Volvo 850 t5 bij auto rima

Gestart door Schnappi, 27-05-2007 14:56:55

Vorige topic - Volgende topic

Philip850

niet persé. het kan ook een zuipende turbo zijn, in dat geval zie je wel rook achter je als je een flinke dot gas geeft.
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

KonradW

hmm daar zal ik dan vrijdag eens op gaan letten.

nog advies op methode van rijden? eerst rustig wat bochtenwerk opzoeken? en dan op een recht stuk ff keer gas op de bodem leggen? of stevig doorrijden?

en als ik op rdw kijk wordt het kenteken niet herkend? dat vind ik een beetje vreemd
toekomstige 850 t5 rijder

toekomstige ex 340 rijder

Philip850

rustig warmrijden, op een recht stuk een keer helemaal doortrekken (planken voor volledige druk, begin bij een niet te hoog toerental en laat dan het beestje los  :) ) en vergeet dan niet even als je net begint te accelereren in je spiegel te kijken voor blauwe rook . bij rustig accelereren stuur loslaten en even kijken of hij niet sterk naar links of rechts trekt. Idem dito bij het remmen. let goed op geluidjes, trillinkjes etc. die er niet horen te zijn.
BMW K1600GT '20

KonradW

vriend van me die een stuk technischer is dan mij rijd mee.
die weet ook waar hij op moet letten.

maar toch blijft het me niet aanstaan dat de site van de rdw het kenteken niet herkent:S

Philip850

pb me het kenteken anders even door zoek ik het ook even op.
BMW K1600GT '20

KonradW

Marc O.

Als je echt gaat planken, rijd hem dan ook echt goed warm (toch wel een kilometertje of 10). Succes!!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Philip850

ik ga even graven voor je.

tot zover weet ik dat het kenteken op september 1995 uitgegeven moet zijn.
BMW K1600GT '20

KonradW

klopt, dat staat in de add van rima.
maar verders, misschien dat ze er express een oud kenteken op gedaan hebben?

Philip850

ik zou niet weten waarom ze dat zouden doen eerlijk gezegd.
BMW K1600GT '20

KonradW

ik ook niet, maar als de rdw het kenteken niet herkent moet er gewoon iets niet kloppen?

Spin!

Hoeft niet, auto kan tijdje stil hebben gestaan bij domeinen ofzo...ik zal morgen wel eens even langs gaan, ben toch wel nieuwsgierig geworden ;D

www.vm-parts.nl

850 Ra$ing

Misschien dat de auto geschorst is en dat de rdw het daarom niet herkent anders zou ik het ook niet weten. en als je gaat kijken voor deze auto controleer alle papieren goed en ook het ch nr. op de auto.
succes en houd ons op de hoogte.

rody

Citaat van: 850 Ra$ing op 30-05-2007 20:12:44
Misschien dat de auto geschorst is en dat de rdw het daarom niet herkent anders zou ik het ook niet weten. en als je gaat kijken voor deze auto controleer alle papieren goed en ook het ch nr. op de auto.
succes en houd ons op de hoogte.

geschorste kentekens worden ook herkent.

wil verder geen uitspraak doen maar het kopen van een auto bij zo'n firma is voor echte monteurs/hobby-ers.

overigens liever een goed rijdende auto met schade-verleden; dan een slechte zonder schade-verleden.

Racingbrick

Ik denk dat 2850 een koopje is voor deze wagen, als hij goed is is hij goed toch? ::)