Achterruit verwarming V70 99 TDI vraag (werkt niet meer)

Gestart door myhobby, 28-05-2007 19:42:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myhobby

Wie heeft er ervaring met het vinden van de connectoren in het algemeen ? Dit stukje van mijn auto is slechts matig gedocumenteerd en het is mij dus niet duidelijk waar ik deze connectoren vind.

Zie bijgesloten schema. Ik heb de connetoren die ik zoek in het zwart omcirkeld. Ik zoek de lokatie van deze connectoren in de auto zodat ik niet het gehele interieur eruit hoef te halen. Elke tip is welkom

http://farm1.static.flickr.com/195/518237070_3b3a8e1f50_o.jpg

thuur

#1
Als je het paneel onder het dashboard aan de bestuurderszijde wegneemt zie je als je daar omhoog kijkt 3 grote connectoren (rood, geel en wit). 24/14 is de rode; het is in blokken verdeeld, bovenaan (die met de lipjes waarmee hij vastschuift) is A, tel door t/m E (laatste blokje) en daar de eerste pen is 24/14E1.

24/25 is de stekker onder je linkerachterlicht. Daar de 2 uiterste pennen van zijn 1 (geel/rood) en 14 (zwart).

23/417 kan ik niet vinden, maar daarvoor moet je de zwarte kabel van 24/25-14 volgen. Het staat alleen bij de V70, dus het zal op een punt zijn wat bij de C en S70 niet bestaat (D-stijlen/klep b.v.). Overigens is dit een simpel massapunt, dus om te testen kun je de zwarte draad van 24/25-14 ook aan een ander massapunt bevestigen.

Suc6.


Gr :)

myhobby

Citaat van: thuur op 02-06-2007 21:23:09
Als je het paneel onder het dashboard aan de bestuurderszijde wegneemt zie je als je daar omhoog kijkt 3 grote connectoren (rood, geel en wit). 24/14 is de rode; het is in blokken verdeeld, bovenaan (die met de lipjes waarmee hij vastschuift) is A, tel door t/m E (laatste blokje) en daar de eerste pen is 24/14E1.

24/25 is de stekker onder je linkerachterlicht. Daar de 2 uiterste pennen van zijn 1 (geel/rood) en 14 (zwart).

23/417 kan ik niet vinden, maar daarvoor moet je de zwarte kabel van 24/25-14 volgen. Het staat alleen bij de V70, dus het zal op een punt zijn wat bij de C en S70 niet bestaat (D-stijlen/klep b.v.). Overigens is dit een simpel massapunt, dus om te testen kun je de zwarte draad van 24/25-14 ook aan een ander massapunt bevestigen.

Suc6.


Gr :)

Kijk, dat zijn nog eens kwalitatieve antwoorden. Reuze bedankt !! Het resultaat hoor je hier.

Bedankt

P.S. Is dit nu ervaring of staat het ook nog ergens vermeld en heb ik dat niet gevonden ?

thuur

Citaat van: myhobby op 05-06-2007 09:21:36

P.S. Is dit nu ervaring of staat het ook nog ergens vermeld en heb ik dat niet gevonden ?

Er staat reuze veel beschreven hier. 24/14 had je wel kunnen vinden denk ik. De rest lijkt me te specifiek want problemen met de achterruitverwarming (op een defecte schakelaar of relais na) zijn me onbekend.


Gr ;)