....nog een 850R

Gestart door Okki, 03-06-2007 14:34:31

Vorige topic - Volgende topic

Okki

Hallo allemaal. Ik ben Frank uit Den Haag. Na Amazone, verschillende 240's en C70 dan nu eindelijk de trotse eigenaar van de auto waar ik al heel lang van droom. Het is een originele Nederlandse 850R in de kleur dark grey pearl. Auto is technisch al flink onderhanden genomen en na de voorbumper worden volgende week ook de spiegelkappen en achterbumper gespoten alsmede 4 miniscule deukjes verwijdert. Nog even de verkeerd geplaatste telefoonantenne op het dak omdraaien en ik ben nog blijer dan ik nu al ben. Remmen worden zeker aangepakt en ook het tuningsvirus kriebelt van binnen. Heb alle forumberichten hierover al 2x doorgelezen en zal me de komende maanden middels bezoekjes aan de bekende tuners verder oriënteren. Voor de zekerheid maar alvast clublid geworden. Met dank aan de duidelijke instructie van Mehn: bijgaand de altijd gevraagde foto's

groeten Frank

)()()sT

Wat een plaaaaaatje(s)!!!!

Mooie kar zeg! Bouwjaar '96 neem ik aan? Km-stand etc?

In ieder geval veel plezier ermee!

Joost

Chris

Hey Frank!

Welkom hier. Hele mooie R!

Misschien kom ik je nog wel tegen in Den Haag. Ik zal mijn ogen open houden ;D

Groeten,
Chris

Ties

Kijk met plaatjes!! Hij snapt 't!  :eusa_clap: Echt een mooie auto heb je! Top! Welkom en veel plezier ermee!

rifwachter

welkom, en heel veel plezier met de 855R, maar dat gaat wel lukken.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

RATFINK

Welkom, zier er goed uit en ben benieuwd wanneer ik 'm een keer tegen kom hier in de regio  ;D

FGG

Welkom op 't Forum, Frank.

Altijd weer fijn om er een R bij te hebben.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Frank Selen

Frank,
Prachtig, mooie wagen!
Frank  :D
Groetjes, Frank

850 T5 Freak

Hey Frank! kan maar 1 woord zeggen: Geweldig  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: echt mooie R, veel plezier ermee maar dat gaat wel lukken denk  ;D

Gr Dave
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Gijs850

mooie kar met prachtige velgen!

Chris

Citaat van: Okki op 04-06-2007 21:34:45
Zie er niet zo heel veel in Den Haag dus we komen elkaar vast een keer tegen.

Rij een keertje naar Wassenaar :eusa_whistle:

Waar woon je in Den Haag eigenlijk?

Jan_D.

Mooie wagen hoor! En weinig km's, je kunt nog wel even voort!  ;D

Eugene

If it's not blown, it sucks...

Chris

Citaat van: Okki op 08-06-2007 17:23:30
chris, ik woon in de zeeheldenbuurt bij het Prins Hendrikplein om de hoek.
en zie inmiddels al meer 850's in Den Haag. Als je er zelf een hebt zie je plots overal lijkt het wel. Maandag ben ik 'm 2 dagen kwijt voor restyling en zal 'm wel gaan missen vrees ik.

Misschien kom ik je nog tegen! Ik werk op het Huijgenspark maar rij regelmatig door Den Haag heen voor vanalles en nog wat.

Overigens had ik die ervaring ook, toen ik zelf eenmaal een 850 had zag ik er ineens veel meer dan voorheen. Ik ben mijn bakkie binnekort ook even kwijt voor wat onderhoud en spuitwerk. Maarja, daarna is de lol weer des te groter als hij er weer helemaal toppie uit ziet 8)

Tot ziens in Den Haag! ;D

michiel

Citaat van: Okki op 08-06-2007 17:23:30
chris, ik woon in de zeeheldenbuurt bij het Prins Hendrikplein om de hoek.
en zie inmiddels al meer 850's in Den Haag. Als je er zelf een hebt zie je plots overal lijkt het wel. Maandag ben ik 'm 2 dagen kwijt voor restyling en zal 'm wel gaan missen vrees ik.

Wat leuk, een ex-buurtgenoot. Of eigenlijk, ik ben de ex-buurtgenoot. 2 en een half jaar op de Tasmanstraat gewoond.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken