850 T5R Estate Cream Yellow

Gestart door ton treur, 01-06-2007 08:31:30

Vorige topic - Volgende topic

harry

mocht je nog losse onderdelen nodig hebben er staan nog wat slopers bij ooyevaar in blokker je weet maar nooit......gr Hri

-D©©©L-

En nu al weer te koop.  ::) Met duurste velgen.

Ludo

Citaat van: -D©©©L- op 10-08-2007 08:38:40
En nu al weer te koop.  ::) Met duurste velgen.

ben wel benieuwd hoe ver dicht die in de buurt van die 22.000 komt.  ;D

Gmid

Zoals eerder aangekaart, is die 22.000 slechts een taxatie waarde. Een taxatie waarde betekent verre van verkoop waarde. Het gebeurt bij echte classics regelmatig dat de verkoopwaarde 50% of zelfs maar 25% is van de getaxeerde waarde.

Taxatiewaarde wil niets meer en niets minder zeggen dan de kosten en inspanningen die gemaakt moeten worden om bij schade of iets dergelijks DIRECT eenzelfde auto te bemachtigen en eventueel te restaureren, zodat deze in exact dezelfde staat is. Dus geen handelswaarde, geen verkoopwaarde, maar de waarde wat zo'n wagen bij een dealert of universeel kost + alle eventuele kosten EN inspanningen (!!) om 'm in dezelfde staat te krijgen.

Maar ik ben ook erg benieuwd wat voor prijs er wel ingedachte is voor deze wagen. Nieuwe regel op t advertentie bord: Reele vraagprijs verplicht!  ;D
Volvo C30 '12

The Saint

Gelukkig is maar weer eens bewezen dat ik niet bepaald wispelturig ben met 1x in de 2 jaar een nieuwe auto. Het voorsteltopic is nog warm!  :laugh:
No shirt no shoes, no pinball

Ludo

dan maar verplaatsen naar lachen op marktplaats?.

Citaat van: -D©©©L- op 10-08-2007 08:51:54
Lach me altijd een breuk bij die advertenties die de uitrusting van een R gaan uitkauwen.
ja heb ik ook, zo'n auto heeft bijna geen opties, is allemaal standaard.
dat lijkt me toch wel een verschil.  :-X

Citaat van: Gmid op 10-08-2007 08:57:04
Zoals eerder aangekaart, is die 22.000 slechts een taxatie waarde.

zou de verkoper daar ook van uitgaan?.

Citaat van: ton treur op 03-07-2007 13:11:17
het zit zo: als je auto getaxeerd is en de verz.mij accepteert het taxatierapport als uitgangspunt, zal er geen discussie zijn over de waarde van de automobiel.

-D©©©L-

Hoe is het inmiddels met de automatische versnellings bak ?
Probleem al opgelost ? wat was het ?

Citaat van: ton treur op 06-07-2007 19:01:35
...ik ga zelf op vakantie, tenminste, als mijn roffel het toestaat, want die staat nu met storing 3-2-2 (versnellingsbak problemen) bij de dealer, ...

3-2-2 = Vervangende waarde
Het noodprogramma "limp-home" is geactiveerd door de regeleenheid voor de versnellingsbak.

Mogelijke oorzaak

-Interferentie met signaal van toerentalsensor op versnellingsbak of onjuist signaal
-Interferentie met onjuist signaal van rijsnelheidssensor
-Contactweerstand in de circuits magneetklep S1 en S2.
-Schakelstandsensor niet goed afgesteld
-Te laag oliepeil in de versnellingsbak.
-Mechanische storing in de versnellingsbak. Versleten onderdelen in de versnellingsbak die tot slip of een lagere systeemdruk leiden.
-Defecte voedingsmassa
-Negatieve signaalkabel van toerentalsensor op versnellingsbak kortgesloten aan massa.

Storingsbeeld
-Het waarschuwingslampje op het instrumentenpaneel knippert.
-Mechanische storing. Storingen worden meestal aangegeven door geluiden of andere duidelijke problemen.
-Het gevolg is minder rijcomfort omdat de regeleenheid voor de versnellingsbak het activeren van de magneetkleppen blokkeert, waardoor schakelen niet meer mogelijk is. De versnellingsbak werkt in de standen 3 en L alleen in de 3e versnelling, in stand D alleen in de 4e versnelling en in stand R alleen in de achteruit. Er kan alleen handmatig tussen de 3e en 4e versnelling en de achteruit worden geschakeld.
-Geen regeling van de magneetklep voor de systeemdruk (STH), waardoor de systeemdruk constant op het hoogste niveau blijft en harder wordt geschakeld.
-Geen overbruggingsfunctie.

Turbobiker

Citeer
Te koop wegens voorgenomen aanschaf Nissan 350 Z Roadster:

Reden staat er toch duidelijk bij... Vind hem wel geldig, maar niet goed ::) ;D

En waarom mag je niet noemen wat er allemaal op zit ??? Staat nergens dat 't om opties gaat. Lijkt me redelijk nuttige info. Hooguit niet voor die paar wandelende enceclopedieën die hier rondhangen, maar die gaan hun geld toch niet aan zo een T-5R uitgeven.

Alleen die prijs is erg onduidelijk...  :eusa_think:
De Tussenpaus

moderators

Deelnemen aan dit forum? Hou je dan aan de forumregels
Wil je je niet aan de forumregels houden? Blijf dan weg van dit forum