ook nieuwe 850 rijder

Gestart door bone, 31-05-2007 19:53:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

bone

Hoi mijn naam is john en sinds enkele dagen in bezit van een 850 2.5 glei automaat uit 1994. ;D
Fotoos zal ik speodig plaatsen.

killerbee

He gelukkig je zegt het zelf al foto's.
Beginnen ze toch direct naar te vragen.

wees welkom hier en veel fijne veilige km's  :eusa_clap:

bone

zal nog wat meer info gevn omtrend de 850.Hij is in 2000 ge-importeerd uit duitsland,heeft nu 205.000 km gelopen(echte km)is verlaagd,(staat op 17 inch)is rood van kleur(alleen een beetje vaal op de kofferdeksel spoiler).Heeft alle opties behalve airco(raar) en lederen bekleding.
Allen 1 min puntje er knippert constant een verveldend oranje pijltje in het dashboard,zou bij god niet weten wat dit is.(zit geen boekje-gebruiksaanwijzijng-bij).
Voor de rest een super vette luxe en toch snelle 850.Heb voorheen altijd citroen gereden,voornamelijk xm en die waren super luxe.Maar wat betreft de 850......................... :eusa_clap:

fotoos volgen

bone

ps

zijn er ook nog 850 rijders uit het zuiden des lands(limburg) ;D

Eugene

Citaat van: bone op 31-05-2007 20:18:16
ps

zijn er ook nog 850 rijders uit het zuiden des lands(limburg) ;D

Hell Yeah ;)

Welkom hier

Waar kom je vandaan?

Ik kom uit Merkelbeek, ligt vlak naast Brunssum.

If it's not blown, it sucks...

Raymond

Citaat van: bone op 31-05-2007 20:18:16
ps

zijn er ook nog 850 rijders uit het zuiden des lands(limburg) ;D
Jazeker, uit Lanaken België, direct naast Maastricht.
En jij?

bone

ik kom uit heerlen(heksenberg),dus in de buurt van merkelbeek. ;D

Chris

Welkom! Geniet van je roffel.

FGG

Welkom op 't Forum, John.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Eugene

Citaat van: bone op 31-05-2007 21:36:48
ik kom uit heerlen(heksenberg),dus in de buurt van merkelbeek. ;D

dat is erg dichtbij ja.

Kom je zaterdag ook naar de meeting in Epen?

If it's not blown, it sucks...

rody

heb je die uit amstenrade?

bone

kan zaterdag alleen tot 12.00 uur,en inderdaad die uit amstenrade heb ik.reeds al verschillende kleine dingetjes aangedaan,maar loopt toch echt super.

The Saint

Citaat van: bone op 31-05-2007 20:16:39
Allen 1 min puntje er knippert constant een verveldend oranje pijltje in het dashboard,zou bij god niet weten wat dit is.(zit geen boekje-gebruiksaanwijzijng-bij).

Nou hier komt het hoor, The Saint die zich met technische vragen gaat bemoeien  ;D:

Dat pijltje zou alleen aan moeten gaan als je de automaat in een 'bergversnelling' zet. Er is iets niet in orde met een contactje (ofzo...). De accu even loskoppelen kan ervoor zorgen dat het lampje uit gaat. De pook een flink aantal keren door alle standen heen en weer halen kan helpen het (weinig gebruikte) contact weer te laten functioneren.

Zo, en dat allemaal uit mijn hoofd, terwijl ik niet eens precies weet waar ik het over heb  :eusa_clap:

Oh ja, als je het echt precies wilt weten moet je even zoeken op dit forum, er staat genoeg over..

En welkom op het forum natuurlijk!
No shirt no shoes, no pinball

mehn

Accu los heeft geen zin.
Het pijltje gaat idd BRANDEN als je in de L of 3 rijdt, óf als de winterstand aanstaat.
Een KNIPPEREND pijltje duidt op een storing en waarschijnlijk loopt de auto dan ook in noodloop.

Een tijdelijke oplossing kan zijn om de hendel een keer of 25 snel heen en weer te bewegen als de motor uitstaat.
Als je de auto uit noodloop wilt krijgen zul je de foutcodes moeten wissen. Wat ook wel eens wil helpen is om de auto een keer of 5 aan en uit te zetten . Vaak gaat ie dan ook uit de noodloop.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

)()()sT

Welkom!

Jammer dat je zaterdag niet kunt, maar er komt vast een ander keertje ;)

Groet,

Een ander Heerlenaar ;)