vastgelopen zijn toen hij de auto aan iemand had uitgeleend... Ik vond het een beetje een raar verhaal. Volgens mij is het niet heel logisch om je prijs met € 2000,- te verlagen nadat je er een ruilblok in hebt gelegd. Verder heeft een vorige eigenaar de dak rail en kapjes van de achteruitkijkspeigels mat zilver gespoten... Ik vond het geen porum. Afijn misschien vergis ik me wel, dan excuses tegenover de verkoper, maar volgens mij is het geen betrouwbare auto.

Turbo-Geek

Die groene heb ik mee gereden en was opzich netjes alleen weinig tot geen geschiedenis of onderhouds boekje en je moet het doen met een sticker onder de motorkap met een Km stand erop van de distr. riem, heeft zijn laatste beurt en die riem wissel bij een Volvo garage in A'foort gehad.
het interieur is er slecht aan toe maar de auto ansich is best mooi om te zien (lakwerk) en de wielen zijn in redelijke staat.
Airco werkte echt goed en het was een behoorlijk warme dag.
Technisch kan ik er niet veel over zeggen maar het reed goed opzich.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Sbv

Citaat van: Turbo-Geek op 26-06-2007 16:41:21
Die groene heb ik mee gereden en was opzich netjes alleen weinig tot geen geschiedenis of onderhouds boekje en je moet het doen met een sticker onder de motorkap met een Km stand erop van de distr. riem, heeft zijn laatste beurt en die riem wissel bij een Volvo garage in A'foort gehad.
het interieur is er slecht aan toe maar de auto ansich is best mooi om te zien (lakwerk) en de wielen zijn in redelijke staat.
Airco werkte echt goed en het was een behoorlijk warme dag.
Technisch kan ik er niet veel over zeggen maar het reed goed opzich.

Dit is volgens mij ook een 2.0l ipv een 2.3 niet dat het veel uit maakt, maar toch. Op de foto's op de site zelf zie je dat de bestuurdersstoel redelijk beschadigd is. Buitenkant ziet er zo wel mooi uit

animalT5R

Ben ook bij die groene geweest,en de bestuurdersstoel heeft een naad die los is van een cm of 10[geschat]Tevens is dit idd een 2.0 l,en dit betreft een italiaans exemplaar.

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....